Ik heb goed nieuws voor de überreviewders. Ik ga een "review van de maand" ontwikkelen. En voor de verandering (
) mogen jullie meepraten over hoe dat in z'n werk gaat.
Mijn plan in grote lijnen: users nomineren een review. De 5 meest genomineerde reviews zetten we in een poll en daar kiest de community een winnaar uit. Die wordt reviewer van de maand, krijgt dat ook als ondertitel en zijn of haar review wordt voor 3 weken gelockt in "Hot op GoT" met een review van de maand logo.
Aan het einde van het jaar kunnen we bij de Tweakers Awards misschien de review van het jaar kiezen, maar daarover moet ik nog in overleg met deze en gene. Als dit 'review van de maand' plan aanslaat, dan gaan we er een aparte positie voor maken, zodat HoG weer 8 posities heeft en we nog wat meer info kunnen delen.
Wat vinden we daarvan?
Ik heb Femme gevraagd om een mooi icon te maken. Maar zo zou het er dan uit moeten zien:

Aan het einde van het jaar kunnen we bij de Tweakers Awards misschien de review van het jaar kiezen, maar daarover moet ik nog in overleg met deze en gene. Als dit 'review van de maand' plan aanslaat, dan gaan we er een aparte positie voor maken, zodat HoG weer 8 posities heeft en we nog wat meer info kunnen delen.
Wat vinden we daarvan?
Ik heb Femme gevraagd om een mooi icon te maken. Maar zo zou het er dan uit moeten zien:

[ Voor 14% gewijzigd door zeef op 15-05-2013 17:56 ]