Toon posts:

Twee videokaarten of één betere?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb de volgende videokaart:
- MSI AMD Radeon HD 7770 1 GB

Ik wil graag de prestaties hiervan verbeteren door:
- Een extra videokaart te plaatsen
of:
- Een andere, betere videokaart plaatsen.

Welke optie zou beter zijn, denken jullie?

Alvast bedankt

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-02 16:22

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Gewoon 1 enkele, betere kaart doen.

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-02 21:55

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik denk dat dit de beste optie is :
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1320803

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info, maar ik keek daarstraks ook al op dat topic, maar ik kan daar niets vinden over mijn probleem.

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-02 16:54

Fordox

00101010

google eens zonder jou specifiek model.
het antwoord is altijd hetzelfde, het is een afweging en heeft meerdere factoren.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 16:59:
Bedankt voor de info, maar ik keek daarstraks ook al op dat topic, maar ik kan daar niets vinden over mijn probleem.
De verwijzing van FlyEragon had de intentie om je op een topic te wijzen waarin wordt beschreven hoe je een duidelijke vraag kan stellen op het forum, dit om te voorkomen dat er altijd maar weer opnieuw naar dezelfde dingen moet worden gevraagd. Oftewel, je vraagstelling is veel te kort, er ontbreekt nogal wat aan om er ook maar enigszins een antwoord op te kunnen geven, laat staan een goed advies.

Begin bijvoorbeeld eens met het plaatsen van je systeemspecificaties, dan weten we in ieder geval waar mee je werkt en of het mogelijk is en/of het eventueel de moeite waard is. Dat is echt dé standaard informatie die je bij vrijwel alle help-topics zou moeten plaatsen... mag je eigenlijk nooit vergeten en kan zelfs al snel tot een slotje leiden. Iemand die je een advies geeft zonder die info is niet wijs ;)

Dit is ook nog een handige link: Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

[ Voor 5% gewijzigd door MicGlou op 25-06-2013 18:16 ]

Verwijderd

beter koop je gewoon 1 betere dat is altijd beter tenzij je al de beste hebt die er is
Pagina: 1