Ik kom in blue shift ergens niet verder, ik heb een mannetje bij die cargo plaats uit die container gehaald die uiteindelijk niet degene is die je moet zoeken, en dan weet ik niet meer hoe ik verder moet komen..., is iemand daar al?
uit welke container heb je die gehaald
bij die treinen met die draaischijf ?
bij die treinen met die draaischijf ?
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
is Blue Shift een mod??
waar kan ik hem halen
waar kan ik hem halen
Verwijderd
tis een addon en is te verkrijgen op de betere ftp sites.
/edit ik installeer het net en het is dus een standalone
/edit ik installeer het net en het is dus een standalone
ja, dat je die balken moet wegschieten en die dingen gaan rollen zegmaar en je dan de deur open kan doen..., die gast..., maar hoe je in die "sector" verder moet weet ik niet, ook zit er in 1 van die kraten een mitterieul (of hoe je dat schrijft), op die deur gericht, en ik denk dat dat niet voor niks is 
Maar hoe zou je die open krijgen?
Maar hoe zou je die open krijgen?
Hij is uuuuh downloadable op de betere ftp's zoals al eerder te lezen isOp maandag 04 juni 2001 22:01 schreef Freeke het volgende:
is ie al uit dan
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
LinkOp maandag 04 juni 2001 22:20 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Hij is uuuuh downloadable op de betere ftp's zoals al eerder te lezen is
net klaar ga hem zo spelen maar is ie het nou wel klaar of niet ??????????
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
Heb wel wat vage bugs erin gehad ja, zoals in het "intro" alsje met dat treintje onder de grond door gaat klikt 5 van de 6 keer het railsje er niet goed in en loopt het spel vast, maarjah, een keer erlangs en het is okay...
Voor informatie over welk spel al "uit" is en op "de beter FTP sites (of Usenet)" te krijgen is: www.isonews.com
Voor informatie over welk spel al "uit" is en op "de beter FTP sites (of Usenet)" te krijgen is: www.isonews.com
Hmm.Op maandag 04 juni 2001 22:50 schreef Zhentarim het volgende:
Heb wel wat vage bugs erin gehad ja, zoals in het "intro" alsje met dat treintje onder de grond door gaat klikt 5 van de 6 keer het railsje er niet goed in en loopt het spel vast, maarjah, een keer erlangs en het is okay...
Isonews was net op ut randje geloof ik.
Ik heb het gisteren ook even gespeeld maar ik loop al eerder vast.
Ik zit bij een stuk dat je moet springen op een ladder dan 2 valves moet sluiten zodat je voorbij stoom kan komen dan loop je door en dan kom je in een control room en dan druk je op een knop en dan komt een schuine lift omlaag met 3 aliens. Daarna moet je door het water gaan totdat je bij 2 vermalers komt en dan staat er weer een andere verticale lift( die bij die schuine uitkomt), alleen die doet het niet
Iemand een idee?
Ik zit bij een stuk dat je moet springen op een ladder dan 2 valves moet sluiten zodat je voorbij stoom kan komen dan loop je door en dan kom je in een control room en dan druk je op een knop en dan komt een schuine lift omlaag met 3 aliens. Daarna moet je door het water gaan totdat je bij 2 vermalers komt en dan staat er weer een andere verticale lift( die bij die schuine uitkomt), alleen die doet het niet
Iemand een idee?
it0, je moet die explosieve crate in het water duwen zodat die 1 van die 2 metalen cilinders ontploft en dan kan je er gewoon tussen.
If it ain't broken it doesn't have enough features
Verwijderd
ik ben daar ook maar die lift gaat niet omhoog kheb R wel 100 x op geramd maar dat ding wil nie om hoog of zow
help plz
help plz
Je moet ook niet met die lift omhoog, maar terug lopen tegen de stroom in..
Terug richting die ladders ed.. Totdat je ergens in een ruimte komt met een opening, waar je bukkend doorheen kunt, je valt dan in het water, daar hangen een aantal van die beesten tegen het plafond met die slierten eraan, en er liggen 2 tonnen in het water.. Als je daar ingesprongen bent onder water duiken en dan moet je daar ergens een draaigeval overhalen..
