Ik vond het ook al aan de weinige kant, ach ja het toont in ieder geval veel
240 bestellingen voor Age of Empires en er lagen er nog maar 3.albino71 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:24:
Wat zullen die gasten bij logistiek wel niet denken?
Ja verdomt zag ik ook net.TheUninvited schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:26:
http://www.dixons.nl/hard...-marker.html#.UbZSlfkty9Y deze kon je met 5 tegelijk doen, kan je gaan kleuren

Henk van de ICT krijgt geen schouderklopje in ieder geval...thethe2010 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:30:
Wie krijgt er op z'n klote bij Dixons ??
Dick Sons.thethe2010 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:30:
Wie krijgt er op z'n klote bij Dixons ??
Dames en heren, het was me een raar genoegen, ik wens u allen een fijne nachtrust toe!
kratje bier moment bij Dixons zou ik zeggen....TheUninvited schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:30:
[...]
Henk van de ICT krijgt geen schouderklopje in ieder geval...
Henk van de ICT lost het wel even op door al deze bestellingen te annuleren.TheUninvited schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:30:
[...]
Henk van de ICT krijgt geen schouderklopje in ieder geval...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Even later is de order geannuleerd.
Volgende dag keurig bezorgd en vandaag als klap op de vuurpijl mijn 4,74 terug ontvangen.
Seiko voor nop
HP 1-pack A4 Home & Office Paper
ICIDU Ultrathin Mousepad
Nashua 1-pack DVD+RW, dvd-box
ICIDU Microfiber Fine Cloth
Nikon Coolkit is geannuleerd, komt denk ik door het afhalen.
Verwijderd
Nog bedankt voor het "melden" van de aanbiedingthethe2010 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:35:
Bij Vanvoordel had ik vrijdag j.l een Seiko horloge voor 0,75 (+3,99 verz kost)
Even later is de order geannuleerd.
Volgende dag keurig bezorgd en vandaag als klap op de vuurpijl mijn 4,74 terug ontvangen.
Seiko voor nop
Hoe laat besteld? Voor 23:30 zeker?dennisvdweg schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:37:
Deze artikelen staan bij mij op verzonden:
HP 1-pack A4 Home & Office Paper
ICIDU Ultrathin Mousepad
Nashua 1-pack DVD+RW, dvd-box
ICIDU Microfiber Fine Cloth
Nikon Coolkit is geannuleerd, komt denk ik door het afhalen.
BRB even een Dixons ramkraken.
_██_
(ಠ_ృ)
Deze code werkte tot 23:59 gisteren dus helaas al te laat denk ik zo.kenkreutzer schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:47:
Ik kan nergens meer couponcode invullen, klopt dat?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Lijkt er op dat ze, in ieder geval deels, uitleveren.
Oordopjes net al afgeleverd en morgen krijg ik nog een pakketje
Had niet verwacht dat ze zo makkelijk leveren zeg.
En aangezien ik best wat papier verbruik, komt het nog op ook!
.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
[ Voor 10% gewijzigd door WhySoSerious? op 11-06-2013 11:21 ]
Hier ook één AoE2 gold 'gekocht' en het pakket ligt klaar voor verzending. Ze versturen trouwens met een track & trace code.MaximusTG schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:17:
Nou, toevallig nu nét een mailtje dat mn bestelling verzonden is! Had 1 ding besteld, AoE2 Gold. Ben benieuwd.
Dank voor de info. Ik heb het even in de topicstart verwerktdennisvdweg schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:21:
Minimum orderbedrag is nu €30.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Nee ik denk het niet want bij mij werden de afhaal bestellingen geannuleerd.Pseudoc schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:48:
Mijn HP papier is binnen! Nu even afwachten of de afhaal bestellingen doorgaan...
Graag gedaan!Orion84 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:51:
[...]
Dank voor de info. Ik heb het even in de topicstart verwerkt
[ Voor 27% gewijzigd door WhySoSerious? op 11-06-2013 12:17 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Deezers op 11-06-2013 12:41 ]
1x Icidu headset,
1x Varta LR1 batterij
2x Nashua DVD+RW in DVD box
1x Icidu muismat
1X HP A4 papier
Verstuurd
[ Voor 10% gewijzigd door Tjiwa op 11-06-2013 13:04 ]
PSN/XBL: DarkTaufu
1 x icidu headset zwart
1 x icidu ultrarhin muismat
1 x pak a4 papier verstuurd.
