Beste tweakers,
Ik ben binnenkort van plan om mijn pc een beetje bij te werken met een nieuwe processor waarbij tevens nieuw geheugen en een mobo bij komt. Ik dacht, als ik toch bezig ben dan kan ik meteen een nieuwe case erbij halen om alles in een mooie handeling klaar te maken voor de komende jaren (hoop ik).
Wat ik er in wil zetten is het volgende:
Mobo, geheugen en processor op advies via topic: Advies & informatie gezocht betreffende processor aanschaf
Dus, de hamvraag is waar ik op moet letten voor een nieuwe case. Natuurlijk heb ik al wat voorkeuren, zoals ieder ander;
- Max 100,- euro
- Hoeft niet geluiddempend te zijn, altijd mooi meegenomen natuurlijk.
- Goede kabelmanagement opties
- Ruimte voor evt uitbreiding van extra hdd's en ssd's (stuk of 2-3 max)
Wat ik graag op zoek naar ben is advies en tips van dingen waar ik op moet letten, moederbord grootte, kaartlengte, hotswap bays e.d.
Zelf had ik dit kasstie op het oog:
pricewatch: Fractal Design Define R4 Arctic White
Ieder beetje informatie is meer dan welkom
Ik ben binnenkort van plan om mijn pc een beetje bij te werken met een nieuwe processor waarbij tevens nieuw geheugen en een mobo bij komt. Ik dacht, als ik toch bezig ben dan kan ik meteen een nieuwe case erbij halen om alles in een mooie handeling klaar te maken voor de komende jaren (hoop ik).
Wat ik er in wil zetten is het volgende:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 154,- | € 154,- |
| 1 | Asus P8B75-M LX | € 54,- | € 54,- |
| 1 | MSI N650Ti PE 1GD5/OC | € 127,- | € 127,- |
| 1 | Western Digital Blue WD5000AAKS, 500GB | € 69,89 | € 69,89 |
| 1 | Kingston HyperX KHX1333C9D3B1K2/8G | € 56,85 | € 56,85 |
| 1 | OCZ Fatal1ty 750W | € 89,99 | € 89,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 551,73 | |
Mobo, geheugen en processor op advies via topic: Advies & informatie gezocht betreffende processor aanschaf
Dus, de hamvraag is waar ik op moet letten voor een nieuwe case. Natuurlijk heb ik al wat voorkeuren, zoals ieder ander;
- Max 100,- euro
- Hoeft niet geluiddempend te zijn, altijd mooi meegenomen natuurlijk.
- Goede kabelmanagement opties
- Ruimte voor evt uitbreiding van extra hdd's en ssd's (stuk of 2-3 max)
Wat ik graag op zoek naar ben is advies en tips van dingen waar ik op moet letten, moederbord grootte, kaartlengte, hotswap bays e.d.
Zelf had ik dit kasstie op het oog:
pricewatch: Fractal Design Define R4 Arctic White
Ieder beetje informatie is meer dan welkom