Oplichter actief op V&A - Snel verwijderen aub..

Pagina: 1
Acties:
  • 760 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
V&A aangeboden: Samsung Galaxy S III 16GB Zwart

Ik hoop dat er ergens een modje actief is die em' er als de razende roeland uit kan gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:25
Als je via de link "Meld misbruik" bovenaan de advertentie een reactie naar de moderators stuurt dan is hij waarschijnlijk zo weg ;) Scheelt je voor volgende keer ook een topic aanmaken ;)

Je krijgt dan ook via de mail een reactie dat je melding verwerkt is als hij door de moderators is behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThinkPadd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 22:52:
Als je via de link "Meld misbruik" bovenaan de advertentie een reactie naar de moderators stuurt dan is hij waarschijnlijk zo weg ;) Scheelt je voor volgende keer ook een topic aanmaken ;)

Je krijgt dan ook via de mail een reactie dat je melding verwerkt is als hij door de moderators is behandeld.
Ik heb helaas al meerdere malen meegemaakt dat daar nog wel eens aardig wat tijd overheen gaat - met als gevolg een paar weken later een "ik ben opgelicht" topic. Toevallig net een topic geopend met een mogelijke oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Thinkpad : Helaas niet het geval. Ik rapporteer regelmatig, kan uren duren voor er iets mee gedaan wordt, zeker later op de avond. Vandaar ook hier, mocht een modje opletten dan kan die misschien intern iemand even poken (of t' zelf doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:15

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik kan hem wel bannen, en dan zijn de ads ook weg, maar dan moet ik wel bewijs hebben, want dat zie ik nu niet.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 23:22:
Ik kan hem wel bannen, en dan zijn de ads ook weg, maar dan moet ik wel bewijs hebben, want dat zie ik nu niet.
Come on, het is toch aan alle kanten duidelijk dat dit oplichting is? Alle signalen zijn er. Ik kan wel weer, net als bij veel andere advertenties, contact gaan zoeken met verkoper, bericht krijgen met rekeningnummer, door de checker halen, rood kruisje krijgen, dan weer naar jullie toe gaan en aankloppen met de nieuwe info, maar in die tijd (en de tijd die er nu al voorbij is sinds het plaatsen van de ad) vallen de slachtoffers. Een pro-actieve houding zou een welkome eigenschap zijn bij het oplossen van de oplichting in V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ik ken die signalen niet. Ik ben gewoon een willekeurige mod met banrechten. Ik kan dit dus wel afhandelen, maar alleen als ik zeker ben dat ik geen willekeurige nieuwe users ga bannen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor de ervaren zoekers: http://www.tweedehands.nl...ung/let-op-155246354.html, met bankrekeningnummer ING 0748838317.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geboortedatum 14 juni 1994
Geslacht Man
Woonplaats Terschelling Formerum
Beroep Adviseir (Adviseur?)
Opleiding HBO

Iemand die in juni 19 jaar is geworden ,zijn HBO heeft doorlopen/doorloopt en al adviseur is zeer knap en zeker twijfelachtig. Registratiedatum en locatie Terschelling doen na eerdere zelfde gevallen ook zeker het denken te geven met een oplichter te maken te hebben. De prijs van 175 euro voor een SIII is de slagroom die het toetje compleet maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ok, ik ban hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 18:21
Dirk schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 23:29:
Ik ken die signalen niet. Ik ben gewoon een willekeurige mod met banrechten. Ik kan dit dus wel afhandelen, maar alleen als ik zeker ben dat ik geen willekeurige nieuwe users ga bannen.
hmm ik begrijp wat je bedoelt. Echter zijn deze signalen (6 slechte beoordelingen en een actieve user die nu dit topic start) wel erg aanwezig. Echter bieden ze geen uitsluitsel.
Kun je niet voor een dagje zijn V&A blocken? als hij onschuldig is reageert hij vast zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:47
Dit geval is afgehandeld. Ik ga even wat verplaatsen naar Mogelijke oplossing tot verminderen internetoplichting v&a. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.