Terug richting die ladders ed.. Totdat je ergens in een ruimte komt met een opening, waar je bukkend doorheen kunt, je valt dan in het water, daar hangen een aantal van die beesten tegen het plafond met die slierten eraan, en er liggen 2 tonnen in het water.. Als je daar ingesprongen bent onder water duiken en dan moet je daar ergens een draaigeval overhalen..
Verwijderd
k, thnxOp dinsdag 05 juni 2001 10:06 schreef The Fox het volgende:
any news on HL 2
of eeh gewoon wachten en valve plat maile ?
of eeh gewoon wachten en valve plat maile ?
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Als je die scientist heb gered door de houten blokjes weg te schieten:Op dinsdag 05 juni 2001 13:56 schreef meijer het volgende:
ik zit dus nog steeds met mijn probeem
Schiet die groene crate kapot, waar de .50 Mitrailleur in zit. 'Use' dat ding en de deur gaat open en er komen een stuk of 10 commando's aan...
WAAAAAR!!!!Op dinsdag 05 juni 2001 10:18 schreef Webby het volgende:
Lama al gevonden
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
hehe, daar heb ik ook even moeten denken. Daar hoef je niks te doen (bij dat screenshot) je moet terug naar de grote lift (of wat is het voor'n ding) boven die blauwe vloeistof vrij aan het begin. Deze kan nu omhoog als je boven op dat kleine platformpje staat. Als de brug/lift omhoog is kan je doorlopen naar de overkant daar ligt een Barney voor een deur (die je in het begin van je kelder avontuur zag worden aangevallen door aliens) daarachter zit de battery cell die je moet opladen en via de transport lift omhoog moet brengen.Op dinsdag 05 juni 2001 07:10 schreef SuB het volgende:
ik zit dus vast.. en wel hier:
[afbeelding]
wat moet ik doen? die generators oid staan al aan
Ga dan weer terug omhoog met de lift en dat deel is geslaagd en over 5 min heb je em uitgespeeld
Verwijderd
Okee ik zit ook vast:(
ik heb 3 mogelijke punten gevonden waar ik iets zou moeten doen dus 3 plaatjes,

Alvast bedankt voor de hulp.
ik heb 3 mogelijke punten gevonden waar ik iets zou moeten doen dus 3 plaatjes,

Verwijderd
Ik heb een goeieHij is uuuuh downloadable op de betere ftp's zoals al eerder te lezen is
Ziet er trouwens wel kewl uit
Verwijderd
maverick das simpel je moet eerst de pomp uitzetten of juist aanzeteen. dan helemaal naar beneden gaan en dan de tonnen zo plaatsten dat je er op kan jumpen. Das de enige manier om naar de overkant te gaan.
aha, fijn dus:

moet je nog in de console "/sesam open u" typen?, die deur gaat echt niet open..., snap er geen bal van...

moet je nog in de console "/sesam open u" typen?, die deur gaat echt niet open..., snap er geen bal van...
Als je die scientist uit die container hebt gehaald dan moet het lukken. Zo heb ik het iniedergeval gedaan...Op dinsdag 05 juni 2001 19:41 schreef meijer het volgende:
aha, fijn dus:
Verwijderd
Ik heb em vandaag pas gekregen... Morgen heb ik em uitgespeeld en dan krijgen jullie antwoord op al je vragen
)
Sub jij moet terug naar het stuk met een soort brug met rechts van die coolant watervallen. Daar hebbie schuinboven je een plateautje en daar zit een knop die de brug schuin omhoog schuift.
En die andere met die rollende blokken moet ff achter dat geweer kruipen in een kist waarop staat chaingun bla bla nog wat dan gaat de deur er tegenover open en komen er allemaal soldiers, MAAIEEEUUHHH!!
The Fox jij moet ff vlug in die teleporter springen direct na de 3 flits beestjes rushen en er in springen.
Maverick jij moet naar links en dan die coolant troep weghalen met switch en dan beneden de tonnetjes ff goed zetten tussen de 2 afgebroken brug. En dan de coolant troep weer laten komen en zie daar een springbrugje via de tonnen
Heb het al uitgespeeld. Het is wel leuk alleen niet zo lang..
