Victory is ours ! :-)
Thanks Gropah, beetje slowchat is toch wel zo gezellig tijdens zo'n sale, houd de hype ook een beetje gaande
Als we dan toch met meningen gooien, is mijn mening dat er zo op doorhameren eerder tot een slotje zal leiden dan dat we hier weer gezellig verder kunnen reageren.
Ja ik ben me er van bewust dat deze reactie waarschijnlijk ook trashwaardig is, maar de discussie is nu wel genoeg gevoerd lijkt me. Modjes zijn van de standpunten op de hoogte en gaan overwegen wat ze ermee kunnen doen.
Dit soort insinuaties zal echter niet bepaald goodwill kweken. Ik persoonlijk zou het dan ook op prijs stellen deze discussie in ieder geval niet hier te voeren. Daar bestaat DM voor als je echt je ei kwijt wil lijkt me.
Edit: zie dat het beleid ondertussen is aangepaast.
[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 15-07-2013 00:08 ]
Hoera deze topic is tot levende zombie verklaard
Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum
Gister waren er wel wat problemen. Kijk even op http://www.allestoringen.nl/ weet je het zekerVinze schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:40:
Omdat de IRC chat geen geschiedenis heeft en ik het dus niet kan opzoeken: zijn er meer mensen die nu problemen hebben met internetbankieren? (Rabobank in mijn geval..)
Moderaten om te moderaten, ja dat is niet een probleem van alleen dit topic. Spijtig om te zien dat daardoor mensen wegdrijven naar Engelstalig forums waar er wel gewoon gediscusseerd kan worden over het onderwerp, zonder de paarse krokodil. (zie resultaat bij Programming forum, en dat voor een tech forum).
Twijfel of Kerbal Space Program de 13,99 wel waard is. Puur vanwege het idee om het spel alleen ben ik aan het overwegen het spel aan te schaffen. Nu -40% korting. Denk wellicht dat deze ook als flitskorting voor -50 of meer (-70%) aangeboden zal worden.
Twijfel of Kerbal Space Program de 13,99 wel waard is. Puur vanwege het idee om het spel alleen ben ik aan het overwegen het spel aan te schaffen. Nu -40% korting. Denk wellicht dat deze ook als flitskorting voor -50 of meer (-70%) aangeboden zal worden.
< dit stukje webruimte is te huur >
Als een game bij de daily deal -40% is, zal deze doorgaans niet goedkoper worden.
PSN, Twitter: NNY1980
Mirrors Edge als ik die via steam koop moet ik dan Origin ook hebben? gezien de game voor Origin uit kwam?
Ik heb de originele uitgave (met soundtrackPsyonara schreef op maandag 15 juli 2013 @ 00:33:
Mirrors Edge als ik die via steam koop moet ik dan Origin ook hebben? gezien de game voor Origin uit kwam?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb de game op Steam en nee, origin is niet nodigPsyonara schreef op maandag 15 juli 2013 @ 00:33:
Steam/XBL: Avioto
Dank je good to know 
Voorlopig even op de Wishlist, genoeg uit gegeven op moment.
@Vrijdag, Wrijf het er even in.....
Als ik nou wist wat voor game je graag had waar ik alle merch e.d. voor heb
wat jij dan niet zou hebben.
Heb hem orgineel voor de Ps3 maar FPS werkt voor mij niet op Console.
Voorlopig even op de Wishlist, genoeg uit gegeven op moment.
@Vrijdag, Wrijf het er even in.....
Heb hem orgineel voor de Ps3 maar FPS werkt voor mij niet op Console.
Tomb Raider: Anniversary is nu wel apart beschikbaar
Het schijnt dat het alleen een probleem was in EU oid, US kon het wel gewoon apart kopen
Het schijnt dat het alleen een probleem was in EU oid, US kon het wel gewoon apart kopen
The Swapper is nu o.a. flitskorting voor 6,99. Deze is zolang de flitskorting loopt ook te koop (via The Humble Store) op de site van de developer.
En dat scheelt uiteindelijk weer een eurootje
En dat scheelt uiteindelijk weer een eurootje
Beetje jammer dat Gunpoint niet heeft gewonnen in de community choice. Torchlight II is al vrij vaak in de verkoop langs geweest

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Heeft iemand hier toevallig een Trackmania Canyon 5-pack gekocht? Ik heb wel interesse in een exemplaar dan
Proud owner of the [CBJ]Lanhok!
