Ik ben het er wel mee eens dat vaak acties groots aangekondigd worden met slogans als "tot 70% korting!"....als er dan maar 1 artikel in het gehele assortiment bij zit waar die 70% op zit (meestal is dit dan ook nog iets wat werkelijk niemand zou kopen, zoals de meest slechte dvd allertijden ofzo), dan mag je dit al zo zeggen. Er staat immers TOT 70% korting. Een binnenlokker waardoor je meestal met iets naar huis gaat waar je eigenlijk niet voor kwam. Maar dat is allemaal vrijwillige keuze.
Met een beetje common sense is natuurlijk te beredeneren dat er bij een objectief van 799 euro natuurlijk geen 500 euro korting vanaf gaat, of dat je een 7D kunt kopen voor 650 euro.
En de Mediamarkt heeft toch echt wel vaker nette aanbiedingen tijdens dit soort kortingen hoor. Dat het dan toevallig voor x-gebruikers niet geschikt is, daar kan de Mediamarkt niks aan doen. Maar ga in godsnaam niet lopen klagen of rechtzaken aanspannen. Dit is niet de VS

Zelfde principe als de lotto aanklagen omdat jij als enige in de straat niet meedoet met de lotto. Niet huilen omdat je jaloers bent omdat anderen dan wel wat winnen.
Overigens ben ik het er wel mee eens dat het bij de Mediamarkt soms rare constructies zijn; iedere mediamarkt andere aanbiedingen of andere voorwaarden. En dan aankomen met een lijst: GROTE TV ACTIE! **
uitgezonderd alle neo plasma schermen, uitgezonderd de allernieuwste modellen e.d.
Of idd wanneer grote fotomania actie is met een waslijst komen van items die uitgesloten zijn, en dat verschillend per filiaal. Is toch totaal niet meer overzichtelijk.
Maar ik ben blij dat er toch weer veel mensen blij zijn die WEL gebruik kunnen maken van de kortingen

Ik had ook gehoopt een 5dmk3+24-105 voor 3k te scoren. Jammer maar helaas
[
Voor 3% gewijzigd door
Deathchant op 02-07-2013 15:25
]