Toon posts:

Half-Life blue shift problemen topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 474 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 22:25

Dentist

Next patient please...

Goed, gisteravond dus uitgespeeld. Viel al met al wel mee. Niet al te lang, vond ik niet zo erg, aangezien ik hl zelf wel weer wat aan de lange kant vond.

Wat ik echter gemist heb is waarom ik die scientist moest zoeken? Wie heeft me dat verteld onderweg, of had me dat moeten vertellen. Ik kan me nl. niet herinneren dat dat gebeurd is...

Dentist

• wouzer
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Die scientist moest je zoeken omdat hij de deur open moest maken en je wijzen waar de secret access elevator was. Een andere scientist heeft je dat als het goed is een stuk eerder verteld.

• NOFEAR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-10 16:56
Ik kom niet verder in bepaalde gedeeltes is het super donker maar mijn zaklampie doet het niet als je op f of e drukt werkt ie niet iemand een idee???

PS: kheb hem netjes in e winkel gekocht dus aan een vage rip licht het niet

alvast bedankt

Verwijderd

Veel mensen hebben al geklaagt over blue shift dat het zaklampje het niet deed.

Ik weet niet of hier al een oplossing voor is maar het is geen onbekend probleem.

Hou gewoon even planethalflife in de gaten of de site van blue shift voor een eventuele oplossing.

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
ik zit nu vast op een plek waar je met 2 valves 2 stomen lucht uit buizen uit moet zetten, dit heb ik gedaan dan ga je een lange ladder af en loop ik helemaal rechtdoor, dan ligt daar een dode scientist met een shotgun en boven hem een plaatje met een pijl........acces nog wat....en daar hangt een ladder maar daar kom ik dus niet aan........level 2 is dit btw.......wat moet ik hier doen :?

PIII 800@804 Mhz

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
en kick

PIII 800@804 Mhz

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zondag 24 juni 2001 19:45 schreef NOFEAR het volgende:
Ik kom niet verder in bepaalde gedeeltes is het super donker maar mijn zaklampie doet het niet als je op f of e drukt werkt ie niet iemand een idee???

PS: kheb hem netjes in e winkel gekocht dus aan een vage rip licht het niet

alvast bedankt
hmm ik had mijn zaklamp onder een andere knop gezet en hij werkte bij mij wel
had hem onder de ] gedaan

maar alleen mijn MOUSE4 en MOUSE5 doen het niet :(
btw je kan ook binden inconsole met
bind x "impulse 100"

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• NOFEAR
  • Laatst online: 27-10 16:56
Ik weet al hoe het moet druk op de pause break toets ,....... en dan op f haal hem dan van pause en hij doet het,... uit gaat net zo :):):):):)

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 18:10
Op maandag 25 juni 2001 14:50 schreef ViperGTS het volgende:
ik zit nu vast op een plek waar je met 2 valves 2 stomen lucht uit buizen uit moet zetten, dit heb ik gedaan dan ga je een lange ladder af en loop ik helemaal rechtdoor, dan ligt daar een dode scientist met een shotgun en boven hem een plaatje met een pijl........acces nog wat....en daar hangt een ladder maar daar kom ik dus niet aan........level 2 is dit btw.......wat moet ik hier doen :?
Je moet terug waar je vandaan kwam, bij die twee stromen water was je naar rechts gegaan, maar je kan ook naar links en voila een ladder die je helemaal naar boven brengt!
Daarna kom je later weer uit waar je uitzicht op had, nl. die lift(en) met die aliens die naar boven op je 'schieten'.

Succes :)

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zondag 17 juni 2001 19:55 schreef Dentist het volgende:

Ook staat aan het eind van die gang een truck met een tank. Daar word ik steevast afgeknald door ofwel de tank ofwel de mannetjes die eromheen lopen..
pak je machine gun. schiet eerst het mannetje rechts dood. loop dan door en schiet de ventjes dood die je tegen komt
loop weer terug loop wel door anders word je beschoten. spring in truck en pak de bazoka. dan onploft de boven kant van de truck. schiet nu een paar keer op de tank. en tank moll
je kan ook onder de train gaan zitten (wel in het midden er onder) dan kan je de ventjes neer schieten in hun benen :)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Blue shift vond ik echt geen RUK aan. Binnen 2 uur uitgespeeld op medium :(

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaargh.