Misschien heb ik interesse in 2 exemplaren. maar met de nadruk op misshien. ik vraag het straks even aan mijn broertje.Tweakod3x schreef op maandag 15 juli 2013 @ 08:14:
Heeft iemand hier toevallig een Trackmania Canyon 5-pack gekocht? Ik heb wel interesse in een exemplaar dan
Bleh, heb ik met pijn en moeite een Paysafecard gehaalt bij het tankstation, staat er niks bij -_-
Laten we hopen dat dat binnen de kortste keren verandert
Laten we hopen dat dat binnen de kortste keren verandert
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Er komt vast nog wel wat interessants langs
Gister toch maar de knoop doorgehakt.aex351 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 00:02:
Moderaten om te moderaten, ja dat is niet een probleem van alleen dit topic. Spijtig om te zien dat daardoor mensen wegdrijven naar Engelstalig forums waar er wel gewoon gediscusseerd kan worden over het onderwerp, zonder de paarse krokodil. (zie resultaat bij Programming forum, en dat voor een tech forum).
Gekocht, en meteen 4 uur mee bezig geweest. kom de lucht in, maar thats it
Wel zeer vermakelijk !
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Enkel interesse posten voor 4-pack acties is niet toegestaan. IRC is daar een handiger medium voor.
[ Voor 69% gewijzigd door Ultraman op 15-07-2013 16:24 ]
PSN ID= initsix, steamid = slashdev
Nog niet voorbij gekomen als ik dit topic zo lees? Voor 2,50 haal ik h'm zekerthorgal21 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:21:
[...]
Wacht op een sale, hij kwam vandaag niet door de community votes, maar hij zal komende dagen nog wel een keer voorbij komen voor 75% verwacht ik
Enkel interesse posten voor 4-pack acties is niet toegestaan. IRC is daar een handiger medium voor.
[ Voor 70% gewijzigd door Ultraman op 15-07-2013 16:24 ]
Oh woops. TrackMania² Canyon gehaald zonder te kijken of er toevallig meer mensen hier hem wilden
. Ach als het net zo goed wegspeeld als de Stadium-versie, dan is een tientje ook geen geld
No animals were harmed in the making of this comment.
Heel vriendelijk van je, maar aanbieden van 4-pack deals in hier niet de bedoeling. IRC is daar een handiger medium voor.
[ Voor 77% gewijzigd door Ultraman op 15-07-2013 16:25 ]
PSN ID= initsix, steamid = slashdev
Mijn loon is binnen
Hier komen de aankopen

[ Voor 10% gewijzigd door thorgal21 op 15-07-2013 09:57 ]
Als je op je loon moet wachten om games van €5 aan te schaffen, kun je beter sparen 
Ik wil graag Max Payne 1-3 voor €10 ofzo
Of Skyrim voor €5, maar dat is (ook) wishful thinking.
Heb zo'n 8 games gekocht en heb alleen nog maar Overlord gespeeld. Bijzonder leuk spel blijft dat.
Ik wil graag Max Payne 1-3 voor €10 ofzo
Of Skyrim voor €5, maar dat is (ook) wishful thinking.
Heb zo'n 8 games gekocht en heb alleen nog maar Overlord gespeeld. Bijzonder leuk spel blijft dat.
@Prom
had deze week ook een Nexus 4 gekocht, dus ik had even gewacht op mijn loon zodat mijn bankrekening er weer een beetje goed bij stond
had deze week ook een Nexus 4 gekocht, dus ik had even gewacht op mijn loon zodat mijn bankrekening er weer een beetje goed bij stond
Dank u, een goeie beslissing.Gropah schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:38:
[mbr]In overleg met psychoclown hebben we besloten dat ik ietwat te streng was in de waarschuwing. De getrashte berichten waren met recht getrashed maar de warning is bij deze aangepast.
Slowchat is in enige mate toegestaan maar houdt het aub wel binnen de perken zodat het ook leesbaar blijft voor degenen die zich er wel aan storen[/]
Ik twijfel over fallout 3 goty voor 5 euro. Niet voor het spel maar omdat mensen er zoveel problemen mee blijken te hebben op windows 7. Staat ook op steam.... Niet geoptimaliseerd voor win 7. Hoor veel wisselende ervaringen en dus twijfel ik. Jammer.
Iemand aangeschaft en kan ervaring delen?
Fallout 3 werkte prima op Vista, win7 is nagenoeg hetzelfde als vista, ik denk dat het prima zal functioneren.Qpido80 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:26:
Ik twijfel over fallout 3 goty voor 5 euro. Niet voor het spel maar omdat mensen er zoveel problemen mee blijken te hebben op windows 7. Staat ook op steam.... Niet geoptimaliseerd voor win 7. Hoor veel wisselende ervaringen en dus twijfel ik. Jammer.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
valt wel mee, je moet idd wat stappen nemen om het werkend te krijgen die op de steam forum uitgelegd wordt.(fallout3 heeft het niet zo met multi core dus die moet je uitschakelen in een .ini van fallout)Qpido80 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:26:
ik had meer problemen om deusexHR werkend te krijgen(was nog geen steam deal maar wel 50% off) daar moet je oa een oude .exe zien te vinden dus kijk uit met deze game als je hem wil kopen
[ Voor 6% gewijzigd door tntkiller op 15-07-2013 10:31 ]
Iseci
Gewoon aanschaffen, heeft wel wat tweaks nodig om te werken op windows 7. Maar dat is de ervaring meer dan waard. Kijk gelijk ook naar HD mods.Qpido80 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:26:
Aanbieden van 4-pack deals en zo op zoek gaan naar geïnteresserden is hier niet toegestaan.
