Hahahaha goeie shit! Net mijn oordopjes en DVD's binnen. En heel slim en tof om er zo leuk op te reageren. Tot wanneer kunnen we de foto's posten?
Of die creativiteit nu bij jullie ligt of bij de mensen die op deze manier allemaal €5 items gratis hebben weten te bestellen laat ik even in 't midden. Maar moet wel zeggen dat 't tof is dat jullie 't ook daadwerkelijk allemaal geleverd hebben.Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:17:
Sinterklaas was vroeg dit jaarWij zijn creatief geweest met de kortingscodes. En nu is het aan jullie de beurt!
Groet,
Randy Verschuren
Dixons Nederland
Iemand moet de aftrap geven nietwaar? Geniaal om er een ludieke actie aan vast te plakkenVerwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:17:
En nu is het aan jullie de beurt!
- Maak van de gratis bezorgde pakketjes een creatieve foto.
- Post deze in dit topic op Tweakers.net

De postbode kwam terug, was vergeten dat ie nog meer dozen te bezorgen had

Dixons.nl helpt Tweakers aan een flinke voorraad printerpapier, batterijen en games het jaar door
Kan niet meer, ze zijn al openMyComwebmaster schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:17:
En nu is het aan jullie de beurt!
Stef602 in "[Dixons] €5 tegoed | bestellen zonder verzendkosten"
Ik ga toch maar even een shopreview invullen
[ Voor 47% gewijzigd door Frozen op 12-06-2013 14:07 ]
En ook mijn pakketje is vandaag binnengekomen. Toch mooi weer gratis een stel oordopjes erbij! 

De mijne is er ook! AoE2 Gold!
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Verwijderd
Pics or it didn't happenMaximusTG schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:24:
De mijne is er ook! AoE2 Gold!
Groet
Randy van Dixons
Mooie actie van Dixons. Alleen vind het wel iets teveel van het goede dat iedereen dan weer de halve webshop leeghaalt. Natuurlijk heb ik zelf ook meegedaan, met een pak printerpapier.
Maar dan zie je maar weer hoe hebberig wij Nederlanders zijn. Als het maar gratis is...
Maar dan zie je maar weer hoe hebberig wij Nederlanders zijn. Als het maar gratis is...
Dixons : 'Haal eruit wat erin zit'! #Gratis is voor Hollanders

[ Voor 37% gewijzigd door hey op 12-06-2013 15:03 ]
+1 Zo ga je dus om met een, naar alle waarschijnlijkheid verkeerd ingestelde webshop, niet klanten niks laten weten en éénzijdig orders annuleren, maar gewoon uitleveren aan de lucky few en er een mooie actie van maken.Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:17:
Sinterklaas was vroeg dit jaarWij zijn creatief geweest met de kortingscodes. En nu is het aan jullie de beurt!
En misschien win jij..... Jawel.... een kortingscode van €5 zonder minimale besteding!
De winnaars maken wij bekend op dit forum en op onze Facebook pagina op donderdag 13-6 om 15:00.
Groet,
Randy Verschuren
Dixons Nederland
Hulde
op verzoek weg.
[ Voor 93% gewijzigd door Kees op 05-11-2016 20:30 ]
Heb nog nix binnen en braaf voor 12 uur een muismatje en een paar dvd'tjes gekozen
snik hehe.
Toch wel mooi hoe je je sip kan voelen terwijl je er eigenlijk geen recht op hebt haha! menselijke psychologie.

Toch wel mooi hoe je je sip kan voelen terwijl je er eigenlijk geen recht op hebt haha! menselijke psychologie.
moet je na gaan hoe sip je je voelt als je dit hele topic hebt gemaakt en daarna vergeten bent om er wat mee te doenmajic schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:19:
Heb nog nix binnen en braaf voor 12 uur een muismatje en een paar dvd'tjes gekozensnik hehe.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Yes! Mij A4 papier net binnengekomen. Alleen die 3 spellen die ik had "gereserveerd" niets van gehoord.. weet de meneer van de Dixons of daar nog wat mee word gedaan?
PS de doos was ook zeer welkom bij onze hond
Verwijderd
Meneer van de Dixons meldt zich.TheUninvited schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:34:
Yes! Mij A4 papier net binnengekomen. Alleen die 3 spellen die ik had "gereserveerd" niets van gehoord.. weet de meneer van de Dixons of daar nog wat mee word gedaan?
Alle 0 euro orders gaan gewoon door... ook al staan ze in backorder. Heb je een ordernummertje?
Gr.
Randy van Dixons
100371076Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:04:
[...]
Meneer van de Dixons meldt zich.![]()
Alle 0 euro orders gaan gewoon door... ook al staan ze in backorder. Heb je een ordernummertje?
Gr.
Randy van Dixons
100371090
100371124
100371150
100371215
100371224
Verwijderd
100371215Freakster86 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:06:
[...]
100371076
100371090
100371124
100371150
100371215
100371224
100371224
Bovenstaande staan in backorder.. de overige orders worden geannuleerd.
Er is geen voorraad van dit product, dit betrof een 'actie-product' die momenteel ook niet meer op onze website staat.
En de afgelopen 48 uur zijn deze 'extreem-veel' besteld.

