bedrag ex btw!
Ik wil de PS4 Killzone Bundel van 500e halen, maar twijfel over de Wehkamp methode. Het klink simpel, maar ben bang dat ik straks een fout maak of iets over het hoofd zie.
Zo heb ik een keer een stuk van een jongen gelezen op dit forum die voor 600e ofzo aan itunes kaarten met korting had gekocht om een iPhone 5 te halen alleen dat kon toen dus niet
Mijn stappen plan:
-Ik haal bij de AH kassa een bonuskaart. Deze hoeft niet geregistreerd te worden.
-Dan ga ik na de balie en haal drie kortingskaarten met een waarde van 500e voor 425e.
-Dan maak ik een account aan bij Wehkamp en bestel de PS4 bundel.
-Voor het betalen voor ik de drie codes in en betaal dan de verzendkosten met iDeal of acceptgiro.
-En dan lang wachten op de levering.
Het enige wat fout kan gaan is als Wehkamp failliet gaat?
Alvast bedankt voor de hulp!
Zo heb ik een keer een stuk van een jongen gelezen op dit forum die voor 600e ofzo aan itunes kaarten met korting had gekocht om een iPhone 5 te halen alleen dat kon toen dus niet
Mijn stappen plan:
-Ik haal bij de AH kassa een bonuskaart. Deze hoeft niet geregistreerd te worden.
-Dan ga ik na de balie en haal drie kortingskaarten met een waarde van 500e voor 425e.
-Voor het betalen voor ik de drie codes in en betaal dan de verzendkosten met iDeal of acceptgiro.
Is er nog een speciale reden waarom mensen kiezen voor de 15% korting bij Wehkamp ipv de 20% korting bij Saturn (andere actie) bij aanschaf van een PS4?
Laat maar..
Saturn verkoopt op dit moment niet de bundel, dat is denk ik de grootste reden. Maar verder heb je gelijk, Saturn is goedkoper als je alleen een PS4 wilt.melk0r schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:00:
Is er nog een speciale reden waarom mensen kiezen voor de 15% korting bij Wehkamp ipv de 20% korting bij Saturn (andere actie) bij aanschaf van een PS4?
wat dacht je van het feit dat ik de bonnen vanochtend al had gekocht en toen de actie van Saturn pas zag.melk0r schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:00:
heb je bij een nieuw account ook niet recht op 10 euro korting (code)?Nico111 schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:42:
Ik wil de PS4 Killzone Bundel van 500e halen, maar twijfel over de Wehkamp methode. Het klink simpel, maar ben bang dat ik straks een fout maak of iets over het hoofd zie.
Zo heb ik een keer een stuk van een jongen gelezen op dit forum die voor 600e ofzo aan itunes kaarten met korting had gekocht om een iPhone 5 te halen alleen dat kon toen dus niet![]()
Mijn stappen plan:
Begrijp de Wehkamp site niet. Heb de code's zojuist ingewisseld en mijn bestelling geannuleerd om gebruik te kunnen maken van shopkorting. Resultaat: voldoende tegoed op mijn account.
Opnieuw een bestelling geplaatst met shopkorting, resultaat: geen keuze om te betalen met bestaande tegoed, dus gekozen voor acceptgiro. Vervolgens zie ik nog doodleuk nog mijn volle tegoed staan in mijn account, wtf?
Overigens voor de mensen die direct willen cashen, helaas
Opnieuw een bestelling geplaatst met shopkorting, resultaat: geen keuze om te betalen met bestaande tegoed, dus gekozen voor acceptgiro. Vervolgens zie ik nog doodleuk nog mijn volle tegoed staan in mijn account, wtf?
Overigens voor de mensen die direct willen cashen, helaas
Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een waardebon, betalen wij niet uit.
[ Voor 16% gewijzigd door C0nscious op 02-12-2013 16:44 ]
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
melk0r schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:00:
Plus het feit dat het er naar uit ziet dat je bij Saturn echt slechts in veelvoud van 50 euro waardebonnen de boel kan aanschaffen. Ik moet nog maar zien dat je online bij Saturn 8 waardebonnen kan verzilveren en ze geen beperking hebben gesteld op het aantal. Nog los van de vraag hoe snel Saturn dan kan leveren. Verder zit er een AH bij mij dichtbij, Saturn is meteen 100km verdersupercop7373 schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:25:
[...]
wat dacht je van het feit dat ik de bonnen vanochtend al had gekocht en toen de actie van Saturn pas zag.
Ik hoop wel dat er genoeg Killzone mega bundels zijn. Want zo te lezen heeft bijna iedereen die van 499 besteld. 
Straks worden ze geannuleerd en zit je met 500 euro aan shoptegoed bij Wehkamp waar je niet zo veel mee kunt..
Straks worden ze geannuleerd en zit je met 500 euro aan shoptegoed bij Wehkamp waar je niet zo veel mee kunt..
