Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

IPhone app voor Google Analytics

Pagina: 1
Acties:

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

Topicstarter
(overleden)
Ik heb recentelijk een App op de 'markt' gebracht, om analytics statistieken eenvoudig weer te geven. Helaas loopt het niet storm, wellicht omdat het een nicheproduct is, Mijn App, SimplyStats, is zowiezo gratis. Ik heb geen enkel winstbelang. Zelf vind ik het een degelijk product zonder al te veel poespas. Ongetwijfeld zitten hier Tweakers met hun eigen site en Analytics geintegreerd.

Reclame maken mag hier niet, dus dat doe ik ook niet, maar ik zou wel graag willen weten waar jullie behoefte aan hebben.

Alvast bedankt.
Rob

Edit: vraagstelling aangepast ivm GoT regel.

[ Voor 32% gewijzigd door RobV op 22-06-2013 16:54 ]

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Echt een analyse doen is amper mogelijk op een smartphone. De app zou dus voornamelijk moeten kunnen laten zien hoe het er nu voor staat. Dus dat je snel de cijfers van de afgelopen dag/week/maand te voorschijn kunt toveren.

Eigenlijk wil je de Google Analytics Dashboards inclusief real-time-widgets met filters in de app kunnen zien. Maar dat gaat niet lukken omdat de real-time cijfers vooralsnog niet in de API zitten.

• RobV
  • Niet online

RobV

Topicstarter
(overleden)
Thanks. Ik mik gelukkig niet op een app die de analyse doet, dat is een deskjob. Ik wil gewoon de cijfertjes tonen, procenten t.o.v. vorige week etc. Filters is idd. ets waar ik nog niet aan gedacht had. Goeie tip.

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:19

Bob Popcorn

Plop!

Check even de stats van Visual.ly zoals zij die aanbieden. Die komen bij mij elke vrijdagmiddag tijdens de borrel binnen en geven een laagdrempelige weergave van de resultaten. Als jij mij elke vrijdagmiddag een pushbericht kan sturen dat de nieuwe rapportage klaar staat stap ik over ;)

Kan niet stoppen met ontploffen!

• RobV
  • Niet online

RobV

Topicstarter
(overleden)
Bedoel je deze: http://visual.ly/los-peinados-de-moda ?
Nou, toevallig is dat nou net waar ik mee aan het stoeien ben: een dashboardje met cijfers t.o.v. vorige week. Zeker niet zo mooi als zij dat doen natuurlijk. Wat betreft de notificatie: dat is helemaal niet nodig, dat rapport is on the fly te maken.

Edit: als verfijning van de vraag: naar welke statistieken is behoefte? Visits, pageviews, top pages zijn natuurlijk de bekende toppers. Gebruiken julle bijvoorbeeld ook events en adwords?

[ Voor 23% gewijzigd door RobV op 27-06-2013 22:56 ]

• RobV
  • Niet online

RobV

Topicstarter
(overleden)
Is dit ongeveer wat je zoekt?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/i5yTQwnl.jpg

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Lijkt me al zeker een mooi begin. Er staan belangrijke cijfers op (die je eenvoudig uit kunt breiden?) met een grafiek die het verloop laat zien. Kun je ook zelf de datum aanpassen?

• RobV
  • Niet online

RobV

Topicstarter
(overleden)
Andre, niet zo snel ja! lol. Dit is de eerste release met de meest-gevraagde stats. In de versie die ik gisteren naar Apple gestuurd heb, kun je de datum van het overzicht nog niet aanpassen (WEL van de andere rapporten), dus een week-vergelijking zit er nog niet in (komt echt wel hoor). Ik wacht ook nog even met het implementeren van de mogelijkheid om je eigen dashboard te kunnen bouwen, die grote klus bewaar ik tot 2.0. Gezien mijn ziekte heb ik niet veel energie om hieraan te werken, al zou ik dat wel willen.

In elk geval bedankt voor je reactie!

Pagina: 1