Gr
Randy van Dixons
Verwijderd
Ik verwacht wel een foto!MLPN schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:12:
Volgens mijn huisgenoot zijn mijn pakketjes ook binnen gekomen.
Gr
Randy van Dixons
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Kun je deze nakijken voor mij:Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:04:
[...]
Meneer van de Dixons meldt zich.![]()
Gr.
Randy van Dixons
100371185
100371122
100371035
Alvast bedankt bij voorbaat
Verwijderd
Alle drie in backorder .TheUninvited schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:41:
[...]
Kun je deze nakijken voor mij:
100371185
100371122
100371035
Alvast bedankt bij voorbaat
Verdere order gerelateerde vragen mag je mailen naar onze klantenservice. Anders worden we straks nogmaals gewezen op de FAQ .
Wat ik me dan afvraag, hebben jullie tijdens deze actie nu echt een flinke berg meer bestellingen gezien?Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:23:
En de afgelopen 48 uur zijn deze 'extreem-veel' besteld.![]()
Gr
Randy van Dixons
Kan me de rare gezichten bij het orderpicken ook wel voorstellen "goh, waarom is printerpapier ineens zoveel gekocht'
Als ze het niet gezien hadden (veel meerbestellingen) waren we nu nog bezig denk ikTERW_DAN schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:00:
[...]
Wat ik me dan afvraag, hebben jullie tijdens deze actie nu echt een flinke berg meer bestellingen gezien?
Kan me de rare gezichten bij het orderpicken ook wel voorstellen "goh, waarom is printerpapier ineens zoveel gekocht'
Geannuleerd?Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:23:
[...]
100371215
100371224
Bovenstaande staan in backorder.. de overige orders worden geannuleerd.
Er is geen voorraad van dit product, dit betrof een 'actie-product' die momenteel ook niet meer op onze website staat.
En de afgelopen 48 uur zijn deze 'extreem-veel' besteld.![]()
Gr
Randy van Dixons
Ach, in ieder geval top dat de rest wel komt
Wat leuk dat het zo sportief word opgenomen en de Dixons ook nog van zich laat horen op Tweakers
Mijn complimenten!
Inderdaad erg sportief van Dixons, om toch nog alle order te laten lopen! Mijn complimenten! Pak papier is goed aangekomen! Top!!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Nog niks ontvangen, dus dan wordt een foto maken erg lastig.
Leuk dat dit zo goed is opgepakt door Dixons.
In het verleden kreeg je ook nog wel eens kortingscodes bij de Mycom, die ook geen verzendkosten rekent.
Was wel een unieke code, dus ik speciaal een 10 tal mailadressen aangemaakt om voortaan van die code's te ontvangen... maar in 1-2 jaar tijd volgens mij nooit meer een dergelijke code ontvangen... alleen wel om de zoveel tijd 10 mailtjes
... (nog even deleten).
In het verleden kreeg je ook nog wel eens kortingscodes bij de Mycom, die ook geen verzendkosten rekent.
Was wel een unieke code, dus ik speciaal een 10 tal mailadressen aangemaakt om voortaan van die code's te ontvangen... maar in 1-2 jaar tijd volgens mij nooit meer een dergelijke code ontvangen... alleen wel om de zoveel tijd 10 mailtjes
Dus nu loop je te zeuren omdat je geen misbruik hebt kunnen maken van het systeem?BLACKfm schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:27:
Leuk dat dit zo goed is opgepakt door Dixons.
Was wel een unieke code, dus ik speciaal een 10 tal mailadressen aangemaakt om voortaan van die code's te ontvangen... maar in 1-2 jaar tijd volgens mij nooit meer een dergelijke code ontvangen... alleen wel om de zoveel tijd 10 mailtjes... (nog even deleten).