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Die gedachte had ik dus ook. Aangezien veel shops niet eens weten hoevéél bundels ze nog gaan krijgen, kan Wehkamp ook besluiten je order te annuleren als jouw specifiek bestelde bundel niet meer leverbaar blijkt. Dan heb je opeens 500,- aan tegoed bij de Wehkamp. Dat worden veel jurkjes voor de vrouw met kerstLuPo schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:45:
Ik hoop wel dat er genoeg Killzone mega bundels zijn. Want zo te lezen heeft bijna iedereen die van 499 besteld.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
dan kies je voor ''Bijpinnen'' haha dan krijg je je geld toch gewoon terug denk ik;)Royeboi schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:46:
[...]
Die gedachte had ik dus ook. Aangezien veel shops niet eens weten hoevéél bundels ze nog gaan krijgen, kan Wehkamp ook besluiten je order te annuleren als jouw specifiek bestelde bundel niet meer leverbaar blijkt. Dan heb je opeens 500,- aan tegoed bij de Wehkamp. Dat worden veel jurkjes voor de vrouw met kerst.
Als je order niet langer leverbaar is vraag je toch gewoon of ze het tegoed kunnen terugboeken?
Of neem dan een kale PS4 + Killzone bij Saturn (is nu in de aanbieding voor 42 euro nog wat) en laat het restant terugboeken
De vrouw achter de kassa:
Vorige keer had je er meer!
Uhh vorige keer..?
Jaaa ik herken je nog!
OOOH van de mediamarkt cadeaukaarten.. ja inderdaad u zat toen ook achter de kassa! Ja dat was heel wat meer
Nu is 510 euro genoeg
Uhh vorige keer..?
Jaaa ik herken je nog!
OOOH van de mediamarkt cadeaukaarten.. ja inderdaad u zat toen ook achter de kassa! Ja dat was heel wat meer
Haha, niceTWeaKLeGeND schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:09:
De vrouw achter de kassa:
Uhh vorige keer..?
Jaaa ik herken je nog!
OOOH van de mediamarkt cadeaukaarten.. ja inderdaad u zat toen ook achter de kassa! Ja dat was heel wat meerNu is 510 euro genoeg
Dus als ik het goed begrijp als ik een losse PS4 wil halen:
- Ik haal een AH bonuskaart
- Ik pak 3 Wehkamp kaarten
- Ik laat ze opladen met een totaalbedrag van 400 euro.
- Ik betaal 400*0,85 = 340 euro.
- Dan koop ik de losse PS4 en verzilver ik mijn kaarten.
- Ik krijg over een lange tijd een PS4 thuis geleverd?
Of kan ik beter iets van 425 euro opladen ivm verzendkosten of dat heeft dat geen nut?
Thanks =D
Verdomme, dacht ik er vanochtend snel bij te zijn en voor 700 euro aan wehkamp kaarten te kopen voor een vita en PS4. Zie ik bij thuiskomst dat Saturn morgen/vannacht een 20% kortingactie heeft.
Het is maar de vraag hoeveel kaarten er beschikbaar zijn en hoeveel je er kunt bestellen. Waarschijnlijk zit je met de 15% van Wehkamp veiliger.BPP schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:00:
Verdomme, dacht ik er vanochtend snel bij te zijn en voor 700 euro aan wehkamp kaarten te kopen voor een vita en PS4. Zie ik bij thuiskomst dat Saturn morgen/vannacht een 20% kortingactie heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
We zullen het zien.LuPo schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:01:
[...]
Het is maar de vraag hoeveel kaarten er beschikbaar zijn en hoeveel je er kunt bestellen. Waarschijnlijk zit je met de 15% van Wehkamp veiliger.
Nog één vraagje. Ik zie hier mensen praten over het over het tegoed van de kaarten op je account zetten van wehkamp. Ik kijk waarschijnlijk helemaal verkeerd, maar ik zie die mogelijkheid niet. Kan iemand mij misschien een beetje de goede richting in helpen?
Ik heb zojuist voor €995,45 aan kadobonnen wehkamp gekocht bij de albert heijn.
Had afgelopen donderdag besteld na de link hier op de site, 2 playstation bundels en geleverd gekregen. deze had ik afgerekend met de 5 maanden rentevrij.
Nu dus weer 2 bundels bestellen, betalen met kadobon, annuleren en klaar is kees:D
En hopen dat ik morgen geen telefoontje krijg van de Wehkamp dat ze me op de voorwaarden willen wijzen dat dit niet mag op openstaande bestellingen....
Maargoed, als de bonnen eenmaal ingeleverd zijn, en je canceled je order... hoe wil Wehkamp dan nog ooit dat bedrag naar jou toe komen zonder dit simpelweg aan je te crediteren via je rekening?
Dus volgens mij heb ik zojuist 2 PS'4 van €1000,- totaal voor €850,-
....of ze naaien me en ik mag voor €1000,- aan spul gaan kopen en nog een keer die €1000,- betalen. maargoed als je15% rendement wilt in 1 dag dan moet je risico nemen he!
Had afgelopen donderdag besteld na de link hier op de site, 2 playstation bundels en geleverd gekregen. deze had ik afgerekend met de 5 maanden rentevrij.
Nu dus weer 2 bundels bestellen, betalen met kadobon, annuleren en klaar is kees:D
En hopen dat ik morgen geen telefoontje krijg van de Wehkamp dat ze me op de voorwaarden willen wijzen dat dit niet mag op openstaande bestellingen....