En die andere met die rollende blokken moet ff achter dat geweer kruipen in een kist waarop staat chaingun bla bla nog wat dan gaat de deur er tegenover open en komen er allemaal soldiers, MAAIEEEUUHHH!!
The Fox jij moet ff vlug in die teleporter springen direct na de 3 flits beestjes rushen en er in springen.
Maverick jij moet naar links en dan die coolant troep weghalen met switch en dan beneden de tonnetjes ff goed zetten tussen de 2 afgebroken brug. En dan de coolant troep weer laten komen en zie daar een springbrugje via de tonnen
Heb het al uitgespeeld. Het is wel leuk alleen niet zo lang..
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
OP de plaats van het 1e plaatje.Op dinsdag 05 juni 2001 19:15 schreef Maverick-X het volgende:
Okee ik zit ook vast:(
Waar een draad ligt naar de deur met explosives erop. Als je naar de deur kijkt dan staat aan het einde van de gang achter je houten dozen een tonnetje.
Schuif dit tonnetje tussen de 2 gebroken draden en laat de boel ploffen! suc6
Verwijderd
Bedankt, ik wist dat je die draden moest verbinden maar wist niet hoe
Mijn dank is groot.
er zit gewoon een bug in, ik heb iedereen gekilled, scientist eruit gehaald, niks vergeten en die stupid deur gaat niet open, ARGHHHHHHHHHHHH. Een half uur schieten op dat ding heeft ook geen nut, iemand ideeen?
De scientist vlak bij die vaste gun? die met die rollende blokken die de deur blokkeren? Hmmm het moet gewoon werken..
Verwijderd
Ik zit vast als je net voorbij electrische "stralen" bent en als je dan 2 beesten hebt gekilled komt er een vent naar beneden vallen en daar moet je dan inspringen ofzo maar ik heb van alles geprobeerd maar ik kom er niet in
Verwijderd
HUH hoe komen jullie op die screenies aan die vette wapens, bij mij waren het gewoon de standaard halflife wapens
(ik heb ook de rip uitgespeeld, heb inmiddels wel de iso liggen)
Verwijderd
No offense tegen jullie allemaal maar is het niet leuk om het spel zelf uit te spelen 
Het is al niet zo'n groot spel en als je een beetje doorloopt ben je er in 3 a 4 uurtjes mee klaar.
Gebruik je fantasie een beetje
Het is al niet zo'n groot spel en als je een beetje doorloopt ben je er in 3 a 4 uurtjes mee klaar.
Gebruik je fantasie een beetje
High definition pack installeren, apart van HL:BSOp vrijdag 08 juni 2001 00:03 schreef EZ het volgende:
HUH hoe komen jullie op die screenies aan die vette wapens, bij mij waren het gewoon de standaard halflife wapens(ik heb ook de rip uitgespeeld, heb inmiddels wel de iso liggen)
Verwijderd
hoe krijg je die scientist uit die container, spring je tussen die wagens hoor je klik-klik maar de deur blijft gesloten!Als je die scientist uit die container hebt gehaald dan moet het lukken. Zo heb ik het iniedergeval gedaan...
of is dit de verkeerde deur?
ik heb em dus ook geinstaleerd en krijg hem dus met geen mogelijkheid aan de praat
hij start gewoon op en ik kan een new game starten maar meestal klapt ie eruit als ik uit het treintje in het begin ben gestapt en ik naar binnen ben gegaan, de guard doet de deur open en pats eruit.
nou heb ik al 3 verschillende os geprobeerd ME 98SE W2K en 4 verschillende geforce2ultra drivers en ook nog 's met directx7 en 8 geprobeerd maar hij blijft eruit klappen heb ik em eeeh verkeerd "gekochtload" of is er iets in te stellen ??!! can anyone pls help !
hij start gewoon op en ik kan een new game starten maar meestal klapt ie eruit als ik uit het treintje in het begin ben gestapt en ik naar binnen ben gegaan, de guard doet de deur open en pats eruit.
nou heb ik al 3 verschillende os geprobeerd ME 98SE W2K en 4 verschillende geforce2ultra drivers en ook nog 's met directx7 en 8 geprobeerd maar hij blijft eruit klappen heb ik em eeeh verkeerd "gekochtload" of is er iets in te stellen ??!! can anyone pls help !