Denk je, ik ga eens lekker Blue Shift spelen, dat lijkt me wel gaaf. Dus dan begin je 's middags... en dan ben je 's avonds klaar.

Niet meer dan 4 uur speeltijd totaal. En een dodelijk saai einde. *zucht*

Gelukkig zit Opforce er ook bij, die had ik ook nog niet gespeeld, maar ik vind dit wel een extreem kort spel vergeleken met de originele HL.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

hey ik heb Blue Shift vanmiddag gekocht maar ik speel hem niet in 1 x uit...dat vind ik zonde.die nieuwe models voor de wapens zijn echt cool!vooral die franchi spas 12 en die m4 en oh ja.....de wapens die je krijgt als je de cheats gebruikt zijn ook helemaal verbeterd!

ff een vraagje:
OF stond ook op de cd maar waarom werkt die OF single player dan niet?

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ja, dat vind ik ook zonde. Het is ook niet alsof ik vantevoren dacht, Hey, laat ik dit spel eens volledig gaan uitspelen... Voor mijn gevoel was ik nog niet eens halverwege.

Ben dus blij dat ik het niet gekocht heb.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Errug simpel zeg.

Ik zat alleen eventjes vast bij die stroomdraad om die deur op te blazen.

Ik vond de vijanden te simpel. Die mariniers schiet je zo neer. En die grote robots dat is ook 1 keer een granaat en ze zijn neer.

Maarjah dat heb je het op Easy.
Nu eens op hard misschien als ik er nog zin in heb.
Denk het niet.

Maar ik vond de puzzels ook aardig simpel.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:27
Ik zat alleen eventjes vast bij die stroomdraad om die deur op te blazen.
jij ook al, ik ook ff.
wel een gave oplossing

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 09:09 schreef Apache het volgende:
it0, je moet die explosieve crate in het water duwen zodat die 1 van die 2 metalen cilinders ontploft en dan kan je er gewoon tussen.
DOH!!! Heb ik HL en HL: OPFOR allebei uitgespeeld en dan kom ik niet eens uit zo'n simpel trucje!!! Ik kan wel |:(!!!

Bedankt he!

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 18:09 schreef DrWoetR het volgende:

[..]

DOH!!! Heb ik HL en HL: OPFOR allebei uitgespeeld en dan kom ik niet eens uit zo'n simpel trucje!!! Ik kan wel |:(!!!

Bedankt he!
Same here |:( hehehe...

Ik schaam me diep :(

Verwijderd

Tjo Bat_Leth, hoessie? Mail mij ff als je hier een antwoord op weet...

Voor de rest, pleez reply here!

Ik zit nu dus diep in die alien wereld, en heb zojuist een of ander baken geactiveerd. Aliens komens langs voor thee, maar daar had ik geen zin in dus heb ik ze maar afgeknald. EN DAAR HOUDT HET VOOR MIJ OP! Ik heb de hele omgeving al afgezocht, een uur lang, en zelfs geprobeert om via dezelfde weg weg te komen als waarlangs ik bij dat baken kwam, maar dat gaat dus niet... Wat nu?

Alle hulp is welkom...

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 00:46 schreef DrWoetR het volgende:
Tjo Bat_Leth, hoessie? Mail mij ff als je hier een antwoord op weet...

Voor de rest, pleez reply here!

Ik zit nu dus diep in die alien wereld, en heb zojuist een of ander baken geactiveerd. Aliens komens langs voor thee, maar daar had ik geen zin in dus heb ik ze maar afgeknald. EN DAAR HOUDT HET VOOR MIJ OP! Ik heb de hele omgeving al afgezocht, een uur lang, en zelfs geprobeert om via dezelfde weg weg te komen als waarlangs ik bij dat baken kwam, maar dat gaat dus niet... Wat nu?