Maargoed, als de bonnen eenmaal ingeleverd zijn, en je canceled je order... hoe wil Wehkamp dan nog ooit dat bedrag naar jou toe komen zonder dit simpelweg aan je te crediteren via je rekening?
Dus volgens mij heb ik zojuist 2 PS'4 van €1000,- totaal voor €850,-
....of ze naaien me en ik mag voor €1000,- aan spul gaan kopen en nog een keer die €1000,- betalen. maargoed als je15% rendement wilt in 1 dag dan moet je risico nemen he!
[ Voor 49% gewijzigd door BekSide op 02-12-2013 18:48 ]
Om de AH actie volledig te benutten moet je ook op de kleinjes letten 
(Airmiles en AH zegels)
Voor iedere euro boodschappen kunt u bij de kassa een zegel kopen ter waarde van 10 eurocent. Bij inlevering van een vol zegelboekje (490 zegels) ontvangt u 52 euro contant. De waarde van de zegels bedraagt 0.10 x 490 = 49 euro. De premie op een vol boekje bedraagt 3 euro. Bij inlevering van een niet volgeplakt boekje ontvangt u vanaf 255 zegels de zegelwaarde plus een premie van 50 eurocent. Bij 255 zegels is dat 26 euro. Bevat het boekje minder dan 255 zegels, dan ontvangt u uitsluitend de zegelwaarde.
(Airmiles en AH zegels)
Voor iedere euro boodschappen kunt u bij de kassa een zegel kopen ter waarde van 10 eurocent. Bij inlevering van een vol zegelboekje (490 zegels) ontvangt u 52 euro contant. De waarde van de zegels bedraagt 0.10 x 490 = 49 euro. De premie op een vol boekje bedraagt 3 euro. Bij inlevering van een niet volgeplakt boekje ontvangt u vanaf 255 zegels de zegelwaarde plus een premie van 50 eurocent. Bij 255 zegels is dat 26 euro. Bevat het boekje minder dan 255 zegels, dan ontvangt u uitsluitend de zegelwaarde.
Mensen, bedankt! Ik heb zojuist € 420,- besteed bij Wehkamp (AH vroeg er inderdaad maar €357,- voor). Nou nog hopen dat het ook allemaal goed gaat met de service van shopkorting.nl. 
Het tegoed is gekoppeld aan de cadeaukaarten zelf, niet aan je account. Tijdens de afronding dien je de cadeaukaart-codes in te voeren.BPP schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:13:
[...]Nog één vraagje. Ik zie hier mensen praten over het over het tegoed van de kaarten op je account zetten van wehkamp. Ik kijk waarschijnlijk helemaal verkeerd, maar ik zie die mogelijkheid niet. Kan iemand mij misschien een beetje de goede richting in helpen?
Het is gelukt haha, voor €1005,- aan kadobonnen ingeleverd.
zie foto:
http://imageshack.com/a/img809/9200/hxay.png
zie foto:
http://imageshack.com/a/img809/9200/hxay.png
Hier ook gelukt om een PS4 te bestellen. Is er toevallig al iemand geweest die een MacBook heeft besteld met de bonnen? Ik neem aan dat dit ook gewoon kan?
Beetje jammer dat je bij aankoop netjes bonnetje krijgt dat kaart geactiveerd is, maar als je dan meteen wilt bestellen dat de kaart nog niet gactiveerd is.
Er hingen er iig nog genoeg in de AH hier
Er hingen er iig nog genoeg in de AH hier
Hier ook genoeg kaarten, net voor 550 aan bonnen ingeleverd, mooie sony kdl42w655 gescoord, voor bij de ps4:)
Klopt, zo werkt het!BlackthunderAwf schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:17:
[...]
Haha, nice![]()
Dus als ik het goed begrijp als ik een losse PS4 wil halen:
- Ik haal een AH bonuskaart
- Ik pak 3 Wehkamp kaarten
- Ik laat ze opladen met een totaalbedrag van 400 euro.
- Ik betaal 400*0,85 = 340 euro.
- Dan koop ik de losse PS4 en verzilver ik mijn kaarten.
- Ik krijg over een lange tijd een PS4 thuis geleverd?
Of kan ik beter iets van 425 euro opladen ivm verzendkosten of dat heeft dat geen nut?
Thanks =D
Hoppa, De grote PS4 Killzone bundel van 499 besteld. 425 betaald door de AH bonnen, de 16 jarige achter de kassa bij de AH keek mij wat vreemd aan en vroeg of ik het zeker wist dat ik voor 500 euro aan bonnen wilde. Netjes ook mijn airmiles kaart ingeleverd 
Daarnaast ook via shopkorting gedaan, daar nog geen bevestiging van maar dat komt meestal wat later.
Erg goede deal, en die PS4 zal vast wel ergens een keer in 2014 bezorgt worden
Tijd om wat games bij de Saturn te bestellen.
Daarnaast ook via shopkorting gedaan, daar nog geen bevestiging van maar dat komt meestal wat later.
Erg goede deal, en die PS4 zal vast wel ergens een keer in 2014 bezorgt worden
Tijd om wat games bij de Saturn te bestellen.
