Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Video's geven een "securityError".

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views

• SethShocked
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-07-2018
Alle video's die ik de afgelopen week heb proberen te kijken vertonen, zodra ik op play klik, een "securityError". Hiervoor had ik geen problemen om video's te bekijken. Er is aan mijn kant niets verandert qua software/hardware (misschien een chrome update, maar ik ga er vanuit dat dat geen probleem is) en ik kan ook zo snel geen andere errors vinden. Zie bijgevoegt plaatje voor een voorbeeld van de error. Afbeeldingslocatie: http://img854.imageshack.us/img854/4106/tweakerssecurityerror.png

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gebruik je een adblocker? ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zoals in de TS al reeds vermeld staat, eerst werkte het wel, nu niet meer.

Had gisteravond precies hetzelfde, klik nu eens op de Play-knop linksonder? :)

Zie ook FireFox Security Error of [BUG] Foutmelding video's #2048 melding. :)

[ Voor 75% gewijzigd door CH4OS op 11-06-2013 12:54 ]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Een 2048 wordt in principe altijd veroorzaakt doordat er actief een advertentie wordt geblokkeerd. Hetzij via een Adblocker, hetzij via Ghostery of een andere extensie. Zie verder dit topic: Video FAQ: 1e hulp bij problemen met afspelen van video's

En even move naar Lieve Devvers

• SethShocked
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-07-2018
Iedereen bedankt voor de reacties, ik zie nu inderdaad dat adblocker heel aardig is gewwest en zichzelf heeft gereset, waardoor mijn exceptionlist weg was en tweakers niet meer toestond. Fijne faal weer eens van mezelf. *zet adblocker heel gauw weer uit voor tweakers*

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Et voila :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.