Apple iPhone logo modificatie.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:54

KRAI.7

Bwoah...

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje omtrent het volgende product: http://www.dailyphone.nl/...ht-mod-kit-zwart-4s-.html

Als ik dit installeer, zie ik bij sommige YouTube video's dat het ledje langzaam aan en uit gaat iedere keer. Bij de andere zie ik dat het alleen brandt als het scherm ook brandt. Ik wil dat het ledje alleen brandt als het scherm ook brandt en dan constant, dus niet even aan en dan weer uit, enz enz.

En is het ook daadwerkelijk een glazen achterkant of een aluminium/plastic achterkant?

Iemand enig idee wat het geval is bij dit product?

Mvg,

Marco.

[ Voor 7% gewijzigd door KRAI.7 op 30-05-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is het handig om dit soort vragen te stellen aan de verkoper ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Een vriend van mij heeft dit ook ooit gekocht (2, 3 jaar geleden).
Ik dacht dat er wat aangepast moest worden waardoor het niet zo makkelijk was om het te "installeren".

Het licht ging bij hem branden wanneer hij belde, gebelt werd of een SMS kreeg, waarschijnlijk door de straling wat je vroeger ook had in een vorm van een sticker die je op je 3310 kon plakken 8)7

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:11
Het is gewoon plastic geen glas, het kost vrij veel van je batterij en het kan flink misgaan, je moet een kabeltje die stroom aan je scherm geeft splitsen zodat de logo ook stroom krijgt, in het ergste geval krijg je een kortsluiting.
En sowieso, het kost flink wat van ne batterij, ik ken paar mensen die dat hebben en eentje heeft het weer verwijderd omdat de batterij doodleuk 3 uur korter mee ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”