Vreemd had net naar de AH gebeld en die wist niets van de actie dus als iemand link heeft waar het staat heel graag. Misschien word het dan ook nog wel iPad naast een nieuwe gsm
Uhm, ze hangen er toch altijd? Alleen vorige week kreeg je er korting op bij de kassa. Ik kan me bijna niet voorstellen dat de actie to 15-dec doorloopt, de bonusaanbiedingen bij de AH zijn voor zover ik weet altijd slechts voor 1 week geldig.BPP schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:51:
Zou wel verklaren waarom ze er gisteren nog hingen. Dacht dat het een foutje was.
Precies, iemand die kan bevestigen dat de bonnen nog te koop zijn van de Wehkamp?ppatrick schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:28:
Waar kan ik het vinden dat de aanbieding tm 15 december is kan het zelf niet vinden op de site.
[ Voor 168% gewijzigd door Perkouw op 11-12-2013 09:20 ]
Vandaag (dinsdag) nog voor 250 euro aan bonnen gekocht met korting, weet niet of het morgen nog kan....alwaysleft schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 23:43:
[...]
Precies, iemand die kan bevestigen dat de bonnen nog te koop zijn van de Wehkamp?
Verwijderd
Gister had ik in de ah ook een bordje gezien dat de actie tot en met 15 dec doorloopt. Alleen stond er diverse kortingskaarten en niet alleen die 4 of 5 in de eerste week
*knip*, op de man spelen mag je achterwegen laten.
[ Voor 86% gewijzigd door Perkouw op 11-12-2013 09:19 ]
Ik bedoel met bordjes dat ze in de aanbieding zijn. Overigens iets van 6 verschillende bordjes. En alleen van de kaarten die in de aanbieding zijn. Net zoals vorige week. Gisteren hingen ze er nog steeds.Reiben schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:51:
[...]
Uhm, ze hangen er toch altijd? Alleen vorige week kreeg je er korting op bij de kassa. Ik kan me bijna niet voorstellen dat de actie to 15-dec doorloopt, de bonusaanbiedingen bij de AH zijn voor zover ik weet altijd slechts voor 1 week geldig.
[ Voor 3% gewijzigd door BPP op 11-12-2013 08:46 ]
Zo'n bordje dus:

Maar het vak ernaast waar de Wehkamp kaarten zouden moeten hangen was al leeg.

Maar het vak ernaast waar de Wehkamp kaarten zouden moeten hangen was al leeg.
Kan bevestigen dat de kaarten nog te koop zijn tot 15 december.
Heb net 6 kaarten volgeladen (alleen dan voor de prenatal, net wat anders, maar ja ik word vader...
)
Ook de iTunes-aanbieding geldt tot 15 dec.
Heb net 6 kaarten volgeladen (alleen dan voor de prenatal, net wat anders, maar ja ik word vader...
Leuk voor je. je wereld staat straks lekker op zijn kop.keko12 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:24:
Kan bevestigen dat de kaarten nog te koop zijn tot 15 december.
Heb net 6 kaarten volgeladen (alleen dan voor de prenatal, net wat anders, maar ja ik word vader...)
Bij de AH bij ons hangen er nog zat. Er is totaal geen run er op
afgelopen zaterdag hingen er nog minimaal 20 stuks en achter de sigratenbalie in de lade nog een pakket cadeaubonnen
[ Voor 105% gewijzigd door pinokkia op 11-12-2013 14:56 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Voor mensen die een tablet zoeken: de Samsung Tab3 8.0 is wel heel erg goedkoop op dit moment:
€ 249,- (incl. thuiskopie en verzending) x 0,85 - € 50,- cashback (Van Samsung) - € 25,- waardebon (actie van Wehkamp voor aantal Samsung artikelen) - 4,5 % cashback (Shopkorting, over bedrag excl. BTW) = € 127,84. Kopen zou ik zeggen....
Zwarte versie: http://www.wehkamp.nl/ele...81718/C26_6F0_FLQ_781718/
Witte versie: http://www.wehkamp.nl/ele...81025/C26_6F0_FLQ_781025/
€ 249,- (incl. thuiskopie en verzending) x 0,85 - € 50,- cashback (Van Samsung) - € 25,- waardebon (actie van Wehkamp voor aantal Samsung artikelen) - 4,5 % cashback (Shopkorting, over bedrag excl. BTW) = € 127,84. Kopen zou ik zeggen....