Thanks! En die bonuskaart kan ik ook bij de service balie krijgen? Ik kom namelijk nooit bij de Appie.
ik zou zeggen: Iedereen die op dit moment nog een bedrag open heeft staan bij de wehkamp!
Betaal niet %15 rente per jaar
Maar verdien er juist %15 op!
Betaal niet %15 rente per jaar
Maar verdien er juist %15 op!
Prima deal, moest net autostoeltjes hebben voor de kids (4 stoelen a 200 euro).
Bij prenatal wisten ze nog niets van die actie.
Nu merkte ik op dat je de kaarten bij AH kunt halen en dan een product kunt kopen en retourneren, daarop keek ze nogal verbaast, blijkbaar kunnen ze dat niet zien en zou je cash terug krijgen.
Nu lijkt me dat wat vreemd, ik ga t zelf niet proberen, zou wel lachten zijn
Nu merkte ik op dat je de kaarten bij AH kunt halen en dan een product kunt kopen en retourneren, daarop keek ze nogal verbaast, blijkbaar kunnen ze dat niet zien en zou je cash terug krijgen.
Nothing to see here
Zojuist de kleine Kill Zone bundel besteld. Nu maar afwachten of het 2013 of 2014 gaat worden.
Vanmiddag voor € 332 aan kaarten gehaald en wat nodige zaken besteld bij de Wehkamp. Helaas was mijn bonuskaart niet bruikbaar (de print slijt erg snel op deze nieuwe bonuskaarten), dus ik weet niet of ik nu airmiles mis heb gelopen.
Anyway, de PS Vita lonkte al erg lang, voor dat geld kon ik hem niet meer laten liggen. Daarnaast nog een shopkorting toegepast, kijken wat daar nog van over blijft
.
Anyway, de PS Vita lonkte al erg lang, voor dat geld kon ik hem niet meer laten liggen. Daarnaast nog een shopkorting toegepast, kijken wat daar nog van over blijft
De meeste winkels zien dat er met cadeaukaarten betaald is en zullen dan op cadeaukaart het retourbedrag storten..itsme schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:23:
Prima deal, moest net autostoeltjes hebben voor de kids (4 stoelen a 200 euro).
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Je bedoeld dat ik met de post een cadeaukaart zal krijgen als ik een bestelling plaats met een kadokaart en deze dan annuleer?Schizo007nl schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:40:
[...]
De meeste winkels zien dat er met cadeaukaarten betaald is en zullen dan op cadeaukaart het retourbedrag storten..
Je moet alleen code stukje wegkrassen dus zullen ze zien dat je hem gebruikt hebt 
Kaart werkt trouwens ook voor openstaande betalingen, ik had gisteren bestelling gedaan van 110 euro.
Vandaag bestelling van 280 euro en betaald met 4x100 euro kaart en status is dat ik geen betaling open heb staan.
Ook totaal maar 1 keer verzendkosten omdat ik gisteren had aangegeven bestelling pas dinsdag op ophaalpunte te willen hebben
Kaart werkt trouwens ook voor openstaande betalingen, ik had gisteren bestelling gedaan van 110 euro.
Vandaag bestelling van 280 euro en betaald met 4x100 euro kaart en status is dat ik geen betaling open heb staan.
Ook totaal maar 1 keer verzendkosten omdat ik gisteren had aangegeven bestelling pas dinsdag op ophaalpunte te willen hebben
Ze waarderen de cadeaukaarten dan gewoon weer op. Althans, zo werkte het laatst bij mij ook bij bol.com.BekSide schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:55:
[...]
Je bedoeld dat ik met de post een cadeaukaart zal krijgen als ik een bestelling plaats met een kadokaart en deze dan annuleer?
Misschien dat ik ook wel bij mijn PS4 een PS Vita bestel. 400 voor de PS4, 175 voor de Vita. 575*0,85 = 490 voor twee consoles. Lijkt mij ook niet gek, toch?
http://www.wehkamp.nl/ent...enary/C25_5ED_E43_703450/
http://www.wehkamp.nl/ent...enary/C25_5ED_E43_703450/
Lijkt mij sterk.... die kaarten gooi ik direct weg na ze gebruikt zijn dus dit kan niet.GebakkePizza schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:46:
[...]
Ze waarderen de cadeaukaarten dan gewoon weer op. Althans, zo werkte het laatst bij mij ook bij bol.com.
Mijn situatie is:
Donderdag 2x ps4 bundel besteld a €499,- = €1005,- incl. verzending.
Vrijdag ontvangen en gekozen voor betaling via 5 manden rente vrij via die rekening daar.
Vandaag voor €1005,- aan kadobonnen gekocht, weer playstation besteld, al die kadobonnen ingewisseld en direct de bestelling weer geannuleerd....
Resultaat: Geleverde playstations betaald met €850,- kosten bij de Appie.