IRC is daar een handiger medium voor, en er zijn nog wel meer alteratieven.
IRC is daar een handiger medium voor, en er zijn nog wel meer alteratieven.
[ Voor 73% gewijzigd door Ultraman op 15-07-2013 16:26 ]
Zowaar ik had een gewetensvraag. Ik gokte dat Infestation: SS (the prutswerk formerly known as The WarZ) de flits korting in zou gaan voor €3.75. Wat het zeer lastig zou maken om het NIET aan te schaffen, maar het is mij makkelijk gemaakt want L4D2 is gekozen. Crisis diverted.
"Slowchat is in enige mate toegestaan maar houdt het aub wel binnen de perken zodat het ook leesbaar blijft voor degenen die zich er wel aan storen"
Met alle respect, Ik snap geen kont van gedoogbeleid. Wat is met enige mate? Wanneer gaat het te ver? Ik weet niet eens meer zeker wat ik zojuist vroeg eigenlijk wel kan.
"Slowchat is in enige mate toegestaan maar houdt het aub wel binnen de perken zodat het ook leesbaar blijft voor degenen die zich er wel aan storen"
Met alle respect, Ik snap geen kont van gedoogbeleid. Wat is met enige mate? Wanneer gaat het te ver? Ik weet niet eens meer zeker wat ik zojuist vroeg eigenlijk wel kan.
Fallout 3 is wel een geweldig spel ja. Ik zit zelf te kijken naar New Vegas aangezien ik 3 al uitgespeeld heb.
[ Voor 78% gewijzigd door Ultraman op 15-07-2013 16:26 ]
Verwijderd
Ik zat er nog aan te denken, nadat ik mijn aankopen al had gedaan.CapTVK schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 20:42:
Ik had het al eerder aangegeven. Check altijd de site van de developer. Soms matchen ze de prijs op Steam.
FTL is 2,49$
http://www.ftlgame.com/
Steamrey + DRM free
Wie verder dev's gechecked?

Schade tot nu toe:
- FTL
- Garry's Mod
- To the Moon
- Time Gentlemen, Please! (adventuregame voor 0,39 cent, kon ik geen buil aan vallen)
- Under The Ocean (in nog in ontwikkeling)
- Commandos collectie
- Deadlight
- nieuwe DLC voor Magicka (game plus DLC had ik al eerder gekocht indiebundel o.i.d.)
Bij elkaar ongeveer 20 euro tot op heden, maar ik koop dan ook alleen in Community, Flash of Daily Deals tijdens deze sale.
Btw, kan iemand misschien aangeven wat de actuele Flash Deals zijn? Krijg mijn mobiele internet niet aan de praat.
Is er al een nieuwe Community Vote? Iemand die ik kan helpen met mijn stem?
[ Voor 78% gewijzigd door Ultraman op 15-07-2013 16:26 ]
Nieuwe Com is idd l4d2 voor 5 eu.Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:38:
[...]
Btw, kan iemand misschien aangeven wat de actuele Flash Deals zijn? Krijg mijn mobiele internet niet aan de praat.
Is er al een nieuwe Community Vote? Iemand die ik kan helpen met mijn stem?(Sorry, IRC chat is op werk geen optie).
Flash sales zijn nu The Swapper, Poker Night 2, Trackmania Canyon en Spec Ops The Line.
Heh. Heb gister dus Fallout: NV gekocht. Blijkt dat ik 't spel al heb, had me vergist met Fallout 3, die ik niet in bezit heb. Oops.The Inquisitor schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:35:
Fallout 3 is wel een geweldig spel ja. Ik zit zelf te kijken naar New Vegas aangezien ik 3 al uitgespeeld heb.
https://niels.nu
Duurt nog tot 11u de huidige flitskorting met Spec Ops the Line, Trackmania, Poker Night 2 en The Swapper. Community vote word Left 4 Dead 2 over groot kwartier.Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:38:
[...]
Ik zat er nog aan te denken, nadat ik mijn aankopen al had gedaan.Het gaat natuurlijk ook te makkelijk. Een paar klikken/iDeal/passwords en het is geregeld.
![]()
Schade tot nu toe:
- FTL
- Garry's Mod
- To the Moon
- Time Gentlemen, Please! (adventuregame voor 0,39 cent, kon ik geen buil aan vallen)
- Under The Ocean (in nog in ontwikkeling)
- Commandos collectie
- Deadlight
- nieuwe DLC voor Magicka (game plus DLC had ik al eerder gekocht indiebundel o.i.d.)