[ Voor 33% gewijzigd door Geen12 op 11-12-2013 17:01 ]
Over welke waardebon heb je het nu precies?
Ja dat ontgaat mij ook evenHummed schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:40:
Over welke waardebon heb je het nu precies?
Edit:
http://www.wehkamp.nl/pri...tietekst/Pdf/hmpa3xb5.pdf
[ Voor 17% gewijzigd door Radjesh op 11-12-2013 16:45 ]
Niet
Net bij de AH geweest, ze weten niets van een actie af?
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Zucht.. *mompelt iets over assistentverkoopdoos*
*grinnik*
Ik ga morgen wel nog een keer kijken dan
.
*grinnik*
Ik ga morgen wel nog een keer kijken dan
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Die waardebon krijg je achteraf en kan je in 2014 besteden. Verder aardige deal.Geen12 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:34:
Voor mensen die een tablet zoeken: de Samsung Tab3 8.0 is wel heel erg goedkoop op dit moment:
Uit gewoonte net maar weer eens gekeken of de iPad air 32Gb te bestellen was en ja hoor, één stuk aanwezig! Snel besteld.... oef!pinokkia schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:03:
Mooi kan ik weer genoeg cadeaubonnen kopen. Eerst die iPad air 64GB voor €469 (foutje op de website van wehkamp.
Wat een gedoe zeg, al ik geen AH bonnen had gehad had ik m'n iPad elders gehaald.
Die 64 Gb voor 469 euro is wel helemaal een goede deal, allemachtig...
Aanvulling: mijn iPad was overigens 11 euro goedkoper dan normaal. Gek bedrag... Hij was niet te vinden via de site van Wehkamp, alleen via de link die ik via Google had gevonden.
[ Voor 42% gewijzigd door musicfreak op 12-12-2013 06:58 ]
Kreeg net via de mail nog de kortingscode: december. Hierdoor gaat er nog eens 7,50 euro aan korting af.
Welk bedrag hebben we het dan over met 11 euro goedkoper?musicfreak schreef op donderdag 12 december 2013 @ 06:00:
[...]
Aanvulling: mijn iPad was overigens 11 euro goedkoper dan normaal. Gek bedrag... Hij was niet te vinden via de site van Wehkamp, alleen via de link die ik via Google had gevonden.
Heb hem al gevonden 558 euro. Eergister besteld voor 569 euro. Maar eens bellen wat ze daar aan gaan doen. Anders gaat hij mooi terug en bestel ik hem opnieuw
[ Voor 27% gewijzigd door laredo op 12-12-2013 11:02 ]
Ik raad dan wel aan om deze als eerste in te voeren voordat je de cadeaubonnen gebruikt. Door de bonnen komt het te betalen bedrag al snel onder de 50,- wat een voorwaarde is voor de decemberkorting.Don Roberto schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:38:
Kreeg net via de mail nog de kortingscode: december. Hierdoor gaat er nog eens 7,50 euro aan korting af.
Kan iemand hier aangeven of deze vandaag nog werken? Hier hingen er nog voldoende.. Twijfelde alleen..
Als iemand kan bevestigen bij vandaag kopen dat het nog werkt dan super
Als ik goed begrijp wordt de korting bij Wehkamp verrekend. Ofwel als ik 300 euro op mijn kaart heb staan is dat dus meer waard? Want de AH weet van niks. In de huidige folder staat ook niks..
Als iemand kan bevestigen bij vandaag kopen dat het nog werkt dan super
Als ik goed begrijp wordt de korting bij Wehkamp verrekend. Ofwel als ik 300 euro op mijn kaart heb staan is dat dus meer waard? Want de AH weet van niks. In de huidige folder staat ook niks..
[ Voor 35% gewijzigd door ThaDude op 12-12-2013 17:26 ]
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Werkt nog prima vandaag, actie is tot 15 december.
Vandaag gekocht en bestelling bij Wehkamp gedaan.
Als je voor 300 op je kaart laat zetten bij AH betaal je 255 bij AH.
Je moet alleen twee kaarten kopen, max 150 per kaart.
Vandaag gekocht en bestelling bij Wehkamp gedaan.
Als je voor 300 op je kaart laat zetten bij AH betaal je 255 bij AH.
Je moet alleen twee kaarten kopen, max 150 per kaart.
[ Voor 31% gewijzigd door OkeOkeOke op 12-12-2013 17:40 ]
Nee je koopt de kaart met 15% korting bij de ah.