Kunnen hier niets aan doen mijn inziens. ze kunnen op deze manier geen verschil maken tussen euro's en waardebonnen (Wat ook gewoon euro's zijn uiteraard)
Hoeveel kaarten van maximaal 150 euro mag je kopen? Want dan is een Macbook Pro Retina met 15% korting wel aardig
Ik wil dus 8 kaarten van 150 euro kopen, kan dit dan:)
[ Voor 19% gewijzigd door alwaysleft op 03-12-2013 10:38 ]
Verwijderd
Enorm getwijfeld om een Note 10.1 2014 te halen.
Van 599 voor 516
516 * 0,85 = 440
516*0,045 (extra shopkorting) = 23€
Totale prijs vioor de Note 10.1 2014 32GB: 420 euro incl verzendkosten.
Helaas kan ik het niet verantwoorden omdat mijn iPad nog niet op is
.
Van 599 voor 516
516 * 0,85 = 440
516*0,045 (extra shopkorting) = 23€
Totale prijs vioor de Note 10.1 2014 32GB: 420 euro incl verzendkosten.
Helaas kan ik het niet verantwoorden omdat mijn iPad nog niet op is
Zoveel als de winkel er heeft ?alwaysleft schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:37:
Hoeveel kaarten van maximaal 150 euro mag je kopen? Want dan is een Macbook Pro Retina met 15% korting wel aardigIk wil dus 8 kaarten van 150 euro kopen, kan dit dan:)
(Las wel iets over max 10 per klant, maar dan loop je 2 keer langs de kassa als je er mee zou willen ?)
[ Voor 3% gewijzigd door DDX op 03-12-2013 10:41 ]
Dan krijg je dus echt 15% korting op de luxere goederen, wowDDX schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:40:
[...]
Zoveel als de winkel er heeft ?
(Las wel iets over max 10 per klant, maar dan loop je 2 keer langs de kassa als je er mee zou willen ?)
[ Voor 17% gewijzigd door alwaysleft op 03-12-2013 11:03 ]
Tip: Ik zag dat iemand Sonos ging kopen met z'n Wehkamp kaarten. Bij Fonq (ook 15% korting op die kaarten) verkopen ze ook Sonos en daar betaal je geen verzendkosten, scheelt weer een paar euro
Maar wat je niet moet vergeten, als je de goederen bij een echte (niet internet) winkel koopt kan je ook nog onderhandelen over de prijs. Die kaarten bevatten gewoon het bedrag waarmee ze zijn opgeladen, niemand kan weten dat die kaarten met korting zijn gekocht (bovendien hoef je pas bij de kassa daadwerkelijk de kaarten te verzilveren) dus dat kan geen argument van de verkoper om jou geen korting te geven.Dan krijg je dus echt 15% korting op de luxere goederen, wow
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Dat geld alleen voor de mediamarkt Saturn fonq kaarten niet de wehkamp kaarten.
Ik bewaar mijn Saturn kaarten tot de volgende 15% actie en dan is de totale korting toch wel heel fijn
Ik bewaar mijn Saturn kaarten tot de volgende 15% actie en dan is de totale korting toch wel heel fijn
Iemand die het al gelukt is om met meer dan 4 waardebonnen ter waarde van 150 euro in de leveren op Wehkamp.nl??
Lees ff de topic door en dan weet je wat de manier is om dat te doen.alwaysleft schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:59:
Iemand die het al gelukt is om met meer dan 4 waardebonnen ter waarde van 150 euro in de leveren op Wehkamp.nl??
Wel misleidend bij de Wehkamp, in eerste instantie lijkt het of de nexus 7 244 kost (staat totaal inc. kopie heffing) en op het laatste moment tellen ze toch nog 12 euro er bij voor verzendkosten en kopie heffing
Oh jammer Wehkamp heeft de bundel van 499 niet meer
Hoe zit dat eigenlijk met een reeds bestaande bestelling? Om mijn vraag wat concreter te stellen: ik heb een playstation 4 mega bundel besteld via accept giro. Als ik nu een willekeurige bestelling plaats, de cadeaubonnen inlever en direct deze bestelling annuleer... wordt het bedrag dan op mijn account gezet zodat mijn playstation 4 als het ware betaald is?
Mijn laptop van Wehkamp is binnen en dat is snel. Heb nog €1 op mn account staan (990-989) 
Alleen shopkorting heeft mn klik weer eens niet gepakt.. Mailen maar weer morgen dan
Alleen shopkorting heeft mn klik weer eens niet gepakt.. Mailen maar weer morgen dan
NS FC: SW 2742 0448 8213
Zo heb ik het gedaan en mijn saldo staat nu op 0Bloodhatch schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:55:
Hoe zit dat eigenlijk met een reeds bestaande bestelling? Om mijn vraag wat concreter te stellen: ik heb een playstation 4 mega bundel besteld via accept giro. Als ik nu een willekeurige bestelling plaats, de cadeaubonnen inlever en direct deze bestelling annuleer... wordt het bedrag dan op mijn account gezet zodat mijn playstation 4 als het ware betaald is?
FFXIV: Zodiark, Teddy Beer
Net bij een AH geweest, ze hadden er nog genoeg
. Waren wel al wat klanten geweest die grote bedragen hadden uitgegeven aan de actie. Zoals verwacht!
Ik heb maar even een PS Vita besteld. Om de tijd te kunnen overbruggen voor Wehkamp de PS4 Killzone bundel gaat leveren (ook met bonnen gekocht). 