Bij elkaar ongeveer 20 euro tot op heden, maar ik koop dan ook alleen in Community, Flash of Daily Deals tijdens deze sale.
Is er al een nieuwe Community Vote? Iemand die ik kan helpen met mijn stem?(Sorry, IRC chat is op werk geen optie).
De schade is hier niet meer te overzien...
Hotline:Miami, Bioshock, Skyrim, Bastion, Borderlands 2, Civilization V, SimCity 4, Chivalry, Garry's Mod, Just Cause 2, FTL, Tombraider, NBA2K3, Kerbal Space Program....
Gelukkig koop ik verder amper games.
Voor één keer gebruik ik de logica van mijn vrouw: ik heb al meer dan 240 euro's verdiend in deze sales! :-)
Hotline:Miami, Bioshock, Skyrim, Bastion, Borderlands 2, Civilization V, SimCity 4, Chivalry, Garry's Mod, Just Cause 2, FTL, Tombraider, NBA2K3, Kerbal Space Program....
Voor één keer gebruik ik de logica van mijn vrouw: ik heb al meer dan 240 euro's verdiend in deze sales! :-)
Verwijderd
yorkick schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:41:
[...]
Nieuwe Com is idd l4d2 voor 5 eu.
Flash sales zijn nu The Swapper, Poker Night 2, Trackmania Canyon en Spec Ops The Line.
Bedankt beiden! Dan mis ik vooralsnog niets wat ik graag zou willen (of heb ze al op een anders systeem).TheUninvited schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:42:
[...]
Duurt nog tot 11u de huidige flitskorting met Spec Ops the Line, Trackmania, Poker Night 2 en The Swapper. Community vote word Left 4 Dead 2 over groot kwartier.
EDIT: @Crowke: heerlijk, die logica
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2013 10:46 . Reden: toevoeging ]
Het is alleen een sale als je al van plan was het te kopencrowke schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:44:
De schade is hier niet meer te overzien...
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Dat is niet zo slimHydra schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:42:
[...]
Heh. Heb gister dus Fallout: NV gekocht. Blijkt dat ik 't spel al heb, had me vergist met Fallout 3, die ik niet in bezit heb. Oops.
L4D2 nieuwe community vote? Leuk, maar die heb ik dus al gekocht (ik zat er al op de wachten tot er een deal kwam aangezien ik er niet 20 euro voor ga betalen
Zoiets heet niet logica.crowke schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:44:
Niet meer van toepassing
[ Voor 76% gewijzigd door Kogel070 op 15-07-2013 10:51 ]
Heel vriendelijk van je, maar aanbieden van multi-pack deals is hier niet toegestaan. Gebruik daarvoor een ander medium, bijvoorbeeld IRC is erg geschikt.
[ Voor 81% gewijzigd door Ultraman op 15-07-2013 16:27 ]
Ach, heb nu wel alle uitbreidingen en ik heb 'em in steam
Kan ik hem niet overkopen of zo?Hydra schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:42:
[...]
Heh. Heb gister dus Fallout: NV gekocht. Blijkt dat ik 't spel al heb, had me vergist met Fallout 3, die ik niet in bezit heb. Oops.
Update 11:00 sales:
Flash sales:
- The Testament of Sherlock Holmes van €39,99 naar €9,99 (75%)
- Trine 2: Complete Story van €16,99 naar €3,39 (80%)
- Mass Effect 2 van €19,99 naar €5,99 (70%)
- Pro Evolution Soccer 2013 van €29,99 naar €10,19 (66%)
Community's choice:
- Left 4 Dead 2 van €19,99 naar €4,99 (75%)
Edit: steam opnieuw gestart en nu staan er wel de juiste percentages bij.
Flash sales:
- The Testament of Sherlock Holmes van €39,99 naar €9,99 (75%)
- Mass Effect 2 van €19,99 naar €5,99 (70%)
- Pro Evolution Soccer 2013 van €29,99 naar €10,19 (66%)
Community's choice:
- Left 4 Dead 2 van €19,99 naar €4,99 (75%)
Edit: steam opnieuw gestart en nu staan er wel de juiste percentages bij.
[ Voor 33% gewijzigd door Roflzor op 15-07-2013 11:08 ]
Dat is het teken dat op de homepage de prijzen nog niet zijn aangepast. Gouden regel: nooit in de eerste 15 minuten na een update kopen, want dan kunnen de prijzen nog wel eens veranderen (in de goede richting).Roflzor schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:06:
Ik weet niet of het klopt dat de aanbiedingen van de flash sales hoger zijn wanneer je er op klikt, maar misschien is het de moeite waard om heel snel te zijn?
Ik heb het aangepast in m'n post, de juiste percentages staan er nu bij.crowke schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:08:
[...]
Dat is het teken dat op de homepage de prijzen nog niet zijn aangepast. Gouden regel: nooit in de eerste 15 minuten na een update kopen, want dan kunnen de prijzen nog wel eens veranderen (in de goede richting).
