Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel gepost 8)7

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2015 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De uitrol van lollipop is vandaag gestart http://www.xperiablog.net...-z1-compact-14-5-a-0-242/ Ik heb zelf nog niet ontvangen, iemand anders wellicht wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Ik krijg een update melding voor 14.5.A.0.242.
Toestel komt van Amazon.DE
En ik ben nu toevallig in Zuid Afrika, misschien maakt dat uit qua timing.
630,3 MB, ga vanavond updaten en geef hier terugkoppeling over de resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastend
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 23:34
Hier een uiterst tevreden Z Ultra-gebruiker, Lollipop is binnen! ben benieuwd naar veranderingen /verbeteringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ongeveer een jaar gebruikt tot vorig jaar november ligt nu deels met waterschade(in de kroeg had iemand het lipje/seals stuk gemaakt) stuk later ding onder de kraan et voila water in je toestel, bluetooth wifi en microfoon doen het niet meer. leuke koppeling met nfc en sony nex camera. prima telefoon en zoals ik al eerder lees geluid is inderdaad matig maar dat is ook meer dan logisch het toestel is namelijk waterdicht. ik gebruik dan ook Jaybird Bluebuds X stereo headset en de batterij duur is kort maar dat is ook logisch met zon groot scherm. dat er zoveel mensen dit oude toestel(2013)nog willen hebben, lange tijd dunste telefoon record gehad. nu BB PassPort in gebruik,

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2015 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Beetje vroeg om het nu al te claimen... maar ik heb echt het gevoel dat het scherm nu beter reageert en beter echt herkent of het mijn vinger is of een stofje. Ook met mijn pen getest (speciale) en dat gaat echt beter dan voorheen volgens mij. Ik had hem eerst aan de kant gelegd, maar best kans dat ik hem nu weer echt ga gebruiken.

/edit: inderdaad toch te vroeg gejuicht. De spookaanrakingen blijven onverminderd aanwezig bij lichte ophopingen vocht/vet.

[ Voor 16% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-04-2015 06:29 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Eastend schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:26:
Hier een uiterst tevreden Z Ultra-gebruiker, Lollipop is binnen! ben benieuwd naar veranderingen /verbeteringen...
Ik heb een aantal keren via de telefoon proberen te upgraden, maar dat is keer op keer mislukt. Kan door ruimtegebrek komen, maar dat is dan jammer dat hij dat niet aangeeft.

Vandaag had ik gelegenheid om via de computer te upgraden, en dat is zowaar gelukt. Totnutoe ziet alles er goed uit. Ik kijk het even aan, als ik gekke dingen tegenkom gaat er een harde reset gebeuren en begin ik met een schone lei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-10 16:11
Wybo schreef op woensdag 15 april 2015 @ 20:19:
Beetje vroeg om het nu al te claimen... maar ik heb echt het gevoel dat het scherm nu beter reageert en beter echt herkent of het mijn vinger is of een stofje. Ook met mijn pen getest (speciale) en dat gaat echt beter dan voorheen volgens mij. Ik had hem eerst aan de kant gelegd, maar best kans dat ik hem nu weer echt ga gebruiken.

/edit: inderdaad toch te vroeg gejuicht. De spookaanrakingen blijven onverminderd aanwezig bij lichte ophopingen vocht/vet.
Ik heb op mijn xperia ultra nu al een paar maanden een hele slechte screenprotector zitten, zo een waarvan bekent is dat ze je touch gevoeligheid verpesten. Sinds dien heb ik helemaal geen last meer van ghost-touches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
welke is dat? dan bestel ik die ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-10 16:11
Deze heb ik erop zitten, voor de prijs vond ik het het proberen waard!

https://www.screenprotect...ector-Sony-Xperia-Z-Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ok, danke, ga ik proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Ik heb weer een systeemupdate gekregen. Een kleintje maar de launcher ziet er veel mooier uit. Buildnummer 14.5.A.0.270 Datum 17 april 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 23:23:
Ik heb weer een systeemupdate gekregen. Een kleintje maar de launcher ziet er veel mooier uit. Buildnummer 14.5.A.0.270 Datum 17 april 2015.
Voor mij is het een grote update want ik heb nog niet eerder een Lollipop update ontvangen. Straks snel installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 23:23:
Het lijkt er op dat de aanraakgevoeligheid van het scherm wat is verlaagd. Ik vind het nu prettiger werken. Al met al ben ik heel content met de update. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 20:20
whackertje schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 10:04:
Heb eindelijk het eerste "probleem" gevonden met deze phone (buiten dat hij erg fragiel is).
Als je hem oplaadt met een te sterke lader dan reageert het touchscreen verkeerd. Dan komen er ghost touches en andere rare dingen.
Heb trouwens exact hetzelfde probleem met de Z3 tablet en het stopt onmiddellijk als je van lader verandert.
Mijn schoonma heeft exact hetzelfde ineens met een 2.1A lader zag ik met. Met een 1A lader moet het dus goed gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 13:45
Nou, ik heb hem dus in totaal 5 weken in bezit.
Gekocht bij belsimpel voor 281 euro.
Vrijdag zit ik op de fiets en sleep een net gekochte mountainbike voor een vriendin van me mee.
Ik rij nog netjes helemaal aan de zijkant van het fietspad zodat niemand last van me heeft, knalt er een volkswagen golf langs me heen, ik word afgesneden en verlies natuurlijk de controle en lig op de grond.
Auto rijdt door en ik word overeind geholpen door iemand die een stuk achter me aan het fietsen was.
Op het moment dat ik 80 meter verder bij die vriendin voor de deur sta om haar fiets af te leveren kijk ik op m'n telefoon en het hele scherm naar de knoppen.
Zaterdag toen ik in de winkel aan het werk was een met mijn baas overlegd of ik even een tijdelijk toestel mag gebruiken.
Daarna meteen belsimpel gebelt en die zeiden stuur hem op naar e-repair.
De kosten zijn voor jezelf.
Nou weet ik dat glasschade niet geheel onder de garantie van sony vallen, maar ik zie dus wel dat haarscheurtjes en dikke sterren in het scherm gratis worden gerepareerd.
Kosten via e-repair zouden op ongeveer 179 euro komen.
Als ik 120 euro bijbetaal heb ik een nieuwe.
Wat kan ik volgens jullie het beste doen?

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
120 is minder als 179. Is vrij duidelijk dan toch? Of is het 120 + 179 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'bijbetaal' ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
De reparatiekosten zijn inderdaad € 179
Maar voor € 299 heb ik een nieuwe. Daar zit dus die € 120 in.
Het is een beetje kromme berekening, maar ik vind de kostprijs achterlijk hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik denk dat ik die 120 euro bij zou lappen. Je weet gewoon niet zeker of het na de reparatie van het glas ook allemaal goed blijft werken op de langere termijn. Misschien dat er intern meer beschadigd is, maar dat het nu 'toevallig' nog goed tegen elkaar aan lijkt te zitten. Maar na een paar maanden toch losschiet of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertH
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 20:08
Als iemand Marshmallow wil proberen, ik heb een rom op XDA gegooid.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tacGfpn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
Iemand die toevallig al Gorilla Glass voor de Z Ultra heeft gevonden?

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Hou het beleefd!