Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[forum/feat] Ontvanger in PM

Pagina: 1
Acties:

• Xirt
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 09:14
Hoewel ik al jaren lid ben, stuurde ik zojuist mijn eerste PM eruit. Deze kwam daarna automatisch in mijn inbox te staan en ik kon nergens zien dat deze verstuurd is aan de persoon die ik aan heb gegeven. Hoewel ik er vanuit ga dat het bericht aan is gekomen bij de juiste persoon, lijkt het mij toch handig om dit ergens te zien. Even voor de zekerheid: ik heb het over berichten die verstuurd worden via deze link.

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

In het reactieformulier onder de 'thread' staan alle deelnemers vermeld. En als je op 'Reageer' rechts bovenin klikt zie je ook de (eerdere) ontvanger staan.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• Xirt
Ik heb rechtsbovenin alleen de optie "Nieuwe discussie" en onder mijn bericht kan ik de eigenschappen wijzigen. Ofwel is het bericht nooit verstuurd en per abuis in mijn eigen inbox gekomen (bug / usability issue?), oftwel is de informatie voor mij niet zichtbaar.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik vraag mij af hoe je een PM hebt kunnen sturen, je hebt het namelijk uit staan. Als in, niemand kan er jou een sturen. :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

En als je Direct Messages aanzet?

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• Xirt
Ik wist niet eens dat je die aan het uit kan zetten. Wel heel briljant dat je de optie wel krijgt zonder waarschuwing: dan is mijn feature-request dat je een waarschuwing krijgt :p. Ik kan rechtsboven in elk scherm kiezen voor "nieuw bericht" en die aan (n)iemand versturen zonder waarschuwing :).

Edit: Nu komt het leukste: ik heb wel een reactie. Is dat misschien omdat ik een moderator aanschreef (wat wel kan?).

[ Voor 16% gewijzigd door Xirt op 10-06-2013 21:16 ]

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Xirt schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:14:
Wel heel briljant dat je de optie wel krijgt zonder waarschuwing
Da's een bug.
Edit: Nu komt het leukste: ik heb wel een reactie. Is dat misschien omdat ik een moderator aanschreef (wat wel kan?).
Toevallig net nadat je 't aangezet had?

[ Voor 68% gewijzigd door 8088 op 10-06-2013 21:19 ]

• Xirt
Instelling aangevinkt -> opgeslagen -> bericht was er. Erg snelle schrijver in dat geval, maar het lijkt ook wel erg op die bug die je net linkte. Blijkbaar is dat toch nog niet helemaal opgelost (of in ieder geval is er geen melding dat je je instellingen niet goed hebt staan om verder te kunnen).

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Een bug die er al jaren is en blijkbaar op lage prio bij de devvers staat?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Xirt
Zeer goed mogelijk: met de instelling aangepast en een lopende conversatie ziet het er nu normaal uit. Misschien moet de titel van dit topic aangepast worden om aan te geven dat het hier waarschijnlijk om een bug gaat en niet om een feature?

[ Voor 15% gewijzigd door Xirt op 11-06-2013 07:45 ]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor het aanpassen van de titel kun je het rapporteerknopje bovenaan het topic gebruiken. Al kan het even duren voor er misschien wat gedaan wordt ;)

Oscar Wilde

Pagina: 1