Welkom in mijn topic, Ik ben opzoek naar een portable laptop met toch veel gaming potentie. Ik ben de laptop tevens nodig voor de opleiding IT Service management waarbij ik ook VM moet draaien.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ga met de laptop gamen en ben deze nodig om enkele VM's te draaien.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Het liefst onder de 900 a 1000
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
De laptop zal elke dag mee naar school worden gezeult, ik wil er graag op gamen en zal er ook VM's op moeten draaien. Ik zat zelf te denken aan onder de 15" en het liefst met een GT650 (dit lijkt echter onmogelijk) Samengevat zou ik graag het volgende willen:
CPU: Minimaal Core i5 of i7
RAM: Minimaal 6GB
Schermgrootte: Liefst onder de 15"
Gewicht: Zo laag mogelijk.
Games die moeten draaien: Battlefield 3, FIFA en League of legends.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeuren, Liever geen alienware, ze zien er niet uit.
Ik ben zelf natuurlijk ook opzoek geweest naar enkele laptops en hierbij komen de volgende resultaten naar voren:
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y500-MBG2AMH
Gelikte laptop, mooi uiterlijk echter 15,6 inch en redelijk zwaar. Toch ook in combinatie met de prijs een erg leuke laptop
pricewatch: Asus Zenbook UX42VS -W3007H
Gelikte laptop, eigenlijk boven mijn budget maar kleiner als 15 inch en een lekker laag gewicht. Ik heb alleen na het zien van de benchmarks mijn twijfels bij de GT645.
http://www.bto.eu/html/de...PartnerID=1&ProductID=561
Leuke laptop eigenlijk de enige GT650 videokaart laptop onder de 15 inch. Echter is me 11 inch ook weer te klein met zo'n lage resolutie.
Zijn er nog betere alternatieven die ik misschien mis ?
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ga met de laptop gamen en ben deze nodig om enkele VM's te draaien.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Het liefst onder de 900 a 1000
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
De laptop zal elke dag mee naar school worden gezeult, ik wil er graag op gamen en zal er ook VM's op moeten draaien. Ik zat zelf te denken aan onder de 15" en het liefst met een GT650 (dit lijkt echter onmogelijk) Samengevat zou ik graag het volgende willen:
CPU: Minimaal Core i5 of i7
RAM: Minimaal 6GB
Schermgrootte: Liefst onder de 15"
Gewicht: Zo laag mogelijk.
Games die moeten draaien: Battlefield 3, FIFA en League of legends.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeuren, Liever geen alienware, ze zien er niet uit.
Ik ben zelf natuurlijk ook opzoek geweest naar enkele laptops en hierbij komen de volgende resultaten naar voren:
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y500-MBG2AMH
Gelikte laptop, mooi uiterlijk echter 15,6 inch en redelijk zwaar. Toch ook in combinatie met de prijs een erg leuke laptop
pricewatch: Asus Zenbook UX42VS -W3007H
Gelikte laptop, eigenlijk boven mijn budget maar kleiner als 15 inch en een lekker laag gewicht. Ik heb alleen na het zien van de benchmarks mijn twijfels bij de GT645.
http://www.bto.eu/html/de...PartnerID=1&ProductID=561
Leuke laptop eigenlijk de enige GT650 videokaart laptop onder de 15 inch. Echter is me 11 inch ook weer te klein met zo'n lage resolutie.
Zijn er nog betere alternatieven die ik misschien mis ?