Beste tweakers.
Paar dagen mijn eerste receiver gekocht een TX-NR414.
Nu dus het aanschaffen van de speakers.
Ik heb zelf een beetje gekeken naar speakers en het forum doorgezocht, hiermee heb ik voor mezelf een lijstje gemaakt.
De bedoeling is dat ik langzaam ga uitbouwen naar een 5.1 set waarbij ik met een 2.1 set begint.
De setup zal voor 90% gebruik worden om films te kijken vanaf de pc
Budget:
Zelf wil ik het zo beperkt mogelijk houden maar ik ben er van bewust dat ik er wel wat voor opzij moet zetten.. Dus voor de 2.1(3.1) set zit ik te denken aan de 600 (meer indien nodig)
Wat ik zelf gevonden heb is:
Optie 1
Boston Aqoustics Soundware XS SE 5.1
http://hificorner.nl/ba-soundwarexs51se.html
Optie 2
Front
2x A25
Subwoofer
ASW250
Central
A225c
Optie 3
Front
2x Jamo S606
Subwoofer
ASW 250
Optie 4
Harman Kardon HKTS 9 BQ 5.1
Zelf denk ik aan optie 1 omdat deze compacter is goedkoper is dan keuze 2 en 3 en meteen een 5.1 set heb, 2e keuze is voor mij optie 2. Als dit mij meer kwaliteit zal geven dan ga ik graag voor optie 2 (uiteindelijk een 5.1 set ervan maken)
Paar dagen mijn eerste receiver gekocht een TX-NR414.
Nu dus het aanschaffen van de speakers.
Ik heb zelf een beetje gekeken naar speakers en het forum doorgezocht, hiermee heb ik voor mezelf een lijstje gemaakt.
De bedoeling is dat ik langzaam ga uitbouwen naar een 5.1 set waarbij ik met een 2.1 set begint.
De setup zal voor 90% gebruik worden om films te kijken vanaf de pc
Budget:
Zelf wil ik het zo beperkt mogelijk houden maar ik ben er van bewust dat ik er wel wat voor opzij moet zetten.. Dus voor de 2.1(3.1) set zit ik te denken aan de 600 (meer indien nodig)
Wat ik zelf gevonden heb is:
Optie 1
Boston Aqoustics Soundware XS SE 5.1
http://hificorner.nl/ba-soundwarexs51se.html
Optie 2
Front
2x A25
Subwoofer
ASW250
Central
A225c
Optie 3
Front
2x Jamo S606
Subwoofer
ASW 250
Optie 4
Harman Kardon HKTS 9 BQ 5.1
Zelf denk ik aan optie 1 omdat deze compacter is goedkoper is dan keuze 2 en 3 en meteen een 5.1 set heb, 2e keuze is voor mij optie 2. Als dit mij meer kwaliteit zal geven dan ga ik graag voor optie 2 (uiteindelijk een 5.1 set ervan maken)