1 bestelling om 23:25 gedaan en de rest na 23:30.
Formerly known as Ragdoll
In de bijlage van de invoice mail die je krijgt vind je een track & trace code.Freakster86 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:15:
Hoe kun je bestellingen tracken die zonder account zijn besteld? De bestelling in mijn account is geannuleerd (afhalen).
Alle 4 pakketjes van mij zijn aangemeld bij PostNL, verwachte bezorgdatum is morgen.
(verstuurd) Headset
(verstuurd) pak papier
(verstuurd) MSL Age of Empires 2: Gold
(verstuurd) ICIDU Air Duster 200 ml Invertible (1 euro)
(verstuurd) ICIDU Multipurpose Cleaning Wipes
(verstuurd) ICIDU Ultrathin Mousepad
(Deze heb ik gereserveerd) MSL Age of Mythology Gold
Ik had gisteren 4 bestellingen gedaan, twee zaten vandaag in één doos en morgen komt de derde met de muismat en de vierde is geannuleerd wegens afhalen.
Bedankt Dixons!
Idd, ik zie ze nu ook.nodig schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:02:
[...]
In de bijlage van de invoice mail die je krijgt vind je een track & trace code.
Blijkbaar moet 't morgen gewoon geleverd worden. Toch vriendelijk van Dixons dat ze 't gewoon uitleveren, al vraag ik me af of zoiets nog opgepikt wordt met die geautomatiseerde systemen. En de orderpickers zullen er vast niet echt van opkijken ('t valt hooguit op dat ze ineens een bult kleine bestellingen hebben).
Of ze hadden er inderdaad niet op gerekend dat er mensen zouden zijn die artikelen onder de vijf euro gingen bestellen... (en in dat geval is dit dan een mooie les voor ze).
- 2x HP A4 papier 500 vel
- Rise of Nations gold edition
- Age of Empire gold edition
- CR2032 Batterij
4 afhaal bestellingen, waarvan 1 met account. Dan ook nog 2 dingen laten bezorgen.TheUninvited schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:20:
Is er iemand hier die na 23:30 heeft besteld en al wel een bevestiging heeft ontvangen? Weet namelijk niet wat er nou gebeurd met mijn bestellingen.
In mijn account staat die ene bestelling op geannuleerd.
Van alle andere heb ik nog niks gehoord...
Stef602 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:09:
Besteld:
(verstuurd) Headset
(verstuurd) pak papier
(verstuurd) ICIDU Air Duster 200 ml Invertible (1 euro)
(verstuurd) ICIDU Multipurpose Cleaning Wipes
(verstuurd) ICIDU Ultrathin Mousepad
(Deze heb ik gereserveerd) MSL Age of Mythology Gold

Bedankt dixons
Waarschijnlijk omdat je alles los moest bestellen, daarom krijg je 10 dozenHironshy schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:42:
Gefeliciteerd met je Ibooddozen. Konden ze niet alles in 1 doos proppen? Dixons is ook niet efficient bezig...
en de verzendkosten...Deezers schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:29:
Schade zal wel meevallen á 5 euro korting. 1000 euro is minimaal 200 bestellingen en de 250 pakken printpapier zijn nog gewoon op voorraad...
en de pick&pack kosten, die mensen werken niet gratis.
bij een pak printpapier zit je dus gauw met een schadepost van 7,50 euro per bestelling.
(3,30 euro inkoop en 4,20 euro pick/pack/shipping)
Dat zou betekenen dat ze standaard al 2,50 verliezen op een pak?010101. schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:07:
[...]
en de pick&pack kosten, die mensen werken niet gratis.
bij een pak printpapier zit je dus gauw met een schadepost van 7,50 euro per bestelling.
(3,30 euro inkoop en 4,20 euro pick/pack/shipping)
Lijkt me sterk. Inkoop is erg hoog geschat, dat zal nog geen euro zijn denk ik.TheUninvited schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 22:06:
[...]
Dat zou betekenen dat ze standaard al 2,50 verliezen op een pak?
Mij ook daarom vond ik zijn redenatie ook zo raar.Reiben schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 22:07:
[...]
Lijkt me sterk. Inkoop is erg hoog geschat, dat zal nog geen euro zijn denk ik.
