Hallo,
Ik zou graag willen weten wat jullie van mijn samengestelde PC vinden, graag een mening en een rating. Ik ben er zelf tot nu toe heel trots over :3.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Voornamelijk gebruik voor gaming, ict management, databases, vps beheer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de ~1700 kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Alle randapparatuur. JBLSpeakers aangedreven met versterker 2400 watt :3 ( i know bit insane but its for my music carreer as hobby ) daarnaast een standaard toetsenbordje en muis maar die worden ZSM vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naast een nieuwe muis en toetsenbord en wat extratjes heb ik nog niet echt een lijstje. Ik ben nu bezig met de opzet van een basis computer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeur merken, wel de grote namen met goede kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet teveel fan noise maar dat moet wel lukken met de setup, grootte heb ik al een case voor in mijn samenstelling. Energie verbruik zuinig maar wel zodat mijn computer een goede performance heeft.
Nog een aantal vragen:
- Is het geheel compatible?
- Zijn er eventuele dingen die ik kan veranderen waardoor de performance beter word maar het prijskaartje niet of niet teveel duurder?
- Eventueel een andere case als aanrader, ook een waar een window in zit maar er ook leuk uit ziet voor een goedkoop prijsje?
Ik hoop dat dit genoeg informatie is over mijn samengestelde computer.
Ik zou graag willen weten wat jullie van mijn samengestelde PC vinden, graag een mening en een rating. Ik ben er zelf tot nu toe heel trots over :3.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Voornamelijk gebruik voor gaming, ict management, databases, vps beheer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de ~1700 kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Alle randapparatuur. JBLSpeakers aangedreven met versterker 2400 watt :3 ( i know bit insane but its for my music carreer as hobby ) daarnaast een standaard toetsenbordje en muis maar die worden ZSM vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naast een nieuwe muis en toetsenbord en wat extratjes heb ik nog niet echt een lijstje. Ik ben nu bezig met de opzet van een basis computer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeur merken, wel de grote namen met goede kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet teveel fan noise maar dat moet wel lukken met de setup, grootte heb ik al een case voor in mijn samenstelling. Energie verbruik zuinig maar wel zodat mijn computer een goede performance heeft.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4770K Boxed | € 308,10 | € 308,10 |
| 1 | MSI Z87-GD65 Gaming | € 182,05 | € 182,05 |
| 1 | Asus GeForce GTX 780 3GB | € 593,51 | € 593,51 |
| 1 | Corsair Vengeance C70 (Arctic White) | € 97,90 | € 97,90 |
| 1 | NZXT Hue | € 42,45 | € 42,45 |
| 1 | Corsair Hydro H100i | € 98,10 | € 98,10 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ16GX3M2A1866C9 | € 129,49 | € 129,49 |
| 1 | Corsair Gaming GS700 (2013 Edition) | € 72,60 | € 72,60 |
| 1 | Samsung 840 series Pro 256GB | € 199,90 | € 199,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.724,10 | |
Nog een aantal vragen:
- Is het geheel compatible?
- Zijn er eventuele dingen die ik kan veranderen waardoor de performance beter word maar het prijskaartje niet of niet teveel duurder?
- Eventueel een andere case als aanrader, ook een waar een window in zit maar er ook leuk uit ziet voor een goedkoop prijsje?
Ik hoop dat dit genoeg informatie is over mijn samengestelde computer.
[ Voor 46% gewijzigd door includes08 op 10-06-2013 12:30 ]