Alle hulp is welkom...
Kan je misschien wat duidelijker zijn?

Is dat bij die gele speciment met dat apparaat erom heen? zoja, dan moet je aan de knoppen gaan draaien en ze allebei zo zetten dat er een lampje gaat branden.

Verwijderd

Zoals ik al zei, dat apparaat en specimen is al bezig met zoemen, ik heb dus al aan die knoppen lopen draaien en dat ding geactiveerd... Daarna verschijnen wat aliens die je afknald, maar dan? Want daarna zit ik schijnbaar vast...?

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 00:56 schreef DrWoetR het volgende:
Zoals ik al zei, dat apparaat en specimen is al bezig met zoemen, ik heb dus al aan die knoppen lopen draaien en dat ding geactiveerd... Daarna verschijnen wat aliens die je afknald, maar dan? Want daarna zit ik schijnbaar vast...?
hmm, nu ga ik een beetje twijfelen maar volgens mij ontstaat er dan weer een portal die je terugbrengt naar aarde.

edit: naja, zat er maar een heeel klein beetje naast.. (ahum)

Je moet die grot in en dan via de brokstukken omhoog klimmen.

Verwijderd

D*mn... Ik zie geen portal! Zal toch geen bug zijn he?

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 01:05 schreef ds het volgende:

[..]

hmm, nu ga ik een beetje twijfelen maar volgens mij ontstaat er dan weer een portal die je terugbrengt naar aarde.

edit: naja, zat er maar een heeel klein beetje naast.. (ahum)

Je moet die grot in en dan via de brokstukken omhoog klimmen.
* DrWoetR 's dank is groots...

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 10:10 schreef DrWoetR het volgende:

[..]

* DrWoetR 's dank is groots...
Jullie gaan te hard man !!!! Ik ben daar nog niet eens ;)

Hmmm ga er maar eens aan beginnen...haal jullie wel in >:)

Verwijderd

Ik heb het al lang uitgespeeld gnagna... nog vragen? Ik weet het misschien nog wel.

• Moon
  • Laatst online: 21-09 17:21
Ok MrPiccolo, waar kan ik de powercell vinden?

• Moon
Ik moet hem aan die profesor geven maar kan hem echt niet vinden...

• Moon
Iemand?

Je moest 2 hendels overhalen dan gingen die transporters aan om vervolgens naar boven lopen om te horen te krijgen dat je terug moest voor een of andere POWERCELL.

Waar ligt ie?

BVD :)

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 21:59 schreef Moon het volgende:
Iemand?

Je moest 2 hendels overhalen dan gingen die transporters aan om vervolgens naar boven lopen om te horen te krijgen dat je terug moest voor een of andere POWERCELL.

Waar ligt ie?

BVD :)
Ja, errm, hoe leg ik dat uit.

Als je die 2 hendels hebt overgehaald heb je weer stroom. Op de heenweg liep je over een bruggetje (met 2 watervallen van slijm aan 1 kant en onder je alleen maar slijm) met boven je nog een brug.

aah, dit bedoel ik:

Afbeeldingslocatie: http://www.planethalf-life.com/blueshift/walkthrough/images/bs6b09_small.jpg

Die brug is nu omlaag, loop daar vervolgens over voor de powercell.

hier nog een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.planethalf-life.com/blueshift/walkthrough/images/bs6a05_small.jpg

Aan de linkerkant moet je zijn.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:36

ReseTTim

Chocolate addicted

Op maandag 04 juni 2001 17:03 schreef Bamibal het volgende:
vond het btw maar tegenvallen dat blue shift
was er in 4 uurtjes doorheen :(
ikke 3 uur >:) >:)
Op maandag 04 juni 2001 17:47 schreef CRu5H0n3 het volgende:
is Blue Shift een mod??
waar kan ik hem halen :?
dynabyte, dixons enzo

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Moon
Christ hee, na die powercell het einde al?!!

