Ik zit al tijden te twijfelen om mijn desktop in te ruilen voor een volwaardige laptop vervanging.
Ik ben echter al lange tijd uit de laptops en had graag (lui, ik weet het!
) wat advies vanuit jullie.
Op dit moment heb ik een desktop met:
1e generatie Intel i7 920 @2,66GhZ icm MSI X58 ATX Mobo
Scyte Mugen 2 CPU koeler
CoolerMaster M620 voeding
3 x 2 GB DDR3 (Corsair, triple channel)
1 x 1e generatie 80GB Intel SSD
2 x Western Digital 640 GB Caviar blue
Nvidia Gefore 570 GTX
CoolerMaster Centurion 5
Ik zou graag willen weten wat ik nog voor zo'n systeem kan krijgen en of dit al voldoende zou zijn voor een vergelijkbare laptop. Een budget heb ik nog niet bepaald.
Ik wil graag een laptop die vergelijkbaar is aan de desktop, maar het liefst ook energiezuinig.
De laptop zal voornamelijk gebruikt worden voor huis- tuin en keukengebruik, maar af en toe game ik ook. Ik wil sowieso spellen als AC3, Tomb Raider 2013 en Skyrim zonder haperen kunnen spelen.
Ik ben echter al lange tijd uit de laptops en had graag (lui, ik weet het!

Op dit moment heb ik een desktop met:
1e generatie Intel i7 920 @2,66GhZ icm MSI X58 ATX Mobo
Scyte Mugen 2 CPU koeler
CoolerMaster M620 voeding
3 x 2 GB DDR3 (Corsair, triple channel)
1 x 1e generatie 80GB Intel SSD
2 x Western Digital 640 GB Caviar blue
Nvidia Gefore 570 GTX
CoolerMaster Centurion 5
Ik zou graag willen weten wat ik nog voor zo'n systeem kan krijgen en of dit al voldoende zou zijn voor een vergelijkbare laptop. Een budget heb ik nog niet bepaald.
Ik wil graag een laptop die vergelijkbaar is aan de desktop, maar het liefst ook energiezuinig.
De laptop zal voornamelijk gebruikt worden voor huis- tuin en keukengebruik, maar af en toe game ik ook. Ik wil sowieso spellen als AC3, Tomb Raider 2013 en Skyrim zonder haperen kunnen spelen.