http://www.xbmcfreak.nl/
"voor dit geld klinkt het rete geil!"
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Het verschil met die van 600 piek is in eerste instantie veel software!!
In de tweede instantie zit er bij die van 600 piek een 5.25" frontje, die je ingangen aan de voorkant biedt en een afstandsbediening waarmee de boel op remote te bedienen is.
De kaart opzich is precies hetzelfde. ( Alleen weet ik niet zeker of de normale 'live player' ook digitaal is. Wie weet dit!!!????)
Het setje wat je nou hebt is kwalitatief goed in verhouding met de prijs. Leuk om goed te gamen en om eventueel films mee te kijken. Als je voor de rest niets met muziek doet (vb. synthesizers enz.) is die van 600 piek totaal overbodig, tenzij je geld teveel hebt.
Een goede optie voor de kaart, wat je zeker moet gaan vergelijken voor je aankoop, is terratec!! Ook al ben ik een 'Creative' fan.
Wat moet je met een geluidskaart van 500,-
(hiermee bedoel ik de platinum, het enige wat je er leuk bij krijgt is een afstandsbediening en een waardeloos voorfrontje waar je tig kabels in kan pluggen...wie wilt er nou kabels aan de vookant van zijn pc hebben uit hangen
Maar goed.
De DTT2200 in combinatie met een Player 5.1 is gewoon perfect. Zoals ook aangegeven word op diverse sites zijn deze 2 voor elkaar gemaakt.
EAX Rulez gewoon in Counter-Strike en Unreal Tournament. Ook kijken naar DVD is een waar genot met Dolby Digital.
Verwijderd
Je zoekactie naar 'creative kut' leverde 307 resultaten op.
Verwijderd
Ooit vergeleken met iets anders dan?Op maandag 04 juni 2001 20:51 schreef DeatHLocK het volgende:
ik heb deze set ook, en ik wil geen andere meer, dit is echt perfectie voor mijn oren
Verwijderd
Grr...kreeg met onno-search zo snel geen topic te pakken met de query 'creative kut', maarre: I'll back you up on that!Op maandag 04 juni 2001 20:56 schreef JT het volgende:
Kijk HIER even.
Creative speakers vind ik klote.
Verwijderd
Ik heb vorige week een Klipsch set besteld dus die zal volgende week wel binnen zijn.Op maandag 04 juni 2001 20:56 schreef JT het volgende:
Kijk HIER even.
Creative speakers vind ik klote.
/me kan niet w88
* Xandrios wil ook surround, en zijn SB128 uit het raam gooien
Ik moet zeggen dat het een heel aantrekkelijk kaartje is voor heel weinig geld, maar dan moet je het wel combineren met de juiste speakersOp maandag 04 juni 2001 21:14 schreef Leipo het volgende:
ok iedereen zegt wel creative is kut maar dan bedoelen ze de boxen... ik wil wel eens weten wat de audiofielen zeggen over de soundblaster live 5.1 ...vinden ze die ook kut of niet.. (aangezien dit het verkeerde forum hier voor is ga ik wel ff naar het juiste forum)...
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Dit topic is gesloten.
![]()