En als er gisteren nog kaartjes bij hingen dat het tot 15 december geldig is lijkt mij dat het vandaag ook nog zo is
(tenzij het misschien nu geen landelijke actie meer is)
En als er gisteren nog kaartjes bij hingen dat het tot 15 december geldig is lijkt mij dat het vandaag ook nog zo is
Die korting van 7, 50 heeft niets te maken met het feit dat je wil betalen met een cadeaukaarttegoed.marqvds schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:52:
[...]
Ik raad dan wel aan om deze als eerste in te voeren voordat je de cadeaubonnen gebruikt. Door de bonnen komt het te betalen bedrag al snel onder de 50,- wat een voorwaarde is voor de decemberkorting.
Nouja, ik kreeg na het invoeren van de cadeauboncodes wel de melding dat ik een bestelbedrag onder de 50,- had terwijl ik voor 469,95 bestelde (waarvan 450,- met cadeaubonnen van AH). Ben het met je eens dat het niet klopt, maar kreeg de melding wel. Ik verwacht dan ook dat wanneer de decembercode als eerste invoert, het geen probleem is ze te combineren.Medione1210 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:50:
[...]
Die korting van 7, 50 heeft niets te maken met het feit dat je wil betalen met een cadeaukaarttegoed.
Ik moest 249,00 euro betalen. Eerst de decembercode ingevoerd en vervolgens een cadeaubon van 150 euro en 100 euro. Totale waarde cadeaubonnen 257,50. Je zou dus denken dat er nog ruim 8,50 euro op staat, maar nee hoor. Nul euro op de cadeaukaarten. Dan had ik voor die 8,50 nog wel iets bij willen bestellen..
wordt die 8.50 niet bijgeschreven op jouw account?
Ik zou niet weten waar ik dit zou kunnen terugvinden.. Iemand enig idee? Aangezien er ook een waardebon van Wehkamp wordt meegestuurd bij de bestelling dacht ik, dat is mooi voor 33.50 bestellen binnenkort..
Zie afbeelding hieronder:
Zie afbeelding hieronder:

[ Voor 23% gewijzigd door tiele87 op 12-12-2013 20:19 ]
Moet je die kaarten nog activeren? Heb ze net gekocht maar ze werken nog niet..
Gaat dat lang duren?
Gaat dat lang duren?
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Als je ingelogd bent op jouw Wehkamp account dan werken ze meestal wel.ThaDude schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:40:
Gaat dat lang duren?
De code kun je aan de achterkant van de kaart wegkrassen en daar zou een 16 cijferige code tevoorschijn moeten komen. Tussen het moment van kopen en inwisselen zat bij mij nog geen uur.
hmm bij mij minder dan half uur.. krijg toch echt niet geactiveerd.. nog ff wachten dus.
December kan je ook maar een keer gebruiken ?
vanmiddag even geprobeerd maar nu dus die 7,5 euro kwijt? Of is er een maniertje voor??
December kan je ook maar een keer gebruiken ?
Die 7,50 komt dan op je account toch? Kijk eens bij mijn administratie? Als t goed is staat daar dan -7,50?
Zo niet, dan lukt t waarschijnlijk niet meer.
Ik heb mn laptop die ik met de bonnen had gekocht teruggestuurd ivm backlight bleeding, maar nu staat die op uitverkocht
So ik weet niet hoe ze t gaan doen, want heb aangegeven dat ik t wil omruilen, maar omruilen geldt ook als retouren bij hun waarschijnlijk dus moet t even aanzien
Zo niet, dan lukt t waarschijnlijk niet meer.
Ik heb mn laptop die ik met de bonnen had gekocht teruggestuurd ivm backlight bleeding, maar nu staat die op uitverkocht
[ Voor 48% gewijzigd door Musta op 12-12-2013 21:07 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Bij de administratie staat -257,50.. Zal het dan zo zijn dat het totale bedrag nog hier vanaf gehaald wordt en de 8,50 uiteindelijk vrij komt op mijn account?
hier nog steeds niet geactiveerd
morgen verder. wel balen want mis dan die 7,50
wellicht dat ik morgen de klantenservice erover benader..

Dat is wel vreemd inderdaad, ik had gisteren een bon gekocht en die deed het vrijwel direct ( denk een uurtje speling).ThaDude schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:46:
hier nog steeds niet geactiveerdmorgen verder. wel balen want mis dan die 7,50
![]()
Niet
Ook in de avond? had de bon om 20:08 gekocht.. Dacht wellicht avond en na de nacht werken!?
