Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Wordpress] vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-11 12:10
Ik ben momenteel bezig met het maken van een pagina in Wordpress. Dit moet ik later samenvoegen tot één geheel met andere onderdelen die anderen in mijn groep maken.

Kleine inleiding:

Een niet-nadergenoemde sportclub heeft een nieuwe Wordpress-website. Nu willen ze voor die Wordpress-site een systeem hebben om wedstrijdinschrijvingen mogelijk te maken en automatische ranking te kunnen hebben.
Het is de bedoeling dat we dat zelf als een soort plugin maken, dit zal later met creaties van andere groepen samengevoegd en naar opdrachtgever verstuurd.

Ik heb nu de taak om de wedstrijdpagina te maken. Hierop moeten wedstrijden uit een database worden gehaald en in een lijst gezet. Bij die lijst moet een nette vormgeving zijn, de wedstrijden moeten links worden naar een pagina met meer informatie. Op de desbetreffende pagina moet voor elke wedstrijd de mogelijkheid zijn om in te schrijven op die wedstrijd.

Ik heb nu een klein beginnetje gemaakt maar ik weet niet of het correct is(of ik ermee door kan) en hoe ik verder moet. Google geeft veel info (maar niet die die ik nodig heb?!) en ik word er niet wijzer uit...

Layout heb ik in HTML gemaakt en in de PHP gezet maar de vraag is nu o.a. Hoe ik die databasegegevens naar die tabellen en rijen in HTML krijg?

Hij moet dus zeg maar zelf de pagina maken en samenstellen.

Onderstaande code is wat ik nu heb...
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
<?php
/*
Plugin Name: Hello-World2
Plugin URI: http://JePluginWebsite.com/
Description: A simple hello world wordpress plugin
Version: 1.0
Author: JeNaam
Author URI: http://JeWebsite.com
License: GPL
*/

add_filter('the_content', 'get_keyword');
function get_keyword($content)
{
if(is_page('Wedstrijd')) {
return '<strong>Datum</strong>
<br><br>
<strong>Tijd </strong>
<br><br>
<strong>Plaats</strong>
<br><br>
<strong>Verplichte tricks</strong>
<br><br>
<table border=\"1\">
<tr>
<td>1</td>
<td>5</td>
</tr>
<tr>
<td>2</td>
<td>6</td>
</tr>
<tr>
<td>3</td>
<td>7</td>
</tr>
<tr>
<td>4</td>
<td>8</td>
</tr>
</table> 
<br><br>
<strong>Deelnemers</strong>
<br><br>
<table border=\"1\">
<tr>
<td>1</td>
<td>5</td>
</tr>
<tr>
<td>2</td>
<td>6</td>
</tr>
<tr>
<td>3</td>
<td>7</td>
</tr>
<tr>
<td>4</td>
<td>8</td>
</tr>
</table> 
<br><br>';
}
return $content;
}

[ Voor 1% gewijzigd door RobIII op 18-06-2013 10:27 . Reden: Code tags toegevoegd ]

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Allereerst: Als je code post, gebruik dan code tags a.u.b.

Dan: wat heb je zelf al geprobeerd? Je verwacht hopelijk toch niet van ons dat wij je gaan vertellen hoe je een DB connectie maakt, gegevens daar uit haalt, die weer presenteert etc.? Daar zijn namelijk duizenden, zo niet meer, tutorials over te vinden. Je zult dan ook, net als iedereen hier, moeten beginnen bij 't begin: eerst leren lopen voordat je gaat rennen ;)

We kunnen je best helpen bij concrete vragen, maar je topic in z'n huidige vorm is niet heel veel meer dan een scriptrequest / Kan iemand me even uitleggen...? en daar doen we in de Devschuur® niet aan ;)

Begin eens met een PHP tutorial of 2 en maak eens een beginnetje voor jezelf; wanneer je dan nog concrete vragen hebt helpen we je van harte :Y) Maak dan even een nieuw topic (lees Waar hoort mijn topic? dan ook nog even) en dan komt 't allemaal helemaal goed als je onze Topic Report (klik op 'Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif rapporteer' bovenaan een topic) hanteert.

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 18-06-2013 10:31 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.