Absolute aanrader als je die nog niet in je bezit hebt, extreem leuk om te doen en geschikt voor Windows/Linux/Mac. Het is dat ik hem al heb maar anders had dit een nobrainer geweestRoflzor schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:06:
Update 11:00 sales:
Flash sales:
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dit inderdaad, ik heb de DLC upgrade van 90 cent gekochtShadowBumble schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:11:
[...]
Absolute aanrader als je die nog niet in je bezit hebt, extreem leuk om te doen en geschikt voor Windows/Linux/Mac. Het is dat ik hem al heb maar anders had dit een nobrainer geweest
Als jullie niet weten waar jullie op moeten stemmen, doe dan Monaco aub.
Wil die game nog heel graag
Fez is tijdens de steam sale meer verkocht dan tijdens de eerste maand op Xbox Live.
Vond ik wel grappig
http://www.gamer.nl/nieuw...tijdens-steam-summer-sale
Fez is tijdens de steam sale meer verkocht dan tijdens de eerste maand op Xbox Live.
Vond ik wel grappig
http://www.gamer.nl/nieuw...tijdens-steam-summer-sale
Steam/XBL: Avioto
De Developer van Fez is ook echt een douche blijkbaar. Ik heb op Monaco gestemd.
Fez leek mij opzich ook nog wel geinig, alleen schijnt het een slechte xbox port te zijn, 720p max enz.
Dus die doe ik maar niet.
Het zijn 8 bit graphics, wat maakt 720p max dan uit? Heb hem nu zelf een uurtje gespeeld en vind het een bijzondere game ervaring.mdcobra schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:40:
Fez leek mij opzich ook nog wel geinig, alleen schijnt het een slechte xbox port te zijn, 720p max enz.
Heb Trine complete gekocht voor €4,30 en op Monaco gestemd 
EDIT: verdorie, heb Trine complete al. Iemand die hem wil kopen van me? Mag voor een lagere prijs
DM dan eventjes.
EDIT: verdorie, heb Trine complete al. Iemand die hem wil kopen van me? Mag voor een lagere prijs
[ Voor 50% gewijzigd door thorgal21 op 15-07-2013 11:53 ]
Mja, je krijgt afhankelijk van je scherm ook nog zwarte balken, ik vind het altijd te makkelijk men verdient bakken met geld, ze mogen er dan ook wel wat voor doen vind ik.Nny schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:42:
[...]
Het zijn 8 bit graphics, wat maakt 720p max dan uit? Heb hem nu zelf een uurtje gespeeld en vind het een bijzondere game ervaring.
Nofi maar ik snap je reactie echt niet. Wat maakt 720p bullshit nou uit bij een game als fez, zoals ook eerder aangegeven. man, al had het 16 kleuren dan was het nog fantastisch geweest.mdcobra schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:48:
[...]
Mja, je krijgt afhankelijk van je scherm ook nog zwarte balken, ik vind het altijd te makkelijk men verdient bakken met geld, ze mogen er dan ook wel wat voor doen vind ik.
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Na Gunpoint in de community's choice te hebben gehad (en helaas niet geworden) komt Monaco: What's yours is mine! in de community's choice! STEM ALLEN! Zou deze game z.s.m. aan mijn collectie willen toevoegen.Avioto schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:30:
Als jullie niet weten waar jullie op moeten stemmen, doe dan Monaco aub.
Wat mij wel opvalt: waarom is Left 4 Dead 2 alweer een community's choice? Er is al dat weekend geweest waarin het voor €5 was (en gratis te spelen toen), week daarna met steam sale was ie ook €5 weer en nu alweer een community's choice. Een beetje diversiteit met kiezen zou wel leuk zijn
Ook Reus zou een daily worden, afgaande van de posts in dit topic een tijdje geleden. Dan zou mijn game count op 1 full game en 5 indie games komen. Indie game ftw!
Had idd eerst ook zwarte balken, maar ff resolutie in de game naar 1080 zetten en probleem was weg. Had idd misschien beter geprogrammeerd kunnen worden, maar het blijft een indi game gemaakt door, als ik me niet vergis, 1 of 2 mensen.mdcobra schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:48:
[...]
Mja, je krijgt afhankelijk van je scherm ook nog zwarte balken, ik vind het altijd te makkelijk men verdient bakken met geld, ze mogen er dan ook wel wat voor doen vind ik.
Nou als je indie game the movie gezien hebt denk je er wel anders over. De maker van Fez heeft jaren lang erg onzeker geleeft zonder geld en met als enige hoop dat zijn spel een iets zou verkopen zodat hij nog een paar jaar zou leven. Ik vind het in ieder geval een topper!mdcobra schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:48:
[...]
Verder ook Fallout 3: new vegas gekocht (had het origineel al), verwacht niet dat hij nog meer dan 75% zal gaan. Moet wel zeggen dat er toch aardig wat koopjes zijn geweest tot nu toe.