Ga vanmiddag weer testen
Ga vanmiddag weer testen
Nee was rond een uurtje of 4 gekocht, en rond 5 gekeken wat voor saldo erop stondThaDude schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:35:
Ook in de avond? had de bon om 20:08 gekocht.. Dacht wellicht avond en na de nacht werken!?
Ga vanmiddag weer testen
Niet
Je voert wel de code in onder de kraslaag en niet de code bij de streepjescode? Die is 19 cijfers. De code onder de laag bestaat uit 16 letters en cijfers.
wehkamp heeft bij mij heel netjes (na 2 mailtjes) het prijsverschil van de iPad air 32gb gecrediteerd en meteen de 7,50 kortingscode verwerkt. Had de iPad dinsdag besteld en is gister geleverd (op eigen verzoek, had ook woensdag al gekund). 488 (=575) - 11 - 7,50 - 21 = 449 euro! Mooie prijs, danku Shopkorting, Wehkamp en AH!
wehkamp heeft bij mij heel netjes (na 2 mailtjes) het prijsverschil van de iPad air 32gb gecrediteerd en meteen de 7,50 kortingscode verwerkt. Had de iPad dinsdag besteld en is gister geleverd (op eigen verzoek, had ook woensdag al gekund). 488 (=575) - 11 - 7,50 - 21 = 449 euro! Mooie prijs, danku Shopkorting, Wehkamp en AH!
Zijn die AH Wehkamp kaarten dan nog steeds in de aanbieding? Ik dacht dat alleen vorige week was.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Ja tot 15-12-2013
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Thanxpinokkia schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 21:14:
Ja tot 15-12-2013
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Zou ik deze ook kunnen bestellen met de actie?
http://www.wehkamp.nl/ele...ed-tv/C26_6F1_6F1_723596/
Jazeker kan datchronoz schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 14:03:
Zou ik deze ook kunnen bestellen met de actie?
Je moet eventuele verwijderingsbijdragen en de verzendkosten bij het artikel erbij rekenen.
Daar trek je de eventuele kortingscode à 7,50 weer ervan af. (>50 euro)
Dat bedrag moet je 'opladen' in de AH.
Dit is een AH actie en geen Wehkamp actie. Staat dus helemaal los van elkaar.
Als je ook nog gebruik maakt van een shopkorting op een cashback site, krijg je nog wat extra's.
Daar trek je de eventuele kortingscode à 7,50 weer ervan af. (>50 euro)
Dat bedrag moet je 'opladen' in de AH.
Dit is een AH actie en geen Wehkamp actie. Staat dus helemaal los van elkaar.
Als je ook nog gebruik maakt van een shopkorting op een cashback site, krijg je nog wat extra's.
[ Voor 14% gewijzigd door cornfed99111 op 14-12-2013 14:15 ]
Ga zo nog een bon laden. Nu mijn ogen laten vallen op een Cookoo watch
Ugh... Meneer de vakkenvuller wist niks, kassajongen keek in het boekje en zag niks, mevrouw aan de informatiebalie keek ook in het boekje en wist nergens vanaf. Is het niet landelijk?
Bij ah to go niet.iBasch schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 15:37:
Ugh... Meneer de vakkenvuller wist niks, kassajongen keek in het boekje en zag niks, mevrouw aan de informatiebalie keek ook in het boekje en wist nergens vanaf. Is het niet landelijk?
PSN: TheKrish
Ik heb net nog 2 kaarten gehaald in Haarlem. Gelijk de Galaxy Tab 3 geprobeerd te bestellen maar helaas.. Kaarten zijn nog niet geactiveerd 
EDIT:

EDIT:
Is je cadeaukaart inmiddels al geactiveerd? Heb net contact gehad met Wehkamp via Twitter.ThaDude schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:40:
Gaat dat lang duren?
Als je cadeaubonnen niet geactiveerd zijn zul je even terug moeten naar de AH, je code is namelijk niet verzilverd. ^WP
[ Voor 62% gewijzigd door Swift92 op 14-12-2013 16:58 ]
Ik heb hier 4 bonnetjes waarop staat "IS GEACTIVEERD", maar vervolgens zegt Wehkamp.nl dat ze niet geactiveerd zijn. Daarbij werkt de code DECEMBER niet meer, omdat hij al eens gebruikt is, maar ik heb er nooit mee besteld!
Uiteindelijk is de bestelling vandaag geleverd en op mijn account is inmiddels alles netjes verrekend. Er staat nu -8,50, dat bij een volgende bestelling wordt verrekend.tiele87 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:29:
Bij de administratie staat -257,50.. Zal het dan zo zijn dat het totale bedrag nog hier vanaf gehaald wordt en de 8,50 uiteindelijk vrij komt op mijn account?
De zwarte versie is inmiddels uitverkocht staat er op de website..Swift92 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 16:38:
Ik heb net nog 2 kaarten gehaald in Haarlem. Gelijk de Galaxy Tab 3 geprobeerd te bestellen maar helaas.. Kaarten zijn nog niet geactiveerd
Bij de galaxy tab 3 8.0 ( wit ) staat nu ook een levertijd van minimaal 3 weken, grote kans dat de cashback periode van Samsung dan al verlopen is.
Daadwerkelijke activeren kan een uurtje/twee uurtjes duren, even geduldchronoz schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:06:
Ik heb hier 4 bonnetjes waarop staat "IS GEACTIVEERD", maar vervolgens zegt Wehkamp.nl dat ze niet geactiveerd zijn. Daarbij werkt de code DECEMBER niet meer, omdat hij al eens gebruikt is, maar ik heb er nooit mee besteld!
Als DECEMBER al gebruikt is in een uiteindelijk niet doorgezette bestelling vind je de korting als het goed is wel terug onder je account > "Mijn administratie" als negatief saldo?
Zo werkt het vaak inderdaad. En anders even een mailtje of Twitter bericht sturen.Torrentus schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 18:14:
Als DECEMBER al gebruikt is in een uiteindelijk niet doorgezette bestelling vind je de korting als het goed is wel terug onder je account > "Mijn administratie" als negatief saldo?
Ik heb de Galaxy Tab 3 10.1 besteldtiele87 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:20:
[...]
De zwarte versie is inmiddels uitverkocht staat er op de website..
Bij mij duurde het activeren 2 uur. En de actiecode DECEMBER. Als je toevallig twitter hebt kan je het zo oplossen met Wehkamp. Ik had namelijk hetzelfde probleem. En anders zou je ze kunnen mailen (wel later een oplossing).chronoz schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:06:
[ Voor 9% gewijzigd door Swift92 op 14-12-2013 18:50 ]
Ik zie de link naar "mijn administratie" alleen niet!
En zou dat niet inhouden dat ik pas bij een 2e bestelling deze €7,50 zou kunnen gebruiken?
Update: Onder "Mijn betaalgemak" staat "Mijn administratie".
https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/MijnAdministratie.aspx
Hier?
En zou dat niet inhouden dat ik pas bij een 2e bestelling deze €7,50 zou kunnen gebruiken?
Update: Onder "Mijn betaalgemak" staat "Mijn administratie".
https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/MijnAdministratie.aspx
Hier?
Je saldo is op dit moment 0.00 Euro.
[ Voor 38% gewijzigd door chronoz op 14-12-2013 18:48 ]
Zo heb ook de bonnen gekocht, krijg helaas nog kaart is niet geactiveerd als ik saldo check. Hoef me nog geen zorgen te maken dus?
Zo, het is gelukt. Een iPad Air 16 GB wit met 15 % korting besteld. Dankuwel AH en Wehkamp
Dinsdag geleverd

Actie is ook nog morgen zag ik bij de kaartjes hangen
Dinsdag geleverd
Actie is ook nog morgen zag ik bij de kaartjes hangen
[ Voor 18% gewijzigd door alwaysleft op 14-12-2013 19:49 ]
Het ging inmiddels perfect!
Wanneer krijg ik de Wehkamp-korting te zien in mijn account bij shopkorting.nl? Ik heb net een bestelling geplaatst.
Update: heeft exact 1 uur en 1 minuut geduurd, al vind ik €18,56 wat weinig voor een bestelling van €499 excl. verzendkosten van €30.
Wanneer krijg ik de Wehkamp-korting te zien in mijn account bij shopkorting.nl? Ik heb net een bestelling geplaatst.
Update: heeft exact 1 uur en 1 minuut geduurd, al vind ik €18,56 wat weinig voor een bestelling van €499 excl. verzendkosten van €30.
[ Voor 31% gewijzigd door chronoz op 14-12-2013 21:10 ]
De witte van 237 heeft inmiddels een levertijd van 3 weken. Dan dus geen 50 euro cashback want de factuurdatum = leverdatum, en dat zal ergens in Januari worden.
Je kunt altijd nog het product terugsturen en je geld terugkrijgen als dat het geval is. Zou natuurlijk wel erg jammer zijn! Stuur anders Wehkamp een e-mail met je vraag en hou ons op de hoogte, ik zou er ook graag één nemen!
@chronoz: De € 18,56 is tot stand gekomen door ((499,00 / 1,21) / 100) * 4,5 = € 18,56.
Ze geven 4,5% korting op het bedrag excl. BTW.
Ze geven 4,5% korting op het bedrag excl. BTW.
Nog 1x alles op een rijtje (sorry)
Ik wil een apparaat kopen, van € 407,00 + €6,05 thuiskopieheffing + € 5,95 verzendkosten = € 420,00.
Und jetzt? Er gaan bij de Wehkamp €7,50 af met de 'december'-code = €412,50
Dus ik moet naar de AH om bonnen te halen twv €412,50? Kan dat, of kun je alleen per €25,00 ofzo?
Als €412,50 kan, betaal ik daarvoor dus 15% minder voor = € 350,63
-----
En dan nog wat extra korting via Shopkorting.nl, dat is 4,5% over het bedrag zonder BTW...
Dus €350,63 minus de BTW = € 289,78 en daarvan krijg ik nog 4,5% cashback = €13,04
Dus het apparaat wat €407,00 + thuiskopieheffing + verzendkosten = €420,00 kost, is voor € 337,59 hier?
Ik wil een apparaat kopen, van € 407,00 + €6,05 thuiskopieheffing + € 5,95 verzendkosten = € 420,00.
Dus ik moet naar de AH om bonnen te halen twv €412,50? Kan dat, of kun je alleen per €25,00 ofzo?
-----
En dan nog wat extra korting via Shopkorting.nl, dat is 4,5% over het bedrag zonder BTW...
Dus €350,63 minus de BTW = € 289,78 en daarvan krijg ik nog 4,5% cashback = €13,04
Dus het apparaat wat €407,00 + thuiskopieheffing + verzendkosten = €420,00 kost, is voor € 337,59 hier?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Je kan bonnen kopen met een waarde van 5 tot 150 euro per stuk, dus je hebt drie kaarten nodig. Twee van 150 en één van 112,50. Ik hoop wel voor je dat je plaatselijke AH vandaag open is, morgen is de actie voorbij.CLB schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:53:
-----
Je haalt 3 kaarten bij de AH 2 laat je op 150 euro (maximum) zetten en de laatste op 112,50.
De 4.5% van shopkorting geldt alleen over het product zelf zonder btw. Je krijgt dus 4,5 procent
korting over 407/1.21 De korting van 15 procent wordt immers door AH gegeven. Wehkamp zit zit niet als korting
De 4.5% van shopkorting geldt alleen over het product zelf zonder btw. Je krijgt dus 4,5 procent
korting over 407/1.21 De korting van 15 procent wordt immers door AH gegeven. Wehkamp zit zit niet als korting
CLB schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:53:
-----
[ Voor 6% gewijzigd door m3power op 15-12-2013 15:05 ]
Maar wordt die BTW dan berekend van die € 420,00 of van die € 350,63?
[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 15-12-2013 15:08 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zoals uitgelegd over de waarde van het product zelf ZONDER bijkomende kosten dus in jouw geval 407CLB schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:07:
Maar wordt die BTW dan berekend van die € 420,00 of van die € 350,63?
Had je edit niet gezien, nogmaals dank!
Ipad air 16 gb gekocht bij de wehkamp met alle kortingen eraf voor in totaal € 344,86
Ipad air ( incl.Thuiskopieheffing van € 6.05 ) € 481,05
10% korting op onze account vraag mij niet waarom maar wij hadden hierover brief en mail gehad € 47,50
De korting van € 7,50 met de code december
Totaal € 426,50
Betaald met Wehkampbonnen met een waarde van 426,50 aangeschaft voor € 362,50
Shopkorting totaal € 17,67 ( status moet nog wel worden goedgekeurd door Wehkamp)
10% korting op onze account vraag mij niet waarom maar wij hadden hierover brief en mail gehad € 47,50
Totaal € 426,50
Shopkorting totaal € 17,67 ( status moet nog wel worden goedgekeurd door Wehkamp)
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
mooie deal inderdaad, ik vraag met wel af waarom sommigen 10% korting krijgen vandaag. Misschien alleen voor goede klanten? Of klanten die veel gebruik maken van de balansrekening? Voor mij helaas geen 10%
Erg mooie deal kun je er proberen achter te komen hoe je aan die 10% korting komt?
had ik al eens getwitterd: is dit een actie voor iedere klant of hangt die actie vast aan je eigen account?ppatrick schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:40:
Erg mooie deal kun je er proberen achter te komen hoe je aan die 10% korting komt?
kreeg deze tweet terug
Dit geldt alleen voor de mensen die deze brief hebben ontvangen.
nu hebben we twee accounts mijn vrouw en ik. Alleen mijn vrouw kreeg die 10% korting en ikzelf niet ( voelde mij wel gediscrimineerd
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
heb bij Wehkamp de dagdeal gekocht met waardebonnen: Canon 600D voor 359 (wat al 80 euro minder is dan normaal), 15% korting, 4,5% shopkorting, 7,50 wehkamp bon. Ik voel me gegeneerd. En nu zag mijn vriendin nog dat Canon ook een cashback actie heeft. En inderdaad, nog 30 euro. Bizar
Ik heb hem met 15% korting dus gekocht, ook al blij meerambocus schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:34:
Ipad air 16 gb gekocht bij de wehkamp met alle kortingen eraf voor in totaal € 344,86![]()
Totaal € 426,50
Voor degene die de actie bij de Albert Heijn gemist hebben: ik heb nog drie cadeaubonnen à €150 over, die tegen kostprijs alsnog verkocht mogen worden. Product bleek bij de wehkamp niet meer op voorraad.
Bedankt voor alle tips mannen!
Totaal zo'n €75,00 korting kunnen bietsen, altijd leuk
Totaal zo'n €75,00 korting kunnen bietsen, altijd leuk
Het meest interessante product voor deze actie: de iPad Air 16GB wifi (alleen de wit/zilver uitvoering) is op dit moment nog eens afgeprijsd bij de Wehkamp en gaat weg voor € 455. Dit was samen met de € 7,50 Wehkamp kortingscode "DECEMBER" een mooi moment voor mij om de AH cadeaukaarten in te zetten:
iPad Air 16GB wifi: € 455
Thuiskopieheffing: € 6,05
Bezorgkosten: € 0,-
Totaal: € 461,05
4.5% Shopkorting.nl over ex. BTW bedrag: - € 16,92
Wehkamp December kortingscode: - € 7,50
Cadeaukaart AH korting 15% -€ 69.15
Totale korting: - € 93,57
Totaal betaald: € 367,48
iPad Air 16GB wifi: € 455
Thuiskopieheffing: € 6,05
Bezorgkosten: € 0,-
Totaal: € 461,05
4.5% Shopkorting.nl over ex. BTW bedrag: - € 16,92
Wehkamp December kortingscode: - € 7,50
Cadeaukaart AH korting 15% -€ 69.15
Totale korting: - € 93,57
Totaal betaald: € 367,48
Heeft er iemand nog wehkamp kaarten over waar hij heel graag vanaf wil?
Heeft AH vaker van dit soort acties? Werk zelf bij AH, dus krijg er nog 10% korting ook..
Je werkt zelf bij de AH en gaat het aan mensen vragen die niet bij de AH werken?Daan87423 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:47:
Heeft AH vaker van dit soort acties? Werk zelf bij AH, dus krijg er nog 10% korting ook..
Ik heb nog een kaartje van 150 euro over. DM mij maar.yannickie111 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:19:
Heeft er iemand nog wehkamp kaarten over waar hij heel graag vanaf wil?
Wist niet eens dat ze vorige week in de bonus waren.. Slechte medewerkers heMother_lepard schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:09:
[...]
Je werkt zelf bij de AH en gaat het aan mensen vragen die niet bij de AH werken?
Thanks! Check!Geen12 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:14:
[...]
Ik heb nog een kaartje van 150 euro over. DM mij maar.
AH heeft regelmatig van dit soort acties, ook met iTunes kaarten. Ik heb hier al ooit een heel betoog geschreven over de filosofie achter deze acties, dus dat doe ik niet nog een keerDaan87423 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:47:
Ik werk zelf ook bij AH, maar ik denk niet dat je op cadeaubonnen ook MVP krijgt.
Nee, die krijg je niet.Daan87423 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:47:
EWK in "Albert Heijn diverse cadeaukaarten 15% korting"
Hoi!
