Aankoop Klipsch speakers hulp aub!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 334 views

• niniansix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-11-2021
Hoi,

Aangezien m'n ouders mijn synergie speakers gaan overnemen, ben ik aan het kijken voor de reference serie...

Nu dacht ik om volgende set samen te stellen :

Rears : RB81K (link : http://www.correct.nl/art...NAAM=klipsch&ARTNR=319820)
Fronts : RF82K (link : http://www.correct.nl/art...NAAM=klipsch&ARTNR=319157)

Center : RC 52 MK2 ( link : http://www.correct.nl/art...NAAM=klipsch&ARTNR=432260)

Qua versterker heb ik een Marantz SR 6007 ..

Nu vroeg ik mij af, is dit een goeie set? Met andere woorden is deze set te zwaar voor m'n Marantz of niet?

Alvast bedankt!

Greetz

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-12-2025
Deze set is niet te zwaar voor jouw receiver. Ik zou wel eerst gaan luisteren bij correct voordat je een beslissing neemt. Neem je eigen muziek mee en dan bedoel ik geen mp3tjes.
Kijk ook eens naar de dali zensor serie. Deze heeft dezelfde prijsklasse.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

• niniansix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-11-2021
Thx !

Zoiezo hou ik wel van klipsch dus die reference moet nog beter zijn ...

Waarom zou ik dali overwegen ? :) het merk is mij niet bekend (mijn excuses hiervoor)

Verwijderd

Ik zou voor de center kijken naar de klipsch rc 62 of 64. Omdat je grote front en rears wilt gaan halen.
En de center het belangrijkste onderdeel van je surround set is.

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-01 21:57

tijmeng

Panasonic 7J

ga luisteren!

kunst koop je ook niet op gehoor toch??? speakers niet van een plaatje!

RF82MK2... goede ervaringen mee in stereo setup.. Wat een geluid! (jazz, klassiek, dance)

[ Voor 9% gewijzigd door tijmeng op 05-06-2013 22:43 ]

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-12-2025
Speakers zijn een kwestie van smaak. Ik heb zelf alleen de rb52II gehoord van klipsch. Een speaker met een groot stereobeeld en iets wollig karakter. Zeker geen verkeerde speaker. De dali is wat gedetaileerder meer open, wel minder bas (maar hiervoor heb je een sub), stereobeeld is ook iets kleiner.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:05

FeaR

In GoT we trust

Dit kan in je eerste topic verder, het is niet nodig telkens een nieuw topic te openen. Verder in Klipsch RF vs Synergy dus. Let tevens op je topictitels, schreeuwende titels komen nooit heel positief over.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.