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Verwijderd
Help, hoe krijg ik die lift geactiveerd bij de rode pijlen? Het is vrij aan het begin van het spel.
(Dus niet de lift bij de gele pijl. Da's om aan te geven waar in het spel het is)
(Dus niet de lift bij de gele pijl. Da's om aan te geven waar in het spel het is)
[quote]Op dinsdag 12 juni 2001 08:29 schreef HlpDsK het volgende:
Help, hoe krijg ik die lift geactiveerd bij de rode pijlen? Het is vrij aan het begin van het spel.
die lift heb je niet nodig, alleen het kratje wat op die lift staat in het water duwen en je kunt er achteraan als ie ontploft is.
die lift heb je niet nodig, alleen het kratje wat op die lift staat in het water duwen en je kunt er achteraan als ie ontploft is.
[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]
Source Ik zit vast in Halflife blue shiftOp zondag 10 juni 2001 16:30 schreef marble het volgende:
[..]
je moet een stukje terug lopen, en dan kom je bij zon stuk waar 2 van die draai dingen naast elkaar staan, daar loop je rechtdoor (als je terugloopt vanuit die deur) dan zie je daar links om het hoekje ergens een trap omhoog.
dan kom je bij waar die monsters staan, die je natuurlijk al lang vanaf daar boven hebt neergeragd, maar pasop er staat er nog een.
dan duw je die box met explosive erop het kanaal in, en ontploft er zo'n zooitje daar, dan kan je daar door.....
veel succes.
Dat is hetzelfde stuk
Dus zoeken naar een ladder
Verwijderd
[quote]
Op dinsdag 12 juni 2001 08:47 schreef lytjepole het volgende:
En als je de lift daarboven bedoeld : hoe kom ik daar dan?
De enige kratjes zijn die af en toe naar beneden komen en die gaan kapot bij de cruncher. En ik ook als ik er achter aan loop
Op dinsdag 12 juni 2001 08:47 schreef lytjepole het volgende:
Er staat geen kratje op de lift.Op dinsdag 12 juni 2001 08:29 schreef HlpDsK het volgende:
En als je de lift daarboven bedoeld : hoe kom ik daar dan?
De enige kratjes zijn die af en toe naar beneden komen en die gaan kapot bij de cruncher. En ik ook als ik er achter aan loop
hummz ..
marble gaf toch best wel een duidelijke omschrijving.
nou jah, dan probeer ik het
je weet waar die houten kratten vandaan komen. Dan sta je op die brug over het water.
Als je nu naar de deur kijkt die je geopend hebt (zie screenshot, control panel)
draai 90 graden links.
loop rechtdoor totdat je nie verder kunt
draai 180 graden
Aan de rechterkant zie je nu een buis met een ladder die omhoog gaat.
Zow dat moet verder helpen, hoop ik
Zit nu op mijn werk anders haddik ff een screenie gemaakt.
marble gaf toch best wel een duidelijke omschrijving.
nou jah, dan probeer ik het
je weet waar die houten kratten vandaan komen. Dan sta je op die brug over het water.
Als je nu naar de deur kijkt die je geopend hebt (zie screenshot, control panel)
draai 90 graden links.
loop rechtdoor totdat je nie verder kunt
draai 180 graden
Aan de rechterkant zie je nu een buis met een ladder die omhoog gaat.
Zow dat moet verder helpen, hoop ik
Zit nu op mijn werk anders haddik ff een screenie gemaakt.
als je die knop voor je neus hebt ingedrukt, komt de linker lift (op het screenshot) naar beneden, je kan nu via een omweg bij die lift komen (hoe precies weet ik ff nie meer)
op die lift staan een paar monsters en 1 explosives kratje, die duw je in het water. op het moment dat het kratje ontploft (in de crusher) is de linker crusher kapot en kun je er tussendoor zwemmen
succes
op die lift staan een paar monsters en 1 explosives kratje, die duw je in het water. op het moment dat het kratje ontploft (in de crusher) is de linker crusher kapot en kun je er tussendoor zwemmen
succes
[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]
Verwijderd
Het was wel leuk, maar een spel in 1 dag uitspelen vind ik toch ook wel een beetje te snel, wat is dit voor bagger, kom je net lekker op gang is de handel al afgelopen.
