Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
ik heb een Nook (barnes en Noble) in 2010 gekocht, hierop zit een micro aansluiting die door "grof" geweld (kids) gesloopt is.

nu heb ik wel een soldeerbout echter de punt(en) zijn te dik, omdat ik meer projecten op stapel heb
d8 ik aan
http://www.eleshop.nl/aoy...1a3b002d9f6160f2c35d128b4
en
http://www.eleshop.nl/verwarmde-tinzuiger-p-74.html
Is dit goed materiaal ?

en weet iemand in de regio rotterdam/den haag een elek shop waar ik de onderdelen kan scoren ? internet is een beetje droog op dit gebied .. (of ik zoek met de verkeerde sleutel woorden?)

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacGrumpy
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Hier al gekeken? Recent topic: Advies soldeerbout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
ik zoek de componenten niet de soldeerbout ;)

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij staat in dat topic ook eea over de punten die je gebruikt bij een soldeerbout.

Een losse soldeerbout is eigenlijk niet echt een concept, een soldeerbout is niets zonder z'n punt. Vergelijk het (om maar eens een oude scheve internet vergelijking uit de kast te trekken) met een auto zonder wielen, het doet wel iets maar nuttig is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het topic dat wordt aangehaald heeft men het uitgebreid over de soldeerbout die jij wilt kopen en waarvan jij je afvraagt of het wat is. Dat printdingetje is vrij makkelijk te koop online fysieke shops zijn er bijna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:15:
Volgens mij staat in dat topic ook eea over de punten die je gebruikt bij een soldeerbout.

Een losse soldeerbout is eigenlijk niet echt een concept, een soldeerbout is niets zonder z'n punt. Vergelijk het (om maar eens een oude scheve internet vergelijking uit de kast te trekken) met een auto zonder wielen, het doet wel iets maar nuttig is het niet.
ik weet :) overgens is niet dat het topic onnuttig is ofzo .. maar volgens mij is het product wat ik gelinkd heb het zelfde als wat er in het topic min of meer besproken word..
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:34:
In het topic dat wordt aangehaald heeft men het uitgebreid over de soldeerbout die jij wilt kopen en waarvan jij je afvraagt of het wat is. Dat printdingetje is vrij makkelijk te koop online fysieke shops zijn er bijna niet meer.
thx ik zocht welliswaar micro usb ipv mini usb maar die hebben ze ook :)

[ Voor 7% gewijzigd door vso op 12-06-2013 23:25 ]

Tja vanalles

Pagina: 1