Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Overlappende ads in Nieuws menu/categorie

Pagina: 1
Acties:

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Topicstarter
Ik kwam net dit tegen, nadat ik "Nieuws" in het menu bovenaan had aangeclickt :

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yauZitHIqIUS3hV6qOm6LnBK/medium.jpg

Naast de banner bovenaan die helemaal het nieuws overlapt vroeg ik me ook af of jullie ooit nog gaan stoppen met die irritante banners onderaan :?
Op mijn 1920x1200 scherm valt het wel mee (als er verder geen vervelende banners in beeld zijn) maar ik zit ook weleens op een laptop in de woonkamer te browsen op Tweakers (zonder in te loggen) en dan blijft er echt HEEL WEINIG nuttige content over op 1280x800 of 1366x768 -O-

Ik snap best dat jullie een inkomen nodig hebben enz... maar elke keer als ik dit soort ads zie heb ik alleen maar minder zin om de frontpage te bezoeken en blijf ik lekker op GoT hangen. Kan toch niet de bedoeling zijn ?!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33

crisp

Devver

Pixelated

Het probleem met het overlappen van de tekst is bekend en is al doorgegeven aan de adverteerder. Het probleem zit 'm namelijk in de code van de banner.

Overigens worden deze uitingen (van 970x250) uitgesloten voor apparaten met een verticale schermresolutie van minder dan 800 pixels, dus op 1366x768 zou je 'm al niet moeten krijgen :)

Intentionally left blank

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
En ter aanvulling op crisp: wij gaan verder niet echt over de hoeveelheid of wat voor ads er zijn

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Topicstarter
crisp schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 08:42:
Het probleem met het overlappen van de tekst is bekend en is al doorgegeven aan de adverteerder. Het probleem zit 'm namelijk in de code van de banner.
Mooi!
Overigens worden deze uitingen (van 970x250) uitgesloten voor apparaten met een verticale schermresolutie van minder dan 800 pixels, dus op 1366x768 zou je 'm al niet moeten krijgen :)
Dus de oranje banner zou ik niet mogen zien op een laptop ? Ga ik eens in de gaten houden voortaan :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

nero355 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 02:04:
[...]

Dus de oranje banner zou ik niet mogen zien op een laptop ? Ga ik eens in de gaten houden voortaan :)
Nee, dat gaat over de grote banner bovenin. Zogenaamde 'floorads' kan je wel krijgen (maar die zijn over het algemeen wel beperkt tot een max aantal views).

Intentionally left blank

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-11 11:37
Hier nog zo'n klacht:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LDVVYea.png

Meer dan de helft van het schermoppervlak is witruimte of reclame en de hele kop valt weg :P

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ja, we hebben de laatste tijd meer last van banners die niet goed gepositioneerd kunnen worden. Door een aantal wijzigingen in het advertentiesysteem wordt nu blijkbaar niet meer in de markup al de juiste breedte/hoogte meegegeven. We zijn aan het kijken hoe we dat het beste generiek kunnen oplossen.

Intentionally left blank

Pagina: 1