In de winkel is hij nog niet te koop hoor ...Op dinsdag 12 juni 2001 14:18 schreef Emperor het volgende:
kun je dit spel in de winkjel kopen of is het een gratis addon?
Of het een addon is of standallone ? dat weet ik zelf niet .
Maar voor mij was hij wel gratis
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Je kunt hem kopen.
DOEN!
Half-Life roeleert
Een van de games die het waard is om legaal te kopen.
DOEN!
Half-Life roeleert
Een van de games die het waard is om legaal te kopen.
met papier mache kun je alles maken!!
Blue Shift is standalone.. hebbie geen HL voor nodig.. En die omschrijving die ik en marble geven is echt vet duidelijk, lees ff goed dan.. er zit gewoon een trap op een buis die je zo 1 2 3 niet ziet.. Het zit bij de brug over het water..
gewoon een vraagje, als ik vanuit het canal kom, en dus bovenkom uit het gebouw, beginnen er allemaal soldaatjes op mij te schieten...
waarom doen die lamerds dat nu ?!
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
sorry, ik had dat stukje, wat jij had gepost niet gezienOp dinsdag 12 juni 2001 18:35 schreef aXe het volgende:
En die omschrijving die ik en marble geven is echt vet duidelijk, ...
Maar idd. je hebt zekers gelijk
omdat zij vinden dat jij dood moet.Op dinsdag 12 juni 2001 20:27 schreef tutterke het volgende:
gewoon een vraagje, als ik vanuit het canal kom, en dus bovenkom uit het gebouw, beginnen er allemaal soldaatjes op mij te schieten...
oplossing: terug schieten
edit:
iets vergeten
iets vergeten
maar is er een reden voor dat ze mij dood willen ?! ok, in het spel is dat niet zo belangrijk, maar ik wil ook graag the story volgen...Op dinsdag 12 juni 2001 20:31 schreef Reigner_Mortem het volgende:
[..]
omdat zij vinden dat jij dood moet.
oplossing: terug schieten
I find it kind of sad
Kort en krachtig zoiets als dit:
Er is een ramp gebeurt (thx Gordon
)
Nu komen er millitairen om alle getuigen op te ruimen
Er is een ramp gebeurt (thx Gordon
Nu komen er millitairen om alle getuigen op te ruimen
Oooh ja...
als je uit het canal komt dan zie je dat ze een lijk in de rivier gooien.... ze werpen dat van boven jou....
en dan brabbelen ze iets...
waarschijnlijk iets in de trant van "it's a pitty that we have to do the dirty work..."
en dan gooien ze da lijk erin...
nu kan ik opnieuw volgen...
als je uit het canal komt dan zie je dat ze een lijk in de rivier gooien.... ze werpen dat van boven jou....
waarschijnlijk iets in de trant van "it's a pitty that we have to do the dirty work..."
I find it kind of sad
Verwijderd
heb jij Hl en HL:OF niet gespeelt?Op dinsdag 12 juni 2001 20:42 schreef tutterke het volgende:
Oooh ja...
wat moet je dan met Blue Shift?
UITGESPEELD
weer zo n F***ING einde 
Wordt er niet vrolijk van
maar oke ben weer een paar uurtjes bezig geweest 
NEXT HL 2
Wordt er niet vrolijk van
NEXT HL 2
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Wel waar, check de post van Reigner_Mortem.Op dinsdag 12 juni 2001 12:06 schreef HlpDsK het volgende:
Niemand
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Een experiment ging mis en de regering (waaronder die soldaten) willen het in de doofpot stoppen. Vandaar dat zij iedereen dood gaan makenOp dinsdag 12 juni 2001 20:33 schreef tutterke het volgende:
[..]
maar is er een reden voor dat ze mij dood willen ?! ok, in het spel is dat niet zo belangrijk, maar ik wil ook graag the story volgen...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Op vrijdag 08 juni 2001 10:36 schreef TAG_Speedy het volgende:
[..]
High definition pack installeren, apart van HL:BS
Verwijderd
Ok, ik ga het proberen 
Wat ik wel erg stoer vind is dat het verhaal zich simultaan afspeelt met HalfLife. Maar dit keer door de ogen van zo'n guard. Je komt de hele tijd de personage tegen uit HalfLife die je daar speelde, bijvoorbeeld.