Ik had TotalBiscuit gekeken: YouTube: Salebox - Summer Sale - July 12th, 2013
Ja ik snap dat het ontwikkelen niet makkelijk is maar nu hij het success heeft komt er echt wel veel geld binnen
Ja ik snap dat het ontwikkelen niet makkelijk is maar nu hij het success heeft komt er echt wel veel geld binnen
[ Voor 26% gewijzigd door mdcobra op 15-07-2013 11:58 ]
Is die NBA2K13 nu aan te raden? Lijkt me wel leuk maar ik lees veel reviews over massa's bugs, idiote AI... Andere reviews zijn dan weer heel lovend. Probleem is meeste reviews zijn van 2012. Iemand?
Mensen die Fallout New Vegas gaan kopen kunnen beter voor €2,50 meer de ultimate edition kopen: http://store.steampowered.com/app/2028016/
Mijn monitor heeft een resolutie van 2560x1600, als 720p geschaald moet worden ziet dat er nu eenmaal erg blurry uit. Slechte graphics, 8bit stijl, 16 kleuren, of whatever vind ik allemaal prima, zolang het maar mooi scherp is op native resolutie.bonzz.netninja schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:49:
[...]
Nofi maar ik snap je reactie echt niet. Wat maakt 720p bullshit nou uit bij een game als fez, zoals ook eerder aangegeven. man, al had het 16 kleuren dan was het nog fantastisch geweest.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Er zit een typefout in de topicwarning
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Nee, de versie die ik al had kon niet op steam geregistreerd worden en bovendien heb ik nu de ultimate edition. Dus ik vind het wel prima zo.
2de regel:
games horen hier niet thuis daavoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen.
daavoor = daarvoor. Mist een r.
*fixed, Danku. Doe voortaan een Topic Report
aub, dat valt veel beter op.
games horen hier niet thuis daavoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen.
daavoor = daarvoor. Mist een r.
*fixed, Danku. Doe voortaan een Topic Report

[ Voor 36% gewijzigd door Ultraman op 15-07-2013 16:29 ]
| 17 December 1991 | De Nerdette |
edit: niet goed gelezen
Ik hoop nog wel dat Mirrors Edge voor 2,50 erop komt. Ik heb het spel nooit gespeeld maar het lijkt me er wel een voor de collectie.
Ik hoop nog wel dat Mirrors Edge voor 2,50 erop komt. Ik heb het spel nooit gespeeld maar het lijkt me er wel een voor de collectie.
[ Voor 167% gewijzigd door The Inquisitor op 15-07-2013 12:15 ]
Er klopt wel meer niet in de topicwarning. Maar goed, topicwarnings worden toch niet gelezen.
Lol.. die enhanced steam plugin geinstalleerd. Deze laat automagisch ook zien hoeveel je al gespendeerd hebt aan je Steam account onder je account-info. Confronterende bedragen daar! 
Verder loopt de schade aardig op hier:
Batman: AC
Borderlands 2
Bioshock Inifinite
FTL
Civ5 Gold Upgrade
Trine 2 Complete Upgrade
En zit nog te wachten op de Skyrim aanbieding en wellicht nog wat andere zaken die langskomen.
Ben er weer ingetrapt dit jaar met de Sales
Borderlands 2
Bioshock Inifinite
FTL
Civ5 Gold Upgrade
Trine 2 Complete Upgrade
En zit nog te wachten op de Skyrim aanbieding en wellicht nog wat andere zaken die langskomen.
Ben er weer ingetrapt dit jaar met de Sales
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
The R is silent... 
Ik twijfel over de Trine Complete Story Upgrade. Ik heb Trine 1 maar een uurtje gespeeld ofzo, en 2 een half uurtje in co-op geprobeerd en verder niet meer aangeraakt. Hoe goedkoop de upgrade het ook is, als ik er niets mee doe is het het natuurlijk niet waard
Vreemd trouwens, als ik Steam op rasteroverzicht zet heb ik bij Trine 2 wel de banner waar Complete Story op staat, maar als ik bij DLC kijk staat er niets bij verder
Ik twijfel over de Trine Complete Story Upgrade. Ik heb Trine 1 maar een uurtje gespeeld ofzo, en 2 een half uurtje in co-op geprobeerd en verder niet meer aangeraakt. Hoe goedkoop de upgrade het ook is, als ik er niets mee doe is het het natuurlijk niet waard
Vreemd trouwens, als ik Steam op rasteroverzicht zet heb ik bij Trine 2 wel de banner waar Complete Story op staat, maar als ik bij DLC kijk staat er niets bij verder
Bij mij beweert die plugin dat ik nog 0.00 gespendeerd heb, wat zeker niet het geval is.[b][message=40562528,noline]Deze laat automagisch ook zien hoeveel je al gespendeerd hebt aan je Steam account onder je account-info. Confronterende bedragen daar!
Misschien komt dat doordat ik al mijn game aankopen via de wallet laat verlopen.
(Ik gooi via iDeal of PayPal geld in mijn wallet en gebruik dat dan voor steam aankopen)
Dat is een foutje vanuit steam.[b][message=40562549,noline]Vreemd trouwens, als ik Steam op rasteroverzicht zet heb ik bij Trine 2 wel de banner waar Complete Story op staat, maar als ik bij DLC kijk staat er niets bij verder
Zolang je onder de DLC tab geen goblin menace hebt, heb je geen Trine 2 complete.
Maar omdat de DLC bij de game samengevoegd was is dit een beetje fout gegaan met de storepage, waar nu dus Trine 2 is vervangen voor de Trine 2 complete.
[ Voor 35% gewijzigd door GTX2GvO op 15-07-2013 12:26 ]
Dit topic kost mij geld!ShadowBumble schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:11:
[...]
Absolute aanrader als je die nog niet in je bezit hebt, extreem leuk om te doen en geschikt voor Windows/Linux/Mac. Het is dat ik hem al heb maar anders had dit een nobrainer geweest
Eerst dacht ik nog 'dit is niets voor mij' en toen ik jouw reactie las, heb ik het toch gekocht!
Weer 93 achievements die ik niet ga halen.
De complete schade vooral gepost om mezelf in bedwang te houden

quote: Summersale maandagTrine 2: Complete Story - 3.39 EUR
quote: Summersale zondagRollercoaster Tycoon 3 Platinum - 4.74 EUR
Fieldrunners 2 HD - 2.99 EUR - Heeft z'n geld al opgebracht. Erg leuke tower defense!
Totaal €38,63quote: Summersale zaterdagX3: Terran Conflict - 3.99 EUR
The Last Remnant - 3.39 EUR
Just Cause 2 - 2.99 EUR
FTL: Faster Than Light - 2.49 EUR - Heeft z'n geld al opgebracht
Overlord Complete Pack - 4.99 EUR - Heeft z'n geld al opgebracht
Just Cause - 1.39 EUR
Tomb Raider: Underworld - 0.80 EUR
Galaxy on Fire 2 HD - 3.74 EUR
Strike Suit Infinity - 1.49 EUR
FUEL - 2.24 EUR
Oeps.
Was het maar 2,50. Staat op 4.99. Ook niet duur, maar voor 2.50 had ik hem meteen aangeschaft.thorgal21 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:57:
Mensen die Fallout New Vegas gaan kopen kunnen beter voor €2,50 meer de ultimate edition kopen: http://store.steampowered.com/app/2028016/
Ik weet niet hoe die plugin aan die bedragen komt, maar ik heb echt geen 453.12 betaald voor deze games. Ik denk dat ie ergens de fout in gaat bij de humble bundle game packs.Ryceck schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:17:
Lol.. die enhanced steam plugin geinstalleerd. Deze laat automagisch ook zien hoeveel je al gespendeerd hebt aan je Steam account onder je account-info. Confronterende bedragen daar!
Borderlands 2
Bioshock Inifinite
FTL
Civ5 Gold Upgrade
Trine 2 Complete Upgrade
Ben er weer ingetrapt dit jaar met de Sales![]()
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik heb onder de DLC Tab ook niks staan maar wel Trine 2 Complete Story volgens de uitleg van de Developer ( Frozenbyte ) is Trine 2 The complete story dan ook Trine 2 + Goblin Menace.GTX2GvO schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:21:
Dat is een foutje vanuit steam.
Zolang je onder de DLC tab geen goblin menace hebt, heb je geen Trine 2 complete.
Maar omdat de DLC bij de game samengevoegd was is dit een beetje fout gegaan met de storepage, waar nu dus Trine 2 is vervangen voor de Trine 2 complete.
Mijn nederige excusesPromWarMachine schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:29:
[...]
Dit topic kost mij geld!
Eerst dacht ik nog 'dit is niets voor mij' en toen ik jouw reactie las, heb ik het toch gekocht!
Weer 93 achievements die ik niet ga halen.
[ Voor 23% gewijzigd door ShadowBumble op 15-07-2013 12:32 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
"kunnen beter voor 2,50 meer.."Arunia schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:29:
[...]
Was het maar 2,50. Staat op 4.99. Ook niet duur, maar voor 2.50 had ik hem meteen aangeschaft.
>_< Haha, had dat echt niet gelezen! Thanks!
Dan wacht ik lekker even. Vind het een leuk spel, maar eerst maar eens de andere spellen uitspelen.
Gaat op zich nog aardig trouwens.
Had daar een paar Let's Play's van gezien en zag er inderdaad leuk uit, maar was de game weer vergeten.HammerNL schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:31:
Ik zit zelf nog op Prison Architect te wachten, ben benieuwd of en hoeveel daar nog van afgaat?