En dan kan ik tegen die tijd de PS Vita mooi gebruiken met remote play als mijn vriendin weer eens TLC wil kijken.
En dan kan ik tegen die tijd de PS Vita mooi gebruiken met remote play als mijn vriendin weer eens TLC wil kijken.
Mijn vorig bericht is niet meer relevant.
[ Voor 81% gewijzigd door b.gelder op 03-12-2013 21:08 ]
Hmm, zit met hetzelfde probeem. Geeft aan dat de code niet juist is, heb ook meer cijfers dan de 16 welke aangegeven staan op de website van Wehkamp? Maar goed, heb ze een half uur geleden gehaald, misschien zijn ze nog niet geactiveerd.
Hehe weer niet verder gekeken dan mijn neus lang was. Hij doet het, thanks!
De kaart van de prénatal werkt trouwens niet in de webwinkel kwam ik net achter. Alleen in de winkels...
Misschien handig om te weten voor de tweaker in aankomst
Iemand nog een idee of je airmiles kreeg? Was langs geweest maar vergeten te vragen of je ook airmiles krijgt als je cadeaukaarten koopt
Doen bol.com/mediamarkt kaarten niet mee?
heb nog geen kaarten gekocht, maar heb gisteren een brief gekregen ( zoals waarschijnlijk meer mensen) van Wehkamp met een speciaal aanbod van 10% op alles ( behalve wat uitzonderingen zoals cadeaubonnen) van zaterdag 14 tot en met dinsdag 17 december
Zo zou het werken: Plaats je bestelling in je winkelwagen, kies voor de betaalwijze die het meest bij jou past. De extra korting wordt automatisch verrekend na het plaatsen van je bestelling ( dit zie je op de bevestigingspagina).
Nu mijn vraag : de betaalwijze kan dat ook zijn met de cadeaubonnen?
Zo zou het werken: Plaats je bestelling in je winkelwagen, kies voor de betaalwijze die het meest bij jou past. De extra korting wordt automatisch verrekend na het plaatsen van je bestelling ( dit zie je op de bevestigingspagina).
[ Voor 4% gewijzigd door rambocus op 04-12-2013 06:10 ]
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Is die 10% zonder code?rambocus schreef op woensdag 04 december 2013 @ 06:05:
heb nog geen kaarten gekocht, maar heb gisteren een brief gekregen ( zoals waarschijnlijk meer mensen) van Wehkamp met een speciaal aanbod van 10% op alles ( behalve wat uitzonderingen zoals cadeaubonnen) van zaterdag 14
Yep, waarschijnlijk gekoppeld aan je account
Artikel 7 van de voorwaarden suggereert van wel.rambocus schreef op woensdag 04 december 2013 @ 06:05:
[ Voor 0% gewijzigd door enigmafan op 04-12-2013 07:06 . Reden: Spelfoutje ]
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Dit speciale aanbod is dus niet per email gestuurd maar alleen per postbrief? Ik zou hiervoor ook wel graag in aanmerking willen komen...rambocus schreef op woensdag 04 december 2013 @ 06:05:
heb nog geen kaarten gekocht, maar heb gisteren een brief gekregen ( zoals waarschijnlijk meer mensen) van Wehkamp met een speciaal aanbod van 10% op alles ( behalve wat uitzonderingen zoals cadeaubonnen) van zaterdag 14 tot en met dinsdag 17 december
Laat maar..
Alleen per post, heb wel eens wat besteld bij wehkamp maar niet veel. Je zou zeggen dat zo een brief naar iedereen verstuurd word die daar wel eens wat besteld heeft, maar blijkbaar dus niet.
Vorig jaar wasdroger en jaar daarvoor een tv en wii U gekocht en daarvoor ook best redelijk veel, geen brief hier gekregenrambocus schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:05:
Alleen per post, heb wel eens wat besteld bij wehkamp maar niet veel. Je zou zeggen dat zo een brief naar iedereen verstuurd word die daar wel eens wat besteld heeft, maar blijkbaar dus niet.
De vraag is of die 10% code een unieke code is speciaal voor één account of dat het een
algemene code is die je maar één keer kunt gebruiken per account.
Zou wel een knaller zijn als je 10% korting kon combineren met de AH kaart..
Kreeg dit in september ook.cornfed99111 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:27:
De vraag is of die 10% code een unieke code is speciaal voor één account of dat het een
Betreft een actie die gekoppeld is aan je klantnummer, dus geen code.
PSN: TheKrish
Ik heb voor 700 euro aan kaarten gekocht voor een PS4 + vita, maar heb hem ook al in preorder staan bij de MM, die waarschijnlijk volgende week binnenkomt bij de MM. Heb ook al 25 euro aanbetaald. Maar nu zie ik die super bundle niet meer staan bij wehkamp en zit ik met 700 euro aan bonnen. Hoezo first world problems?
Heeft Wehkamp wel eens grote acties? Zoals geen BTW ofzo?
Heeft Wehkamp wel eens grote acties? Zoals geen BTW ofzo?