Was gisteravond bij de Appie in Deventer. Er stond (nog) een schap met de kortingskaartjes opgehangen met dezelfde kortingen. Bij navraag bij 1 v/d medewerkers kreeg ik te horen dat de aanbieding deze week geldig is. (er stond nergens een geldig van t/m datum bij)
Hing er ook nog een bord met daarop de kortingen?Eskiya schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:30:
Was gisteravond bij de Appie in Deventer. Er stond (nog) een schap met de kortingskaartjes opgehangen met dezelfde kortingen. Bij navraag bij 1 v/d medewerkers kreeg ik te horen dat de aanbieding deze week geldig is. (er stond nergens een geldig van t/m datum bij)
Ja stond de "gebruikelijke" 15% bij. Had m'n telefoon helaas thuis vergeten, waardoor ik geen foto van kon nemen. Kom er ivm kerstvakantie niet weer.
Ik heb mijn order bij Wehkamp, welke ik besteld had met deze bonnen geannuleerd. Had namelijk een playstation controller besteld maar vond het veel te lang duren. Ik zie echter niks terug bij mijn saldo staan? Iemand hier ook al een keer iets geannuleerd?
Ja al de 10e wat terug gestuurd en nog gemaild eergisteren en ze zeggen binnen 14 dagen wordt t verwerkt en krijg je een mailtje
Oke, je hebt hem ook met waardebonnen besteld? Dus dan krijg je gewoon dat bedrag als saldo weer op je account neem ik aan? Damn, wilde het gebruiken om vandaag iets anders te bestellen.
Yes, ik zie net dat ze t hebben bijgeschreven. Vanmiddag stond er nog niks. Maar het artikel wat ik had teruggestuurd staat nu al een week ongeveer op uitverkocht en ik wou t weer bestellenReyad schreef op donderdag 19 december 2013 @ 19:34:
Oke, je hebt hem ook met waardebonnen besteld? Dus dan krijg je gewoon dat bedrag als saldo weer op je account neem ik aan? Damn, wilde het gebruiken om vandaag iets anders te bestellen.
[ Voor 3% gewijzigd door Musta op 19-12-2013 20:51 ]
Ik zag ze gister ook nog bij mijn Appie, ze waren weg vandaag.TheLostSonOfGod schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:47:
[...]
Hing er ook nog een bord met daarop de kortingen?
Gecheckt en idd geen Bonus meer, ook gebeld met ander filiaal en helaas
*knip*, vragen om kaarten is niet de bedoeling hier.
[ Voor 67% gewijzigd door Perkouw op 28-12-2013 10:23 ]
*knip*, vragen om kaarten is niet de bedoeling hier.
[ Voor 134% gewijzigd door Perkouw op 28-12-2013 10:23 ]
Verwijderd
Ik had ruim 1000 euro aan kaarten gekocht voor 850 euro. Iets van gekocht, maar het beviel niet, dus retour en ruim 1000 euro krediet bij Wehkamp in mijn maag.
Krijg ik zojuist een email dat het tegoed naar mijn rekening is overgemaakt
.
Vraag me trouwens wel af hoe ze aan mijn rekeningnummer komen want volgens mij heb ik alles op die account op de waardebonnen gekocht.
We zullen zien, als ik het geld krijg is het een van de betere financiële investeringen van afgelopen jaar
.
Krijg ik zojuist een email dat het tegoed naar mijn rekening is overgemaakt
Vraag me trouwens wel af hoe ze aan mijn rekeningnummer komen want volgens mij heb ik alles op die account op de waardebonnen gekocht.
We zullen zien, als ik het geld krijg is het een van de betere financiële investeringen van afgelopen jaar
Raar dat wilden ze bij mij niet doen, had voor 990 aan kaarten gekocht en teruggestuurd. Maar uiteindelijk toch nog een keer kunnen bestellen en volgens mij hebb ze shopkorting van mijn retour niet geannuleerd, dus heb daar nu ook nog eens 2x €37 terug van gekregen
Verwijderd
Ik had er ook niet om gevraagd, het kwam ineens.Musta schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:22:
Raar dat wilden ze bij mij niet doen, had voor 990 aan kaarten gekocht en teruggestuurd. Maar uiteindelijk toch nog een keer kunnen bestellen en volgens mij hebb ze shopkorting van mijn retour niet geannuleerd, dus heb daar nu ook nog eens 2x €37 terug van gekregen
Net even wehkamp gebeld, en ja, ze hebben mijn nummer....
edit: Net 1000€ van de wehkamp gestort gekregen. Geen slechte investering.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 09:22 ]
Let op:
Het vragen naar codes is niet de bedoeling!
Het vragen naar codes is niet de bedoeling!