Zwak hoor... :(

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:36

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 29 juli 2001 01:28 schreef Moon het volgende:
Christ hee, na die powercell het einde al?!!

Zwak hoor... :(
jepz dan al, je moet daarvoor nog wel 2 mannetjes killuh maar dat is ook zow gedaan

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 14:06 schreef BaT_leTh het volgende:

[..]

Jullie gaan te hard man !!!! Ik ben daar nog niet eens ;)

Hmmm ga er maar eens aan beginnen...haal jullie wel in >:)
Hehe, heb hem al uitgespeeld! Afgelopen vrijdag! Het verhaal was leuk, vooral dat je die Dr. Rosenberg levend moest overbrengen naar die portal-machine, maar eigenlijk was ie inderdaad een beetje te kort... Maareh, als je nog vragen het Bat_Leth, mail me maar ff een paar screenies en ik help je wel verder!

BTW volgens mij is de Shotgun in power afgenomen?

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-11 07:15
en ik zit hier vast:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/e.vanspil/1.jpg
en de andere kant ziet er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/e.vanspil/2.jpg

beneden bij dat water is een soort gemaal en als je erin komt ben je dood, moet je soms op zo'n kistje springen dit uit de lucht vallen en dan daarop meedrijven en vervolgens over dat gemaal springen??

• ipsec
  • Laatst online: 09-09 20:37
Ik zit ook vast, op Xen heb je voor de 2e keer zo een gaar monster (zo een metaalachtige) en 2 vliegbeesten, en als ik over die "brug" wil lopen dan staat er iets in de trant van dat ik me niet aan afspraak heb gehouden ofzow :?

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-10 22:20

Frits Flits

SOUND! Designer

Sorry voor het kicken van dit topic, maar ik zit ook vast :p

Ik heb net Rosenberg geholpen, en nu ben ik met die geheime lift naar boven gegaan. Nu loop ik de securitykamer in, maar als ik op dat apparaat druk voor een handscan, gaat de deur niet open. Hoe kom ik hier verder?

specs

• Fuelke
  • Laatst online: 21:57

Fuelke

Forza Ferrari

Hier stond iets fout, was al verder in het game. Heb je niet ff een screenie of zo?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

ik had hem in 4 uur uitgespeelt :Z

• Genghis Khan
  • Niet online
Op dinsdag 12 februari 2002 20:26 schreef zeven het volgende:
Zal mij een worst wezen :Z.

Verwijderd

:)

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Op dinsdag 12 februari 2002 20:26 schreef zeven het volgende:
Daar heb ik niets aan ;)

Hier een screeny:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/acm.snoeren/ba_teleport10000.jpg

Misschien dat die Rosenberg er aan te pas moet komen, maar die wou niet meer verder lopen.

specs

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Nog een bug : daar waar je die tonnetjes moet allignen,en dan die groene vloeistof laten lopen.(remember)
dan draaide ik 2X zeer snel aan die valve,en dus als er vloeistof in de tank zat dan was de deur open ,was de tank leeg,dan was de deur dicht !!! |:(
(lang geleden dat ik nog eens cheats heb moeten gebruiken...)

• Fuelke
  • Laatst online: 21:57

Fuelke

Forza Ferrari

Morgen ff rap spelen, want zo uit het hoofd weet ik het niet meer

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Op dinsdag 12 februari 2002 20:51 schreef EXE-cuter het volgende:
Nog een bug : daar waar je die tonnetjes moet allignen,en dan die groene vloeistof laten lopen.(remember)
dan draaide ik 2X zeer snel aan die valve,en dus als er vloeistof in de tank zat dan was de deur open ,was de tank leeg,dan was de deur dicht !!! |:(
(lang geleden dat ik nog eens cheats heb moeten gebruiken...)
Hoort dat bij mijn vraag? Ik zie nergens tonnen staan

specs

Pagina: 1 2 Laatste