Verwijderd
Nee, hooguit af en toe een kortingscode van één of twee tientjes, maar voor hele grote aanbiedingen op elektronica moet je daar niet zijn
Ik heb ook geen brief met de 10% korting gekregen, maar ik heb wel een brief (geen mail) ontvangen met 1 of andere koop nu en betaal over 5 mndn zonder rente actie.
Ik zat te denken, stel je koopt een LCD tv van rond de 1000 euro. Is dan nu 850 euro met de actie, stel je doet hem retour sturen binnen 14 dagen dan krijg je 1000 euro terug. Dan heb je 150 euro winst...klopt toch niet
.
Krijg je gewoon je cadeaukaart tegoed terug.alwaysleft schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:41:
Ik zat te denken, stel je koopt een LCD tv van rond de 1000 euro. Is dan nu 850 euro met de actie, stel je doet hem retour sturen binnen 14 dagen dan krijg je 1000 euro terug. Dan heb je 150 euro winst...klopt toch niet.
Je krijgt gewoon wat je "contant'' betaald hebt en met een beetje pech krijg je het volledige bedrag terug in cadeaubonnen.
Om het zeker te weten zou ik je willen vragen om dit (voor ons) te proberen
Om het zeker te weten zou ik je willen vragen om dit (voor ons) te proberen
Die vlieger gaat dus niet op:
Bron: http://www.wehkamp.nl/Kla...matie.aspx?IHC=KRT#vraag3Heb je je bestelling vooraf met iDEAL betaald en is er door het retourneren of annuleren van artikelen een tegoed ontstaan, dan storten wij dit direct terug en staat dit binnen enkele dagen weer op je rekening. Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een waardebon betalen wij niet uit.
Weet je dit zeker of is dit je eigen interpretatie? Ik heb eigenlijk een 2 producten welke ik via Wehkamp wil bestellen (toevallig goedkoopste) alleen zou ik dit toch zeker willen weten of dit niet voor iedereen is.Krishhh schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:40:
[...]
Kreeg dit in september ook.
Betreft een actie die gekoppeld is aan je klantnummer, dus geen code.
Heeft er iemand van jullie een twitter account, zodat deze vraag aan de Wehkamp webcare kan vragen?
Degene die shopkorting hebben gebruikt, hebben jullie alles met cadeaubonnen betaald? Had een mail gestuurd, maar krijg dit terug:
Edit:
Na een mail terug, krijg ik dit:
Ik zie bij wehkamp nergens iets over cadeaubonnen staan en kon t op de site ook niet vinden of ik heb niet goed gekeken.Wij zien dat u uw gehele bestelling met cadeaubonnen heeft betaald. Er geldt alleen korting over het bedrag dat u daadwerkelijk betaald, exclusief verzendkosten, cadeaubonnen en bij sommige webshops BTW. Dit is dan ook de reden dat uw korting niet is geregistreerd.
Edit:
Na een mail terug, krijg ik dit:
Bedankt voor uw e-mail.
Wij hebben het voor u nagevraagd bij onze tussenpersoon van Wehkamp en er wordt inderdaad korting verstrekt bij het inleveren van cadeaubonnen. Onze excuses hiervoor.
Wij gaan proberen de korting te achterhalen. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren.
Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
[ Voor 28% gewijzigd door Musta op 05-12-2013 10:54 ]
1000 euro wehkamp tegoed is 1000 euro wehkamp tegoed. Dat jij er minder voor betaald hebt is niet relevant lijkt mij (maar wel mooi voor jou natuurlijkalwaysleft schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:41:
Ik zat te denken, stel je koopt een LCD tv van rond de 1000 euro. Is dan nu 850 euro met de actie, stel je doet hem retour sturen binnen 14 dagen dan krijg je 1000 euro terug. Dan heb je 150 euro winst...klopt toch niet.
Heb net contact gehad met Wehkamp en is alleen voor de mensen die zo een brief hebben ontvangen.Eskiya schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:03:
[...]
Weet je dit zeker of is dit je eigen interpretatie? Ik heb eigenlijk een 2 producten welke ik via Wehkamp wil bestellen (toevallig goedkoopste) alleen zou ik dit toch zeker willen weten of dit niet voor iedereen is.
Heeft er iemand van jullie een twitter account, zodat deze vraag aan de Wehkamp webcare kan vragen?
"Geachte *,
Helaas kan ik u niet aangeven of u ook in aanmerking kunt komen voor de korting van 10%. Brieven met 10% kortingen worden automatisch naar onze klanten verstuurd die wel in aanmerking kunnen komen voor deze korting.
Met vriendelijke groet,
*
Klantenservice wehkamp.nl"
www.wehkamp.nl"
Helaas kan ik u niet aangeven of u ook in aanmerking kunt komen voor de korting van 10%. Brieven met 10% kortingen worden automatisch naar onze klanten verstuurd die wel in aanmerking kunnen komen voor deze korting.
Met vriendelijke groet,
*
Klantenservice wehkamp.nl"
www.wehkamp.nl"
Mijn affiliate sales zijn gewoon normaal geregistreerd, mooi 1TB Evo 840je en een PS4 Killzone Mega bundel en 10 saturn kaartjes van 50 euro..
