Het is uiteindelijk de bedoeling dat dit programma een lijst doorloopt, daaruit de snelste tijd haalt en de naam die er bij hoort maar ik stuit nu al op een ander probleem: volgens het java for dummies boek moet je
[throws FileNotFoundException] gebruiken omdat het programma anders überhaupt niks doet maar hij geeft een error "interface expected here". Op internet kan ik wel deze error vinden maar niet in dit verband dus daarom vraag ik het hier.
Daarnaast wil de [System.out.println(time);] ook niet werken, een error bij de "." (misplaced constructs) en bij de "time" ( VariableDeclaratorId expected after this token).
[throws FileNotFoundException] gebruiken omdat het programma anders überhaupt niks doet maar hij geeft een error "interface expected here". Op internet kan ik wel deze error vinden maar niet in dit verband dus daarom vraag ik het hier.
Daarnaast wil de [System.out.println(time);] ook niet werken, een error bij de "." (misplaced constructs) en bij de "time" ( VariableDeclaratorId expected after this token).
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| import java.io.File; import java.io.FileNotFoundException; import java.util.Scanner; public class Marathonb { public static void main(String args[]) { throws FileNotFoundException { Scanner diskScanner = new Scanner(new File("marathonn.txt")), time = diskScanner.nextInt(); System.out.println(time); } } } |
[ Voor 0% gewijzigd door RobIII op 09-06-2013 21:39 ]