Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Verwijderd
Je bent dus aangewezen op eigen bouw en/of een RPi.
Verwijderd
USB3 beschikbaar en zowel 3,5mm als optische S/PDIF audio uitgang.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2013 18:37 ]
Zie [MediaPlayer] Refee M6 Amlogic-8726 M3 Android 4.0 box
V&A aangeboden: Foxconn Nettop nT-A3500 (zwart)
Even een SD kaartje nemen, Openelec er op en gaan met die banaan.
Gebruik het zelf al een paar maanden in de slaapkamer. Nettop heb ik achter de TV gehangen.
Werkt perfect

[ Voor 10% gewijzigd door seninha op 17-06-2013 21:25 ]

http://www.pivosgroup.com/xios.html
[ Voor 41% gewijzigd door wrcveen op 17-06-2013 21:50 ]
Ja dat leek jou, zoals ik al eerder schreef ik heb al uren gezocht en kom er maar niet uit.kroegtijger schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 00:20:
Zoals je ziet, er zijn volop mogelijkheden (die niet al te lastig zelf te vinden waren leek me)
Bedankt voor de reactie's.
Kan je op een android mediaplayer de android besturings-systeem eraf halen en er enkel XBMC op zetten.
Zodat als je hem start dat dan XBMC automatisch aan gaat en het niet eerst hoeft worden gestart.
Het is de bedoeling dat me TV uit blijft en het volledig ga bedienen met me android mobiel.
Dus nummers selecteren album's zoeken enz enz.
Mvg, Michael.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Losse apparaten doen dat ene ding vaak net wat beter.
Dat had ik al gedaan.redfoxert schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 00:45:
Wat je eenvoudig kunt doen is de functionaliteit testen door je pc te voorzien van XBMC en met je android remote te bedienen. Dan weet je in ieder geval wat je kunt verwachten mocht je een los device willen aanschaffen met daarop XBMC.
Ga gewoon voor een HTPC of Pi.
Bedankt voor de reactie,HvB83 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:09:
Met openelec boot hij direct naar Xbmc, met andere systemen moet je daar wat dingen voor instellen. Maar ik weet niet hoe goed xbmc is als audiospeler. Zelf houd ik het de komende jaren bij Squeezebox voor m'n audio, maar Sonos is nog wat gebruikersvriendelijker. En dan een losse htpc voor video.
Losse apparaten doen dat ene ding vaak net wat beter.
Kan je openelec overal op installeren zonder windows bv erop te doen.
Dus stel ik haal een goedkope mini pc of zo op Marktplaats kan daar dan openelec op gezet worden of word dat dan niet ondersteunt.
Had al gezocht met Google alleen kom ik er niet echt ver ermee.
Sonos connect heb ik ook al uitgeprobeerd bij een kennis en dat werkt helemaal prefect.
Helaas laat me budget dat niet toe, en dat zal ook niet zo snel gaan gebeuren, anders had ik het allang in huis.
Die Foxconn die hierboven getipt wordt heb ik zelfs
Wat zijn verder de bezwaren tegen een klein pctje?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
De vertraging die komt door het streamen middels DLNA, tussen me PC en de receiver.JvS schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 23:38:
Oftewel gewoon een pc nemen. Dat van die twee seconden vertraging waarover je het in dat andere topic hebt ligt aan een probleem. Ik heb dat niet. En ik heb een HTPC en een pioneer rwceiver en dat werkt prima met XBMC...
Die Foxconn die hierboven getipt wordt heb ik zelfs.
Wat zijn verder de bezwaren tegen een klein pctje?
De bezwaren van een HTPC die zijn er eigenlijk niet meer, behalve de prijs dan.
De Foxconn was een mooie optie geweest als die een SPDIF aansluiting had.
Maar goed even voor de duidelijkheid openelec kan in princiepen overal op worden geïnstalleerd, toch?
Dus als ik een kleine mini pc'tje vind dan ben ik klaar, mocht dat zo zijn, heeft iemand dan nog suggesties.
Het hoeft helemaal geen high end pc te zijn, het word alleen maar gebruikt als muziek player, budget is max 150 euro.
Ik raad een barebone PC'tje met een AMD E-350 of vergelijkbaar erin aan. Die Foxconn A3500 heb ik zelf en daar ben ik voor HTPC doeleinden met xbmc wel erg tevreden mee. Ik gebruik het alleen niet met openELEC, maar gewoon onder windows.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp