Beste Tweakers,
Ik ben sinds kort gaan freelancen als developer voor o.a. iOS apps, dus heb een eigen developer account aangevraagd.
Ze zeggen het volgende te accepteren ter verificatie:
Nu kreeg ik een verzoek het volgende in te leveren:
Ik ben sinds kort gaan freelancen als developer voor o.a. iOS apps, dus heb een eigen developer account aangevraagd.
Ze zeggen het volgende te accepteren ter verificatie:
Ik heb het allemaal geprobeerd toe te sturen, maar dat mocht niet baten.What types of government issued photo identification are accepted by Apple? Accepted forms of identification can include your driver’s license, passport, or ID card.
Nu kreeg ik een verzoek het volgende in te leveren:
Maar waar kan ik zoiets krijgen, en hoe heet het? Want ik belde een notaris en die kon me niet verder helpen.I received a request to provide notarized documentation. How do I get something notarized or solicitor certified? Depending on your country, a solicitor or notary public can provide their signature and seal to certify that the copy you intend to provide to Apple is a true copy of your original document. You can have documents notarized at legal offices, banks, post offices, and other offices that commonly have a solicitor or notary public on staff. Requirements and fees may vary by location.