Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Ideeën voor Members' pick

Pagina: 1
Acties:
  • 269 views

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-11 23:08
Jullie hebben om input gevraagd voor de Development-round-up's (Tijd voor communitykeuzes) en gevraagd om deze te mailen. Waarom?!

Mij lijkt een topic openen een veel beter idee, omdat:
  • men nu mailt naar een 'black box', zodat de rest van de community niet over dat idee kan meedenken, en
  • men nu in de reacties op de .plans* allerlei ideeën opwerken, waarbij het overzicht nogal verdwijnt
Ik heb inmiddels zelf al een idee gepost op het forum, maar de (vooral kwantitatieve) respons valt me eerlijk gezegd nogal tegen. Het forum ontplofte bijna met ideeën bij de introductie van de nieuwe website, maar ik kom nu alleen maar kleine feature requests en bugs tegen. Waarom sporen jullie ons aan om te mailen (en zelfs dat niet eens meer actief in de laatste .plan ;)) in plaats van een topic te openen? Ik denk graag met anderen mee!

Een kleine selectie reacties:
AllSeeyinEye in 'plan: Development-round-up - Iteratie #36'
MoiZie in 'plan: Development-round-up - Iteratie #36'
Josaus in 'plan: Development-round-up - Iteratie #36'
lesderid in 'plan: Development-round-up - Iteratie #36'

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:44

crisp

Devver

Pixelated

De suggestie om te mailen komt voort uit het feit dat input in reacties onder de .plans of in een groot topic zoals ten tijde van de lancering van Tweakers 7 een groot risico lopen om over het hoofd te worden gezien en ook achteraf lastig terug te vinden zijn voor ons. Ook wilden we na de lancering van T7 Lieve Devvers zoveel mogelijk vrij houden voor echte bugreports.

Inmiddels zijn we al een tijdje verder en is het laatste argument niet meer echt van kracht; het staat je dus vrij om ook hier in LD suggesties aan te dragen. We zullen dat de volgende keer in de .plan ook vermelden :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.