Custom build PC mening

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

• includes08
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-04 18:25
.

[ Voor 134% gewijzigd door includes08 op 08-06-2013 11:41 . Reden: Update van informatie ]

Verwijderd

Hoi, welkom op Tweakers. Voor goed advies hebben we wat informatie van je nodig. Begin eens met het beantwoorden van de vragen in dit topic. Wees verder zo specifiek mogelijk; niet alleen dat je spellen wil spelen, maar op welke resolutie, welke instellingen en een paar voorbeeldspellen. Niet alleen dat je multitaskt, maar welke programma's op welke manier (intensief of alleen af en toe). Snap je waar ik heen wil?

Hoe completer het beeld hoe beter het advies :)

• includes08
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 22:08:
Hoi, welkom op Tweakers. Voor goed advies hebben we wat informatie van je nodig. Begin eens met het beantwoorden van de vragen in dit topic. Wees verder zo specifiek mogelijk; niet alleen dat je spellen wil spelen, maar op welke resolutie, welke instellingen en een paar voorbeeldspellen. Niet alleen dat je multitaskt, maar welke programma's op welke manier (intensief of alleen af en toe). Snap je waar ik heen wil?

Hoe completer het beeld hoe beter het advies :)
Bij deze een update van mijn lijstje, maar het belangrijkte is wat jullie ervan vinden, de videokaart staat zoiezo vast.

Verwijderd

includes08 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 22:50:
Bij deze een update van mijn lijstje, maar het belangrijkte is wat jullie ervan vinden, de videokaart staat zoiezo vast.
Dit is wel heel weinig extra informatie. Je zult echt specifieker moeten zijn voor fatsoenlijke hulp :) Als jij niet kunt zeggen wat je ermee wilt kunnen wij niet zeggen of dat gaat werken. Ik heb een aantal dingen nota bene nog aangegeven, maar ook op andere vlakken helpt het even specifiek te zijn:
Wees verder zo specifiek mogelijk; niet alleen dat je spellen wil spelen, maar op welke resolutie, welke instellingen en een paar voorbeeldspellen. Niet alleen dat je multitaskt, maar welke programma's op welke manier (intensief of alleen af en toe). Snap je waar ik heen wil?
Ook je spullen in een wenslijst zetten maakt het voor ons makkelijker je goed te helpen.

Succes!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2013 23:12 ]

• includes08
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 23:08:
[...]

Dit is wel heel weinig extra informatie. Je zult echt specifieker moeten zijn voor fatsoenlijke hulp :) Als jij niet kunt zeggen wat je ermee wilt kunnen wij niet zeggen of dat gaat werken. Ik heb een aantal dingen nota bene nog aangegeven, maar ook op andere vlakken helpt het even specifiek te zijn:

[...]

Ook je spullen in een wenslijst zetten maakt het voor ons makkelijker je goed te helpen.

Succes!
Hier een update, en bij deze ik weet waar ik het voor gebruik ik wil gewoon weten of het setje mooi aansluit of er enige tips zijn voor soort gelijk hardware omdat het bijvoorbeeld overbodig is. Daarnaast is mijn grootste probleem wat voor moederboard ik het beste zou kunnen nemen in vergelijking met EVGA z87 Classified

Verwijderd

includes08 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 01:10:
Hier een update, en bij deze ik weet waar ik het voor gebruik ik wil gewoon weten of het setje mooi aansluit
Als we niet weten waar het bij aan moet sluiten is adviseren lastig, net als dat of iets overbodig is dan vrijwel onmogelijk vast te stellen valt. Maar goed, je wilt ons niet helpen jou te helpen (terwijl je eerst toch echt om een mening vraagt), dan houdt het wel een beetje op :)

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 12:37

Bolletje

Moderator Harde Waren
Op slot, zie: CUSTOMbuild PC
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.