43.27 affiliate comissie
43.27 affiliate comissie
mag ik vragen welke site je gebruikt hebt? Shopkorting?TWeaKLeGeND schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:59:
Mijn affiliate sales zijn gewoon normaal geregistreerd
Heb alles even teruggelezen .. als ik het goed snap kan ik dus iets bestellen en voor acceptgiro kiezen.
Stel dat ik dat nu doe ... morgen kaarten koop en dit saldotegoed in mijn account doe .. kan ik de acceptgiro dan door mijn tegoed betalen? Heb ik het zo goed begrepen?
Stel dat ik dat nu doe ... morgen kaarten koop en dit saldotegoed in mijn account doe .. kan ik de acceptgiro dan door mijn tegoed betalen? Heb ik het zo goed begrepen?
Yes, het wordt met elkaar verrekend en dan staat op de acceptgiro niet gebruiken
[ Voor 92% gewijzigd door Musta op 05-12-2013 23:44 ]
Ik denk dat hij zelf een account heeft bij één van de netwerken, brengt een stuk meer op dan die lelijke cashback websites die een peuleschil uitbetalen.laredo schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:21:
[...]
mag ik vragen welke site je gebruikt hebt? Shopkorting?
Normaal reageer ik nooit maar bij deze.
Vanmiddag voor 711 euro bij de AH bonnen gehaald (mannetje achter de kassa vond het maar vreemd) 15% eraf. En daarna een Iphone 5S 16GB Zilver besteld welke inclusief verzendkosten op 711 euro kwam.
Bonnen ingevuld en de bestelling was 'betaald'. Nu wachten tot ik hem bezorgd krijg.
Tevens via shopkorting besteld en daar staat nu 26 euro op.
Totale korting komt dan op 132,65 (106,65 + 26)
Edit: Besteld op wehkamp.nl voor uiteindelijk 711 - 132.65 = 578.35 ipv 699.
Vanmiddag voor 711 euro bij de AH bonnen gehaald (mannetje achter de kassa vond het maar vreemd) 15% eraf. En daarna een Iphone 5S 16GB Zilver besteld welke inclusief verzendkosten op 711 euro kwam.
Bonnen ingevuld en de bestelling was 'betaald'. Nu wachten tot ik hem bezorgd krijg.
Tevens via shopkorting besteld en daar staat nu 26 euro op.
Totale korting komt dan op 132,65 (106,65 + 26)
Edit: Besteld op wehkamp.nl voor uiteindelijk 711 - 132.65 = 578.35 ipv 699.
[ Voor 8% gewijzigd door TheTransporter op 06-12-2013 01:17 ]
iphone 5s 16gb zilver is 699 bij de apple store
haha monk
haha monk
Ja bij de wehkamp ook? Wat is het verschil
?
Normaal gebruik ik mijn eigen accounts bij de netwerken ja, maar wehkamp is niet aangesloten bij de netwerken waar ik mee werk, dus in dit geval shopkorting gebruikt.
ja dat vraag ik aan jou, waarom moeilijk doen met 80 van die bonnen om vervolgens 11 euro meer te betalen?TheTransporter schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 01:12:
Ja bij de wehkamp ook? Wat is het verschil?
Zie zijn edit, 711 is natuurlijk waar de korting nog niet vanaf is gegaan...Ambianz schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 01:40:
[...]
ja dat vraag ik aan jou, waarom moeilijk doen met 80 van die bonnen om vervolgens 11 euro meer te betalen?
39
*knip* laat dat soort commentaren maar achterwege
[ Voor 84% gewijzigd door gambieter op 06-12-2013 06:17 ]
Is dit zo? Ik zie namelijk nergens een optie om tegoed optewaarderen bij mijn account in miin wehkamp?Musta schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:41:
Yes, het wordt met elkaar verrekend en dan staat op de acceptgiro niet gebruiken
Je moet tijdens t afrekenen kiezen voor cadeaukaarten verzilveren en dan kan je max 5 kaarten invullen. Als je er meer wilt gebruiken, moet je even op annuleren drukken en dan verder met je bonnen invullen
Vandaag van die bonnen gehaald bij de AH.
Zijn geactiveerd staat op de bon, is nu 4 uur later, nog steeds niet actief.
Of ik weer terug kon komen met de bonnen.
Ik zeg jullie kunnen zelf zien dat die bonnen niet zijn gebruikt, knip ze door en geef mij een paar nieuwe.
Maar dat gaat dan weer niet, iets over een service desk en maandag of dinsdag hoor ik meer.
Lekker weer dit.
Ik zeg jullie kunnen zelf zien dat die bonnen niet zijn gebruikt, knip ze door en geef mij een paar nieuwe.
Maar dat gaat dan weer niet, iets over een service desk en maandag of dinsdag hoor ik meer.
Lekker weer dit.
Hebh etzelfde. Voor 330 EUR bonnen gekocht, en site geeft aan de ze niet geactiveerd zijn... Een storing misschien?DavidR schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:13:
Vandaag van die bonnen gehaald bij de AH.
Lekker weer dit.
Let op:
Het vragen naar codes is niet de bedoeling!
Het vragen naar codes is niet de bedoeling!