Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheap Apps
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-08 17:16
Tot mijn grote ongenoegen vond mijn telefoon het vandaag leuk om (na een willekeurige freeze) niet meer op te willen starten. Eerst bleef ik hangen in de splash-screen met Samsung (die steeds opnieuw begon). Ik heb via de Android system recovery al wipe cache partition en wipe data/factory reset geprobeerd, maar nu komt het niet eens meer verder dan de splash-screen met Galaxy S2 i9100.
Voor ik de cache leeg gooide kreeg ik de foutmeldingen:
code:
1
2
3
4
E:failed to mount /system (Invalid argument)
can't mount '/system (Invalid argument)
E:failed to mount /data (Invalid argument)
can't mount '/data (Invalid argument)

Na het wipen van de cache kwamen de errors van can't open en can't mount /cache/* er ook nog bij, maar dat is logisch lijkt me, ik kan ze eventueel ook nog overtypen.

Ik had al niet meer gedacht mijn data terug te krijgen, ik wil voornamelijk mijn telefoon weer werkend krijgen. Als ik dan toch bezig ben gooi ik er gelijk een custom ROM op, aangezien de batterij slechter wordt met elke Samsung update.
Ik was al bezig met cyanogen, maar die wil bestanden uitlezen van mijn GS2, wat niet mogelijk is want dit kan niet gemount worden.

Mijn probleem is dus in het kort: mijn telefoon werkt niet meer, hoe krijg ik hem weer werkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheap Apps schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:03:
Mijn probleem is dus in het kort: mijn telefoon werkt niet meer, hoe krijg ik hem weer werkend?
Met Odin een stock/custom Rom flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:14
Hou er ook rekening mee dat je geheugen defect kan raken... de foutmeldingen zouden daar best op kunnen wijzen.nu
(Als bovenstaande tip niet werkt)

[ Voor 14% gewijzigd door Prulleman op 02-06-2013 00:58 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:09

13art

Moderator Mobile
[Samsung Galaxy SII - I9100] Firmware Topic is de geschikte plek om deze vraag te droppen :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Dit topic is gesloten.