Ontopic:
Niks vernomen van mijn bestelde items. Ben bang dat dat het niet gaat worden

[ Voor 5% gewijzigd door Humma Kavula op 11-06-2013 22:57 ]
Link voor de speciale nieuwsbrief: http://www.dixons.nl/actie
Daarna krijg je een mailtje met je 10 euro vouchercode
[ Voor 27% gewijzigd door Kecin op 11-06-2013 22:59 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Je kunt maar 1 code per bestelling gebruiken toch?Kecin schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 22:57:
Wanneer je nog een code hebt die je kreeg voor het aanmelden van de nieuwsbrief (10 euro korting, besteedbaar vanaf 50 euro), en deze daar bovenop plakt heb je toch 15 euro korting. Dat is nog wel redelijk op bijvoorbeeld een game.
Link voor de speciale nieuwsbrief: http://www.dixons.nl/actie
Daarna krijg je een mailtje met je 10 euro vouchercode
Voor de mensen die op dag 2 (gisteren na 23:30) besteld hebben: de T&T status is bij mij een stapje opgeschoven: "Zending is ontvangen door PostNL."TheUninvited schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:20:
Is er iemand hier die na 23:30 heeft besteld en al wel een bevestiging heeft ontvangen? Weet namelijk niet wat er nou gebeurd met mijn bestellingen.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Hier nog steeds niks .... Ook geen mail dat de bestelling is geannuleerd o.i.d.Mindpower schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 23:03:
[...]
Voor de mensen die op dag 2 (gisteren na 23:30) besteld hebben: de T&T status is bij mij een stapje opgeschoven: "Zending is ontvangen door PostNL."
Ik verwacht dat m'n Age of Empires 2 thuis ook wel afgeleverd zou zijn.
Verwijderd
Nou lekker zeg
Maar als ik dan kijk bij 'bestelling bekijken'. Dan staat er: Geannuleerd: 1
Verder nog geen mail gehad over annulering.
Dit zou bij anderen ook wel eens het geval kunnen zijn, als je nog geen verzendbevestiging en nog geen annuleringmail hebt gehad.
Zit nu 30 euro minimum aanCerebriform schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:21:
Kortingscode “vad3rdag10” is niet geldig: Je voldoet niet aan het minimum orderbedrag?
Minimum orderbedrag is verhoogd van 0 euro naar 30 euro.Cerebriform schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:21:
Kortingscode “vad3rdag10” is niet geldig: Je voldoet niet aan het minimum orderbedrag?
Hier net een 16GB micro sd binnen voor 5 euro, en een 16GB usb stick voor 5 euro, komt altijd van pas.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dixons ICT man, bedankt!
Verwijderd
- Maak van de gratis bezorgde pakketjes een creatieve foto.
- Post deze in dit topic op Tweakers.net
En misschien win jij..... Jawel.... een kortingscode van €5 zonder minimale besteding!
De winnaars maken wij bekend op dit forum en op onze Facebook pagina op donderdag 13-6 om 15:00
Groet,
Randy Verschuren
Dixons Nederland
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2013 13:18 ]
Leuke actie verder.
_██_
(ಠ_ృ)
Sinterklaas moet Piet nog even in zijn zak laten kijken. Volgens mij zitten er nog 6 pakketjes in voor ondergetekendeVerwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:17:
Sinterklaas was vroeg dit jaarWij zijn creatief geweest met de kortingscodes. En nu is het aan jullie de beurt!
En misschien win jij..... Jawel.... een kortingscode van €5 zonder minimale besteding!
De winnaars maken wij bekend op dit forum en op onze Facebook pagina op donderdag 13-6 om 15:00.
Groet,
Randy Verschuren
Dixons Nederland
edit-
Wel hele nette actie! Kan menig bedrijf nog wat van leren.
[ Voor 4% gewijzigd door Freakster86 op 12-06-2013 13:43 ]
Sportief zeg! Dat kweekt goodwill, ben ik van overtuigd.Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:17:
Sinterklaas was vroeg dit jaarWij zijn creatief geweest met de kortingscodes. En nu is het aan jullie de beurt!
De winnaars maken wij bekend op dit forum en op onze Facebook pagina op donderdag 13-6 om 15:00.
Groet,
Randy Verschuren
Dixons Nederland
Vervolgens ligt er bovenop een bubbeltjes envelop met AOE2.
Begrijp het wel gezien de hoeveelheid inpakmateriaal past het ook allemaal maar net
Toch heel netjes dat ze leveren

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.