Wie van julle lopen nog met een 3gs?

Pagina: 1
Acties:
  • 633 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

Topicstarter
(overleden)
Het lijkt erop dat ik één van de laatsten ben...

De batterij is wel erg zwak geworden, 10 uur standby haalt ie nog wel. Gelukkig is er overal wel een stopcontact in de buurt.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:37

RnB

Wat wil je met dit topic bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

nadeel van Apple he...ingebakken batterij dood -> apparaat dood. Had je kunnen weten. Weet je ook meteen waarom er nog maar weinig met een 3gs zijn ;)

Maar verder heef dit topic weinig interessante waarde idd...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Heb er nog 1tje rondslingeren, batterij is prima, maar het ding is retetraag met de nieuwste updates (soms 20s wachten na het openen van camera), zelfs na resets/reinstalls :-/

Vrouwtje wil ipv dat ding nu een HTC geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

Topicstarter
(overleden)
RnB schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 22:46:
Wat wil je met dit topic bereiken?
wat dacht je van ouwe meuk verhalen ophalen? Verhalen van vroegâh? T'is niet dat ik loop te krenten, net €2500 uitgegeven aan nieuwe hardware.. de phone is eigenlijk nog prima (ik zit meer op de iPad), dus die is de volgende ronde aan de beurt.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Mijn zoontje heeft een 3GS ... Maar die is 12 en gaat naar de middelbare, ben benieuwd hoe snel hij dan om iets anders gaat vragen ;)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:16
Hier nog iemand met een 3gs... Helaas niet vrijwillig, daar mijn 4 vorige week een wedstrijd kopstoten van een parasolvoet heeft verloren...

Toestel werkt verder prima. Hij is zeker traag vergeleken met de 4 (laat staan de 5), maar het is te doen. Ik moet vooral wennen aan de pixels. Wat is een retinadisplay dan toch wel heel erg fijn.

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:34
Ik draai er nog een, recent een nieuwe accu ingezet en werkt nog prima. Al krijgt hij wel wat kuren, want 4 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:54

DjVe

Hatsaflats!

Ik gebruik mijn 3GS nog elke voor de zaak. Briljante telefoon en gaat nog steeds een dag mee op accu (bij licht gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mitchie_
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 17:21
Heb de Iphone 3gs aan mijn moeder gegeven en werkt nog steeds goed. Het uitzetten van het internet (want ze gebruikt hem toch alleen maar om te bellen) heeft ervoor zorgt dat de batterij het echt superlang vol blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:13
Dit soort opsomtopics zijn hier niet gewenst. Wellicht leuk voor HK, maar niet voor Apple Talk :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.