Productreview van de Maand: nomineren zomer 2013

Pagina: 1
Acties:
  • 1.410 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:12
Vrienden,

Na de discussie in Tweakers Productreview Van De Maand gaan we nu nomineren. De regels zijn simpel, alleen +2 en +3 reviews die voor het eerst zijn geplaatst in juni 2013. Graag een link en een korte omschrijving waarom. Geen discussie, iedereen mag nomineren zonder aanzien des persoons.

Fouten en/of feedback graag via een TR. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Inmiddels is het half juni, maar ikzelf heb nog steeds geen enkele +2 of zelfs +3 review gezien die ik hier kan noemen... Ik zeg daarbij dat ik vrij beperkt ben in m'n keuze, omdat ik alleen heb gekeken in een paar secties zoals de mobiele telefoons sectie of laptopsectie, omdat ik over bijvoorbeeld moederborden toch weinig verstand heb, maar het aanbod is mager! Daar komt nog is bij dat ik sommige reviews zelf bij lange na geen +2 waard vind en nu wel zo aangemerkt zijn door anderen die dit wel vinden (en maar 5 stemmen hebben, dus dat kan morgen weer een +1 review zijn die dan eigenlijk weer niet genomineerd mag worden hier...) Lastig wel!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik denk eerlijk gezegd dat dat ook komt doordat er pas 1 +3 review gepost is deze maand, de rest is allemaal van eeder (naar +2 heb ik nog niet echt gekeken :P).
Ik lees op zich vrij veel reviews, maar er zit nu nog gewoon niet echt iets tussen dat te nomineren is. Maar we hebben nog even, komt vanzelf wel.

Sowieso moet ik een dezer dagen weer een review online zetten (die hopelijk voldoet aan de verwachtingen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Kunnen we twee dingen doen. Ook +1's of Mei erbij pakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dan zeg ik mei erbij... +1 vind ik te weinig om de titel te mogen dragen :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-09 23:28
+1 is al snel verdiend. Verder is er deze maand niet echt een topreview geschreven die er echt uit springt. Sowieso is het aantal +2 review deze maand erg karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Precies, dus misschien ook komende maand erbij trekken?
Normaliter zie ik wel her en der wat goede reviews voorbij komen, maar deze maand is het gewoon heel erg rustig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Wanneer is de sluitingsdatum? Als ik nog genoeg tijd heb, ga ik ook nog aan de slag.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

So wat wil je zeef? Wat is er handig... Juni bracht nagenoeg geen reviews op, imho mei wel...? What to do :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien de aanloop en verwerking denk ik dat we het beste even door kunnen schuiven en dus Juli erbij pakken. Dat geeft ook de mogelijkheid even te kijken naar wat er in Juni precies is gebeurd, te bekijken of het concept wat schaafwerk nodig heeft en misschien om wat meer ruchtbaarheid te geven om meer reviewers te motiveren.

Zeef is even AFK, dus ga hier voor het moment maar even vanuit. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-09 23:28
Het loopt idd niet storm. Vraag me ook af hoeveel mensen überhaupt van deze actie weten, want veel mensen komen niet echt in dit forumgedeelte. Het is in ieder geval verstandig om de maand juli erbij te betrekken, maar weet dan nog steeds niet of deze actie wat wordt als deze actie onbekend is.

Je kan de keuze voor de beste review van de maand aan de community laten, maar het is natuurlijk ook mogelijk dat een aantal onafhankelijke mod's de beste review bepalen. Als er een uitstekende review over een wasmachine verschijnt, heb ik daar zelf niet zo'n interesse in en dus een grote kans dat ik de review ook niet lees. Waarschijnlijk zullen meer mensen zo denken en dan wordt deze review niet genomineerd, terwijl die wel de potentie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we de discussie toch proberen een beetje hier te houden:
Tweakers Productreview Van De Maand

Ik heb de titel aangepast voor verlengd nomineren.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2013 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Don Roberto schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:46:
Het loopt idd niet storm. Vraag me ook af hoeveel mensen überhaupt van deze actie weten, want veel mensen komen niet echt in dit forumgedeelte. Het is in ieder geval verstandig om de maand juli erbij te betrekken, maar weet dan nog steeds niet of deze actie wat wordt als deze actie onbekend is.

Je kan de keuze voor de beste review van de maand aan de community laten, maar het is natuurlijk ook mogelijk dat een aantal onafhankelijke mod's de beste review bepalen. Als er een uitstekende review over een wasmachine verschijnt, heb ik daar zelf niet zo'n interesse in en dus een grote kans dat ik de review ook niet lees. Waarschijnlijk zullen meer mensen zo denken en dan wordt deze review niet genomineerd, terwijl die wel de potentie heeft.
We gaan er een maar eens een communicatieplan voor maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 18:43

Ch3cker

Testlab Teamlead
Ik wil hierbij toch even deze beste man nomineren, ook al is ie dan misschien de enige tot nu toe.. wat een review

productreview: Sony Xperia M Wit review door CLB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

:D

Maar dat gaat hangt 'n beetje samen met http://tweakers.net/acties/review gok ik?

Waarin weer staat:
s.kilian - 3 oktober 2013 09:28
'Gister zijn de winnaars bekend gemaakt voor de maand september. Dit was de laatste review van de maand actie in deze vorm, Vanaf 1 november start er een nieuwe actie waar wij jullie comments hebben meegenomen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 18:43

Ch3cker

Testlab Teamlead
Ik heb geen idee of dit samen valt.. We wachten even op een reactie van zeef :)

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Ik denk dat er veel meer goede reviews komen als er een grotere keuze met scores komt. Dus bijv van 1 - 10 i.p.v. de max 3 die er nu is. Ook makkelijker om de review van de maand te selecteren dan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.