Toon posts:

Probleem met ATI All In Wonder Radeon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week de ati AIW gekocht
en het installeren ging niet zo geweldig. Net als in de test had ik het zelfde probleem. Op de site van ATI staat het probleem beschreven maar de oplossing die daar gegeven wordt werkt
niet bij mij omdat ik in configuratiescherm/software/windowssetup geen wintv heb staan en deze ook niet kan aanvinken. Wie weet een goede oplossing..
alvast bedankt. oh ja ik heb een headstart p4 1.4 256 met windows me op een vaste partitie.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Probeer HIER je vraag te stellen. Er is daar een hoop kennis aanwezig specifiek gericht op de Radeon. (Getuige het deel 16... ;) )

RaD

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je daar mee?
Op maandag 04 juni 2001 20:05 schreef gertkooi het volgende:
Ik heb vorige week de ati AIW gekocht
en het installeren ging niet zo geweldig. Net als in de test had ik het zelfde probleem. Op de site van ATI staat het probleem beschreven maar de oplossing die daar gegeven wordt werkt
niet bij mij omdat ik in configuratiescherm/software/windowssetup geen wintv heb staan en deze ook niet kan aanvinken. Wie weet een goede oplossing..
alvast bedankt. oh ja ik heb een headstart p4 1.4 256 met windows me op een vaste partitie.

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je daar mee?
Op maandag 04 juni 2001 20:45 schreef RaDKiLL het volgende:
Probeer HIER je vraag te stellen. Er is daar een hoop kennis aanwezig specifiek gericht op de Radeon. (Getuige het deel 16... ;) )

RaD

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

<weggepoetst>

Beetje ontaktisch, zorry :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry hoor kom hier pas voor het eerst. Bied liever een oplossing.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Hehe welkom op GoT, let maar niet op sommige mensen hier, die kunnen het niet laten andere in de zeik te nemen.

PC Specs

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Op maandag 04 juni 2001 23:11 schreef Bomberman het volgende:
Hehe welkom op GoT, let maar niet op sommige mensen hier, die kunnen het niet laten andere in de zeik te nemen.
In de zeik nemen?? ik wil em alleen maar helpen voordat ie geen échte flames krijgt !

Damn :P

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ah ok sorry dan 8-)

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het niet ik heb wel al nieuwe gedownload en geinstalleerd maar hij blijft het doen De Ati wdm bt829 video capture blijft een geel uitroepteken houden. Ook als ik dan een andere driver handmatig wil installeren dan loopt de wizard apparaatstuurprogramma bijwerken gewoon vast.
Oh ik heb trouwens net even gekeken de nieuwe driver die ik geinstalleerd heb is de 98me 7550152 3b.exe...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-08 20:12
als er !! staan, dan is er iets helemaal niet goed :(

Kijk eens op welk irq hij zit,en of hij dat moet delen met een andere kaart.

Zoja, veranderd dat ff :)

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Haal eens alle kaarten eruit, dus netwerkkaart, soundkaart, midi, scsi indien mogelijk en laat de ati alleen erin zitten.

Gooi daarna in apparaatbeheer alle ati spullen eruit en reboot en installeer opnieuw.

Is alles dan in orde, prik dan een voor een de kaarten terug en bij een fout moet je even dát pci slot open laten want er is vaak een irq op gereserveerd.

Verwijderd

Topicstarter
oke dat ga ik proberen.

Bedankt he.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Op dinsdag 05 juni 2001 16:46 schreef gertkooi het volgende:
oke dat ga ik proberen.

Bedankt he.
Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat werkt ook niet, de wizard blijft ook steeds vastlopen als hij het probeert te installeren.Iemand nog een goed idee?

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-08 20:11
Wat is nu eigenlijk het probleem, dat is me niet duidelijk. En die Ati wdm bt829 video capture. Bij mij staat niets dergelijks bij mijn systeemapparaten
Op dinsdag 05 juni 2001 07:38 schreef gertkooi het volgende:
Ik weet het niet ik heb wel al nieuwe gedownload en geinstalleerd maar hij blijft het doen De Ati wdm bt829 video capture blijft een geel uitroepteken houden. Ook als ik dan een andere driver handmatig wil installeren dan loopt de wizard apparaatstuurprogramma bijwerken gewoon vast.
Oh ik heb trouwens net even gekeken de nieuwe driver die ik geinstalleerd heb is de 98me 7550152 3b.exe...
Pagina: 1