Soundblaster LIVE! 5.1 met D.Theater 5.1 DTT2200

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 23:57

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Ik wil mijn oude Sblive er uit gooien en vervangen door dit setje:

Soundblaster LIVE! 5.1 OEM met Desktop Theater 5.1 DTT2200.

Is dit wat ? Prijs/Kwali ? En kunnen deze 2 samen ? Wat is het verschil met die Live van 600 piek ?

Bedankt !

http://www.xbmcfreak.nl/

Verwijderd

Wil ik ook wel weten. Ik ben ook van plan om het te gaan kopen.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
heb dat hier, heb het toen in een set gekocht, lekker geluid en klinkt mij goed in de oortjes!, hoewel de audiofeelen hier niet van gediend zijn, zeg ik tegen hen:

"voor dit geld klinkt het rete geil!"

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Wat ik zeker weet is dit:

Het verschil met die van 600 piek is in eerste instantie veel software!!
In de tweede instantie zit er bij die van 600 piek een 5.25" frontje, die je ingangen aan de voorkant biedt en een afstandsbediening waarmee de boel op remote te bedienen is.

De kaart opzich is precies hetzelfde. ( Alleen weet ik niet zeker of de normale 'live player' ook digitaal is. Wie weet dit!!!????)

Het setje wat je nou hebt is kwalitatief goed in verhouding met de prijs. Leuk om goed te gamen en om eventueel films mee te kijken. Als je voor de rest niets met muziek doet (vb. synthesizers enz.) is die van 600 piek totaal overbodig, tenzij je geld teveel hebt.

Een goede optie voor de kaart, wat je zeker moet gaan vergelijken voor je aankoop, is terratec!! Ook al ben ik een 'Creative' fan.

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Een zeer goed set. Ik heb zelf die combinatie ook en het werkt perfect.

Wat moet je met een geluidskaart van 500,- :?
(hiermee bedoel ik de platinum, het enige wat je er leuk bij krijgt is een afstandsbediening en een waardeloos voorfrontje waar je tig kabels in kan pluggen...wie wilt er nou kabels aan de vookant van zijn pc hebben uit hangen :? )

Maar goed.

De DTT2200 in combinatie met een Player 5.1 is gewoon perfect. Zoals ook aangegeven word op diverse sites zijn deze 2 voor elkaar gemaakt.

EAX Rulez gewoon in Counter-Strike en Unreal Tournament. Ook kijken naar DVD is een waar genot met Dolby Digital. :9~

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

perfect

Putting the bit in Biton since 1997

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:13
ik heb deze set ook zo, en perfect klinkt het en voor die prijs totaal is het niet duur.

Verwijderd

Tja, als je er gelukkig mee bent moet je het doen, maar ik denk dat je van een labtec setje toch iets vrolijker word :)
Je zoekactie naar 'creative kut' leverde 307 resultaten op.

Verwijderd

ik heb deze set ook, en ik wil geen andere meer, dit is echt perfectie voor mijn oren :)

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 20:51 schreef DeatHLocK het volgende:
ik heb deze set ook, en ik wil geen andere meer, dit is echt perfectie voor mijn oren :)
Ooit vergeleken met iets anders dan?

• JT
  • Laatst online: 20-08 19:21

JT

VETAK y0

Kijk HIER even.

Creative speakers vind ik klote.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 20:56 schreef JT het volgende:
Kijk HIER even.

Grr...kreeg met onno-search zo snel geen topic te pakken met de query 'creative kut', maarre: I'll back you up on that!

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 20:56 schreef JT het volgende:
Kijk HIER even.

Ik heb vorige week een Klipsch set besteld dus die zal volgende week wel binnen zijn.
/me kan niet w88

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Die "normale" Live is ook digitaal dus :)

MechWarrior || Monsters Game

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:30
hoeveel gaat dat setje dan in totaal kostten?

* Xandrios wil ook surround, en zijn SB128 uit het raam gooien :)

• Leipo
  • Niet online
ok iedereen zegt wel creative is kut maar dan bedoelen ze de boxen... ik wil wel eens weten wat de audiofielen zeggen over de soundblaster live 5.1 ...vinden ze die ook kut of niet.. (aangezien dit het verkeerde forum hier voor is ga ik wel ff naar het juiste forum)...

• JT
  • Laatst online: 20-08 19:21

JT

VETAK y0

Op maandag 04 juni 2001 21:14 schreef Leipo het volgende:
ok iedereen zegt wel creative is kut maar dan bedoelen ze de boxen... ik wil wel eens weten wat de audiofielen zeggen over de soundblaster live 5.1 ...vinden ze die ook kut of niet.. (aangezien dit het verkeerde forum hier voor is ga ik wel ff naar het juiste forum)...
Ik moet zeggen dat het een heel aantrekkelijk kaartje is voor heel weinig geld, maar dan moet je het wel combineren met de juiste speakers :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Verkeerde forum, en kijk ff in deze topic: [topic=153563]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.