Echt goed bedacht
Zijn er al cheats voor trouwens? (Die ik pas gebruik na 'm te hebben uitgespeeld. Saai anders)
Wat ik wel erg stoer vind is dat het verhaal zich simultaan afspeelt met HalfLife. Maar dit keer door de ogen van zo'n guard. Je komt de hele tijd de personage tegen uit HalfLife die je daar speelde, bijvoorbeeld.
Echt goed bedacht
Zijn er al cheats voor trouwens? (Die ik pas gebruik na 'm te hebben uitgespeeld. Saai anders)
Same here.Op dinsdag 12 juni 2001 22:26 schreef Blackhole het volgende:
UITGESPEELDweer zo n F***ING einde
Wordt er niet vrolijk vanmaar oke ben weer een paar uurtjes bezig geweest
NEXT HL 2![]()
Cool:
* Lekker dat "me vs. commandos" gevoel terug. Die marines blijven echt supergaaf. "Squad! We got hostiles!"
* Aardige puzzels, leuk bedacht allemaal.
Uncool:
* Veel te kort.
* Geen nieuwe wapens (ik heb dat Definitionpack ding ook niet...).
* Wapens uit HL zitten er niet meer in (zoals die stofzuiger).
Inderdaad erg coolOp woensdag 13 juni 2001 01:40 schreef HlpDsK het volgende:
Echt goed bedacht
Ik vind blue shift echt wel een vette uitbreiding, lekker het oude gevoel weer terug van vroeger.
Het mooiste vind ik toch we die patch dat je wapens er gelijk een stuk beter uitzien.
Het mooiste vind ik toch we die patch dat je wapens er gelijk een stuk beter uitzien.
39
Aaaaaaah ik voel me net een buitenstaander! Wat voor patch??????Het mooiste vind ik toch we die patch dat je wapens er gelijk een stuk beter uitzien.
Hellup !!!
Ik zit nog maar in het begin en nu al vast
Ben nu bij het stukje waar je de scientist aanspreekt die boven tegen het muurtje zit en tegen me zegt dat ik kan vluchten door de "cannals"
Ik zal het even duidelijker uitleggen.
Het is dat stukje waar er allemaal van dat radioactive spul op de grond ligt (in het kantoor)en waar je dan in het kleine kamertje de trap omhoog neemt en dan zit daar die scientist.
Het is echt nog maar in het begin:D
Ik hoop dat er iemand is die weet waar ik me bevindt en die me verder kan helpen
Ik zit nog maar in het begin en nu al vast
Ben nu bij het stukje waar je de scientist aanspreekt die boven tegen het muurtje zit en tegen me zegt dat ik kan vluchten door de "cannals"
Ik zal het even duidelijker uitleggen.
Het is dat stukje waar er allemaal van dat radioactive spul op de grond ligt (in het kantoor)en waar je dan in het kleine kamertje de trap omhoog neemt en dan zit daar die scientist.
Het is echt nog maar in het begin:D
Ik hoop dat er iemand is die weet waar ik me bevindt en die me verder kan helpen
Verwijderd
Bah, ik zit weer vast.
Ik moet een deur opblazen maar de lijn naar de exlposieven is kapot, of ik moet een basin met coolant over, maar dat wil ook niet lukken

Hoe kom ik hier voorbij?
Ik moet een deur opblazen maar de lijn naar de exlposieven is kapot, of ik moet een basin met coolant over, maar dat wil ook niet lukken

Hoe kom ik hier voorbij?
Verwijderd
Hmm, ik lees net iets van Darklance ergens hierboven .. dat zal de oplossing wel wezen.
Maar is er ook niet over het bassin heen te komen?
Maar is er ook niet over het bassin heen te komen?
Verwijderd
Laat maar. Ik heb 't al uitgespeeld. Kort ja.
Die teleport effecten zijn wel bruutjes
En dan dat laatste met Freeman die door de marines wordt afgevoerd. Da's halverwege HalfLife, waar hij al z'n wapens kwijt is na de ninja's en voor de kamer met de muren die op je afkomen.
Leuk dat die verhaallijnen echt door elkaar lopen.
