Kent iemand dit persoon? Hij heeft 86,75 van me ontnomen zonder een artikel te hebben opgestuurd. Ik heb aangifte gedaan van oplichting en zou graag willen weten of dit persoon geregistreerd is op Tweakers.
Zo te zien heeft hij zich vorige week op Tweakers geregistreerd:
http://tweakers.net/gallery/j3r03ntj3
http://tweakers.net/gallery/j3r03ntj3
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Helaas ben je niet de enige, zie Opgelicht dus let op!!.
Uit dat topic een aantal instructies van onze expert Floppus:
Uit dat topic een aantal instructies van onze expert Floppus:
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:59:
Kan je het rekeningnummer en eventuele andere informatie sturen naar va@tweakers.net ? Op die manier kunnen we in ieder geval een log bouwen.
Zie verder ook How to - Help! Ik ben opgelicht op V&A!.Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:54:
Meld je ook even hier svp:
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=10917.15
[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 15-06-2013 15:19 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja dat is het dus helemaal gambieter,op die site was ik dus ook gekomen en dankzij een link op die site naar mijnpolitie.nl heb ik een aangifteformulier ingevuld, vervolgens een mail opgesteld naar mijn bank met als inhoud de gehele procedure vanaf de vraagstelling naar een moederbord in de V&A index tot aan vanmorgen, in de context van het mailcontact..
No offence, maar iemand die nog geen week geregistreerd is en geen enkele acitiviteit op deze website heeft begaan, geld overmaken alvorens je product te ontvangen? Persoonlijk vind ik dat dit ook wel vrij naïef is en je er op kunt wachten dat het een keer fout gaat.
Dat nieuwe users overigens geen advertenties zouden moeten plaatsen lijkt me een goed idee, maar dat is al vaker geopperd hier.
Dat nieuwe users overigens geen advertenties zouden moeten plaatsen lijkt me een goed idee, maar dat is al vaker geopperd hier.
Wat heeft hij trouwens bekend?
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Ik denk dat hij 'j3r03ntj3 bekend?' bedoeld, alszijnde 'is deze gast hier bekend?'-Stef- schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 17:23:
Wat heeft hij trouwens bekend?
Open de url van mod gambieter eens, misschien is dan wel duidelijk wat meerdere en ik doen bedoelen.
Note: Het was een vraag advertentie vanuit hier, ik kreeg reactie dat het artikel geleverd zou kunnen worden, bedrag overgemaakt, en voila, geen reageren meer vernomen.
Note: Het was een vraag advertentie vanuit hier, ik kreeg reactie dat het artikel geleverd zou kunnen worden, bedrag overgemaakt, en voila, geen reageren meer vernomen.
Waarom kies je in zo'n geval niet voor het ophalen van je bestelling of, als dit te ver weg is, bijvoorbeeld verzenden onder rembours?Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 17:38:
Open de url van mod gambieter eens, misschien is dan wel duidelijk wat meerdere en ik doen bedoelen.
edit:
Of de persoon bekent is
Het is overigens:
1. Of de persoon bekenD is
2. J3ro3ntj3 bekenT
3. Is J3ro3ntj3 bekenD ?
We zitten hier niet op school, als je de schoolmeester wilt zijn dan moet je voor de klas gaan staan en het daar ook houden.
Het is duidelijk wat de TS bedoelt, @ ts succes er mee!
Liefhebber van Tweakers
Omdat je als verkoper dan genaaid kan worden, in dit geval is het een oplichter maar als ik dingen verkoop is dat opsturen na betaling of ophalen. Rembours duurt te lang om je geld te krijgen, is duur en heb al een paar keer gehad dat pakketjes geweigerd werden (of te wel, kosten gemaakt voor niks...). Wil je dat niet, prima toch? Dan wacht ik wel op de volgende koperAghanim schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 17:47:
[...]
Waarom kies je in zo'n geval niet voor het ophalen van je bestelling of, als dit te ver weg is, bijvoorbeeld verzenden onder rembours?
Het is dacht ik bij mezelf een prima topic kopregel, iig. ben ik stukken verder gekomen en de persoon is geheel bekent met veel gegevens.
Vanuit de verkoper snap ik het volledig, ik had het meer over handelen vanuit de koper. Er was net een ander topic met vergelijkbare problemen. Eerst betaald door koper, product niet ontvangen. Vandaar mijn reactie dat ik niet snap dat mensen dit blindelings doen.Sick Nick schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 18:20:
[...]
Omdat je als verkoper dan genaaid kan worden, in dit geval is het een oplichter maar als ik dingen verkoop is dat opsturen na betaling of ophalen. Rembours duurt te lang om je geld te krijgen, is duur en heb al een paar keer gehad dat pakketjes geweigerd werden (of te wel, kosten gemaakt voor niks...). Wil je dat niet, prima toch? Dan wacht ik wel op de volgende koper
Als TS zichzelf verbetert en het dan wederom foutief doet zie ik geen reden om hem/haar daar niet mee te helpen. Bovendien voegt je reply helemaal niets toe aan deze thread en kom je hier puur om mij aan te spreken. Over schoolmeester gesprokenpino85 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 18:16:
We zitten hier niet op school, als je de schoolmeester wilt zijn dan moet je voor de klas gaan staan en het daar ook houden.
Ho Ho, geen ruzie maken nu, dat ik het woord "Bekent" wat anders heb laten interpreteren kan ik me wel wat voorstellen, maar jeu zo een consternatie..Goed, ik had foto's bijvoorbeeld moeten vragen, wellicht had ik dan nu wel niet in dezer situatie gezeten..
Verwijderd
Gezien dit meer een topic is geworden over taal, doe ik deze op slot - er staat ook geen nieuws in verder, dus als er nog aanvullingen / discussie over de oplichting is, dan kan dat in dat andere topic over deze persoon
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.