Waar zie jij hem zeuren? Hij zegt toch 'leuke actie van Dixons'?hrichard schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:00:
[...]
Dus nu loop je te zeuren omdat je geen misbruik hebt kunnen maken van het systeem?
toettoett
Verwijderd
Hierbij de winnaars

Vermeldt ook even je Tweakersnaam in het mailtje

[ Voor 197% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2013 15:46 ]
Sportief dit!
Bedankt, kan ik weer een pakketje uitzoeken
Heel sportief! bedankt Dixons!
Mailtje komt er aan!
Mailtje komt er aan!
Bedankt Dixons, erg sportief dit! Mailtje is verzonden
[offtopic]
zo spannend ben ik toch niet?2 people viewed your profile
In the past few days
Randy Verschuren
Active Care - Social Media bij BAS Group
Heeft nou Sinterklaas op z'n klote gekregen van de Kerstman, want het feestje is te vroeg geeindigd.
Ik drink Cola en bestel pakpapier is de Sint weer aan de zwier.
Dixons gegroet met vertier.
Ik drink Cola en bestel pakpapier is de Sint weer aan de zwier.
Dixons gegroet met vertier.
Haha, blijkbaar heb ik ook gewonnen. Mailtje is verzonden.
Vandaag bracht de postbode eindelijk m'n pakketjes. Kon helaas niet op tijd zijn voor de fotowedstrijd.
Toch erg blij met m'n ultra-dunne muismatje en de 3 blanco dvd'tjes. M'n oude muismat was echt behoorlijk versleten. De nieuwe muist heerlijk...even wennen omdat ie wat meer plastic-achtig is, maar verder heel fijn!
Bedankt dixons!

Toch erg blij met m'n ultra-dunne muismatje en de 3 blanco dvd'tjes. M'n oude muismat was echt behoorlijk versleten. De nieuwe muist heerlijk...even wennen omdat ie wat meer plastic-achtig is, maar verder heel fijn!
Bedankt dixons!

thanks mate! Net een Samsung 840 - 120G besteld, met airmiles eraf kost ie me 71,50€ .. niet slecht
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
mailtje ook verstuurd hier, zag ineens mijn foto

Formerly known as Ragdoll
Wow 5 euro korting mislopen, wat een rampGeckoo schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:29:
[...]
moet je na gaan hoe sip je je voelt als je dit hele topic hebt gemaakt en daarna vergeten bent om er wat mee te doen

[ Voor 3% gewijzigd door Slasher op 14-06-2013 13:00 ]
Elect a clown, expect a circus.
Inderdaad
ouwe zeiksnor
Aan de ene kant ben ik met je eens,CapTVK schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:46:
Als het er toe leidt dat mensen de service en sportiviteit beamen en ook gewoon meer dingen bestellen bij Dixons lijkt me het een win.![]()
Maar als het over 2-3 jaar leidt tot dit en dit. Mogen jullie je allemaal flink schamen voor jullie deel(tje) erin.
offtopic:
jeetje, Salland weg
maar aan de andere kant is het ook de verantwoordelijkheid van de ondernemer om zijn promoties goed op orde te houden. Als je zelf niet doorhebt dat je kortingsysteem systematisch misbruikt wordt en niet achter je oren krabt van de 1000x losse A4 dozen, ben je uberhaupt niet zo lekker bezig.jeetje, Salland weg
Ondernemersrisico noemen we dat. Dat gezegd hebbende, ik heb niet meegedaan, meer uit principe
iemand trouwens mail terug gehad op de mail die je moest sturen als je foto erbij zat?
Nee helaas, ben ook nog steeds afwachtende.InFamous schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:10:
iemand trouwens mail terug gehad op de mail die je moest sturen als je foto erbij zat?
Heb mijn pakken papier, muismat en oordopjes ook binnengekregen.
Papier komt echt precies op het goede tijdstip, net voor het bestellen de laatste blaadjes gebruikt.
Muismat ook handig en oordopjes kan mijn alles-slopende zusje wel gebruiken.
Leuk dat er positief mee wordt omgegaan door Dixons, i.p.v. alles annuleren gewoon wat leuke berichten hier
Papier komt echt precies op het goede tijdstip, net voor het bestellen de laatste blaadjes gebruikt.
Muismat ook handig en oordopjes kan mijn alles-slopende zusje wel gebruiken.
Leuk dat er positief mee wordt omgegaan door Dixons, i.p.v. alles annuleren gewoon wat leuke berichten hier
Bambu Lab P1S Combo
@CapTVK ; Hoewel ik er zelf niet optijd bij was vandeweek moet ik toegeven dat door hun leuke reactie (foto actie) ik daarna wel mijn WD 3TB RED bij Dixons besteld heb. Vanuit de PW waren meerdere winkels even duur maar vond dit wel een goede actie/reactie van hun wat de gun factor voor een order-tje verhoogd.
E-mail binnen en weer wat besteld namelijk de Nikon kit
Complimenten dat Dixons dit zo heeft afgehandeld. Daar kunnen andere bedrijven nog wat van leren.

