Dubbel gepost

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2015 21:57 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2015 19:09 ]
[ Voor 16% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-04-2015 06:29 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik heb een aantal keren via de telefoon proberen te upgraden, maar dat is keer op keer mislukt. Kan door ruimtegebrek komen, maar dat is dan jammer dat hij dat niet aangeeft.Eastend schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:26:
Hier een uiterst tevreden Z Ultra-gebruiker, Lollipop is binnen! ben benieuwd naar veranderingen /verbeteringen...
Ik heb op mijn xperia ultra nu al een paar maanden een hele slechte screenprotector zitten, zo een waarvan bekent is dat ze je touch gevoeligheid verpesten. Sinds dien heb ik helemaal geen last meer van ghost-touches.Wybo schreef op woensdag 15 april 2015 @ 20:19:
Beetje vroeg om het nu al te claimen... maar ik heb echt het gevoel dat het scherm nu beter reageert en beter echt herkent of het mijn vinger is of een stofje. Ook met mijn pen getest (speciale) en dat gaat echt beter dan voorheen volgens mij. Ik had hem eerst aan de kant gelegd, maar best kans dat ik hem nu weer echt ga gebruiken.
/edit: inderdaad toch te vroeg gejuicht. De spookaanrakingen blijven onverminderd aanwezig bij lichte ophopingen vocht/vet.
Verwijderd
Voor mij is het een grote update want ik heb nog niet eerder een Lollipop update ontvangen. Straks snel installeren!knakworst schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 23:23:
Ik heb weer een systeemupdate gekregen. Een kleintje maar de launcher ziet er veel mooier uit. Buildnummer 14.5.A.0.270 Datum 17 april 2015.
Verwijderd
Het lijkt er op dat de aanraakgevoeligheid van het scherm wat is verlaagd. Ik vind het nu prettiger werken. Al met al ben ik heel content met de update.knakworst schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 23:23:
Ik heb weer een systeemupdate gekregen. Een kleintje maar de launcher ziet er veel mooier uit. Buildnummer 14.5.A.0.270 Datum 17 april 2015.
Mijn schoonma heeft exact hetzelfde ineens met een 2.1A lader zag ik met. Met een 1A lader moet het dus goed gaan?whackertje schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 10:04:
Heb eindelijk het eerste "probleem" gevonden met deze phone (buiten dat hij erg fragiel is).
Als je hem oplaadt met een te sterke lader dan reageert het touchscreen verkeerd. Dan komen er ghost touches en andere rare dingen.
Heb trouwens exact hetzelfde probleem met de Z3 tablet en het stopt onmiddellijk als je van lader verandert.
who put a "stop payment" on my reality check
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De reparatiekosten zijn inderdaad € 179
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq