|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Het probleem met het overlappen van de tekst is bekend en is al doorgegeven aan de adverteerder. Het probleem zit 'm namelijk in de code van de banner.
Overigens worden deze uitingen (van 970x250) uitgesloten voor apparaten met een verticale schermresolutie van minder dan 800 pixels, dus op 1366x768 zou je 'm al niet moeten krijgen
Overigens worden deze uitingen (van 970x250) uitgesloten voor apparaten met een verticale schermresolutie van minder dan 800 pixels, dus op 1366x768 zou je 'm al niet moeten krijgen
Intentionally left blank
En ter aanvulling op crisp: wij gaan verder niet echt over de hoeveelheid of wat voor ads er zijn
Mooi!crisp schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 08:42:
Het probleem met het overlappen van de tekst is bekend en is al doorgegeven aan de adverteerder. Het probleem zit 'm namelijk in de code van de banner.
Dus de oranje banner zou ik niet mogen zien op een laptop ? Ga ik eens in de gaten houden voortaanOverigens worden deze uitingen (van 970x250) uitgesloten voor apparaten met een verticale schermresolutie van minder dan 800 pixels, dus op 1366x768 zou je 'm al niet moeten krijgen
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Nee, dat gaat over de grote banner bovenin. Zogenaamde 'floorads' kan je wel krijgen (maar die zijn over het algemeen wel beperkt tot een max aantal views).nero355 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 02:04:
[...]
Dus de oranje banner zou ik niet mogen zien op een laptop ? Ga ik eens in de gaten houden voortaan
Intentionally left blank
Hier nog zo'n klacht:

Meer dan de helft van het schermoppervlak is witruimte of reclame en de hele kop valt weg

Meer dan de helft van het schermoppervlak is witruimte of reclame en de hele kop valt weg
Ja, we hebben de laatste tijd meer last van banners die niet goed gepositioneerd kunnen worden. Door een aantal wijzigingen in het advertentiesysteem wordt nu blijkbaar niet meer in de markup al de juiste breedte/hoogte meegegeven. We zijn aan het kijken hoe we dat het beste generiek kunnen oplossen.
Intentionally left blank
Pagina: 1