Die had ik eerst ook besteld, maar is geannuleerd omdat je het alleen kan afhalen.Joosie200 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:33:
E-mail binnen en weer wat besteld namelijk de Nikon kitComplimenten dat Dixons dit zo heeft afgehandeld. Daar kunnen andere bedrijven nog wat van leren.
Kortingscode “vad3rdag10” is niet geldig: Je voldoet niet aan het minimum orderbedrag
Lijkt gefixt dus
Lijkt gefixt dus
Hoever heb je teruggelezen?JT888 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 23:15:
Kortingscode “vad3rdag10” is niet geldig: Je voldoet niet aan het minimum orderbedrag
Lijkt gefixt dus
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Iemand die ook Age of Empires 2 heeft gekregen via deze actie, zou hij of zij eens op beide cd's willen kijken? Bij mij hebben CD #1 + #2 namelijk de zelfde inhoud ook al is het plaatje op de CD's zelf anders.
Ook zijn beide CD's 304mb groot. De uitbreidingen zijn nergens te vinden, ook in het spel zelf niet.
Karma strikes again.
Ook zijn beide CD's 304mb groot. De uitbreidingen zijn nergens te vinden, ook in het spel zelf niet.
Karma strikes again.
[ Voor 10% gewijzigd door Dynaw op 16-06-2013 15:27 ]
Ik heb volgens mij Age of Empires 1 besteld... alleen nog niet binnen ze zouden in backorder staan net zoals alle anderen ben bang dat die nooit meer aankomen. Nogal vervelend wil je eindelijk legit je game spelen moet je alsnog de 2e CD ergens vandaan toveren
Sinterklaas is weer in het land.
SANDISK SD 4 GB voor 0,99 incl. verzending
http://www.dixons.nl/foto...b.html?prs=1#.UcQE5px15aQ
SANDISK SD 4 GB voor 0,99 incl. verzending
http://www.dixons.nl/foto...b.html?prs=1#.UcQE5px15aQ
[ Voor 41% gewijzigd door thethe2010 op 21-06-2013 09:48 ]
Geen wonder dat onze aardolie opraakt, en de oerwouden van alle kanten krimpen.. Wat een verpakkingsmateriaal voor 4 D-cells...
Hier staat tekst
Ik denk dat de vaste klanten bij Dixons een dooskasteel kunnen bouwen?
Ja de logica ontgaat me daar ook een beetje, kreeg de 2 pakken papier in dubbel golf karton dozen van 40x40x50 ongeveer, idem voor de muismat, klein plat dingetje in een achterlijk grote doos. Als bedrijf zijnde kunnen ze daar nog flink op besparen ook.Sjaak_Afhaak schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:05:
Geen wonder dat onze aardolie opraakt, en de oerwouden van alle kanten krimpen.. Wat een verpakkingsmateriaal voor 4 D-cells...
Oh hey, daar hoor ik ook bij!Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:36:
Hierbij de winnaars![]()
[afbeelding]
Snel nog even gemaild
[ Voor 3% gewijzigd door Frozen op 26-06-2013 21:09 ]
Nounou, eindelijk mijn laatste producten opgestuurd gekregen ze komen morgen aan ben benieuwd
SameTheUninvited schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 18:48:
Nounou, eindelijk mijn laatste producten opgestuurd gekregen ze komen morgen aan ben benieuwd
Ja en Age of Empires Collectors Edition ook, had ook Rise of Nations besteld ben benieuwd of die nog komt