Net even gekeken, maar hij kost 26 euro. Wat voor een vroegtijdige toegang indie game toch best veel is?
Aangezien er van Kerbal(ook een early access) slechts 40% af ging verwacht ik niet meer dan 50, wat de game op ongeveer 13 zal laten uitkomen. Nog net teveel voor mij dus hij zal nog wel even op mijn wishlist blijven staan.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Left4dead2 als winnaar in de vote, die game is onderhand al 100x in de sales geweest 
Als die al in de sale gaat zal er weinig af gaan, zit nog in alpha/beta.HammerNL schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:31:
Ik zit zelf nog op Prison Architect te wachten, ben benieuwd of en hoeveel daar nog van afgaat?
Maar nog niet zo lang op Linux te draaien, wellicht dat het scheelt.solique schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:42:
Left4dead2 als winnaar in de vote, die game is onderhand al 100x in de sales geweest![]()
[...]
Overigens heb ik nu op Monaco: What's Yours Is Mine gestemd omdat er niets voor mij bijzit en deze op meer dan alleen Windows draait.
Ja vind het persoonlijk ook te duur, rond €13 zal ik gaan twijfelen, we wachten wel af.Melkaz schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:40:
[...]
Had daar een paar Let's Play's van gezien en zag er inderdaad leuk uit, maar was de game weer vergeten.
Net even gekeken, maar hij kost 26 euro. Wat voor een vroegtijdige toegang indie game toch best veel is?
Aangezien er van Kerbal(ook een early access) slechts 40% af ging verwacht ik niet meer dan 50, wat de game op ongeveer 13 zal laten uitkomen. Nog net teveel voor mij dus hij zal nog wel even op mijn wishlist blijven staan.
Hmm ja, ik snap inderdaad soms de community votes niet. Left4Dead zal ook zeker op de laatste dag nog wel grote korting krijgen omdat het een bekende franchise is (daarmee bedoel ik dat hij waarschijnlijk nog wel een keer voor 5e gaat)
Ik had graag een paar dagen terug Baldurs Gate met korting gezien (ik was van plan hem evt voor de 50% korting te kopen bij het einde van de sale, maar nu ik weet dat ze 75% *kunnen* doen zoals de comm vote zou zijn geweest als het had gewonnen, wacht ik natuurlijk tot hij echt met 75% aangeboden wordt)
Ik heb daarnaast nog zo'n 5 games op mijn lijstje staan... maar goed, we hebben nog een hele week
Overigens kan je dus nog als je elke dag 3x vote, elke dag een kaart krijgen en die verkopen. Als je dat elke dag doet heb je (als de prijs van die dingen niet verder omlaag gaat) 7 x 0,15 = 1,05. Kan je dus nog op de laatste dag een game kopen van een euro
Ik had graag een paar dagen terug Baldurs Gate met korting gezien (ik was van plan hem evt voor de 50% korting te kopen bij het einde van de sale, maar nu ik weet dat ze 75% *kunnen* doen zoals de comm vote zou zijn geweest als het had gewonnen, wacht ik natuurlijk tot hij echt met 75% aangeboden wordt)
Ik heb daarnaast nog zo'n 5 games op mijn lijstje staan... maar goed, we hebben nog een hele week
Overigens kan je dus nog als je elke dag 3x vote, elke dag een kaart krijgen en die verkopen. Als je dat elke dag doet heb je (als de prijs van die dingen niet verder omlaag gaat) 7 x 0,15 = 1,05. Kan je dus nog op de laatste dag een game kopen van een euro
[ Voor 4% gewijzigd door Hierkomik op 15-07-2013 13:06 ]
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Wat ik me wel afvraag tegenover vroegere sales: waar blijven de developer packs? Worden de sales minder omdat er meer platformen zijn, en ze dus niet meer het alleenrecht hebben om te stunten?
Kijk eens hier: http://tweakers.net/aanbod/m00 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:20:
Wie heeft een exemplaar van een L4D2 4-pack en een Trine 2 3-pack over?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
lekker. Net weer maar een game gekocht waar ik nooit eerder van gehoord heb. Hopelijk speelt Trine 2 net zo lekker als de screenshots eruit zien. ;-)
Misschien niet zo een goed idee om de steam app op mijn telefoon te hebben. Die app in combinatie met een paypal account is niet zo goed voor mijn budget!
Misschien niet zo een goed idee om de steam app op mijn telefoon te hebben. Die app in combinatie met een paypal account is niet zo goed voor mijn budget!
Jeej, ik heb alweer €1,24 verdiend met die trading cards
9 cent per stuk schiet echt op
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dat heb ik een beetje met het gekoppeld hebben van mijn CC. Met iDeal betalen levert een wat hogere drempel op omdat je iedere keer in moet loggenavec_style schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:26:
Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".
Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.
De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".
Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.
De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.