Als je in het begin van het spel op de schiet-range FF langs de video-survealance loopt en kijkt daar, dan kun je ook die kar geduwd zien worden die in het begin voor de explosie zorgt in HalfLife, en waarna je in Blue Shift dus ook in de lift die explosie meemaakt.
Luek gedaan, maar erg kort. Op zich is kort niet erg, maar dit is wel erg kort. HalfLife zelf vond ik wat te langdradig.
Wel jammer dat je niet wetenschappers neer kunt schieten.
Die teleport effecten zijn wel bruutjes
En dan dat laatste met Freeman die door de marines wordt afgevoerd. Da's halverwege HalfLife, waar hij al z'n wapens kwijt is na de ninja's en voor de kamer met de muren die op je afkomen.
Leuk dat die verhaallijnen echt door elkaar lopen.
Als je in het begin van het spel op de schiet-range FF langs de video-survealance loopt en kijkt daar, dan kun je ook die kar geduwd zien worden die in het begin voor de explosie zorgt in HalfLife, en waarna je in Blue Shift dus ook in de lift die explosie meemaakt.
Luek gedaan, maar erg kort. Op zich is kort niet erg, maar dit is wel erg kort. HalfLife zelf vond ik wat te langdradig.
Wel jammer dat je niet wetenschappers neer kunt schieten.
Le Freak lees ff helemaal terug dan of in de andere thread over blue shift
Je moet ff naar de rand in dat rode gebied en of die tonnen zo van boven beschieten of je moet ff stoel halen maar dat kost je wel kracht vnwege toxic water... zo kom je via dat deurtje beneden
het zal wel weer 's aan mij liggen maar dan maar nog's een keer hoe kan het dat ie gewoon opstart onder open gl en d3d en software maar dat ie eruit klapt als ik uit het treintje stap in het begin ik heb em als stand alone, add on en met alle drivers denkbaar geinstalleerd DX 7 en 8 geprobeert wie o wie heeft een zinnige opmerking voor deze tweak nitwitt (newbee)
alvast bedankt.
alvast bedankt.
Apache schreef dit:it0, je moet die explosieve crate in het water duwen zodat die 1 van die 2 metalen cilinders ontploft en dan kan je er gewoon tussen.Op dinsdag 05 juni 2001 10:06 schreef The Fox het volgende:
Sorry maar ik kom er dan nog niet uit (weer niet)
Ik zie geen metalen cilinder, waar staat ie dan ?
ik ben terug gegaan tegen de stroom in maar dan ?
Ik zie ook geen ruimte waar ik bukkend in kan komen.
Als ik tegen de stroom in gegaan ben kan ik weer omhoog bedoel je dat ?
Wat bedoel je met models... wapens of zo iets.Op woensdag 13 juni 2001 17:57 schreef iefje het volgende:
Ik hem 'em gedownload, maar ik heb helemaal geen nieuwe models ofzo!!!! hoe kan ik dit goed doen??
Ik ben zelf niets tegen gekomen hoor . wat anders is dan in HL
Verwijderd
Moet je maar niet de RIP downloaden. De high definition pack kan je wel downloaden op de betere warez site.Op woensdag 13 juni 2001 17:57 schreef iefje het volgende:
Ik hem 'em gedownload, maar ik heb helemaal geen nieuwe models ofzo!!!! hoe kan ik dit goed doen??
Jup hij zit wel op de cd versie
ik heb HLBS ook. maar ik zie op internet ook pictures met iets andere wapens, is daar een update voor of zo ????
Wat voor andere wapens? Ik heb alleen maar de goede gezien, weet je wel zeker dat het dan van Blue Shift waren en niet van een andere mod ter vergelijking ofzo?
Verwijderd
Ik heb Blue Shift ook met de standaard wapens gespeedl. Pas toen ik 'm al uit had kwam ik er achter dat de high-definition update ook op de CD staat.
De Rifle en de Shotgun zijn _BRUUT_ na de update .. whaaaa
De Rifle en de Shotgun zijn _BRUUT_ na de update .. whaaaa
kewl spel alleen een beetje kort..
en veel te makkelijk. ik was na 3 uur alweer klaar met spelen.
en veel te makkelijk. ik was na 3 uur alweer klaar met spelen.
Verwijderd
als je problemen hebt met blue shift dan heb je zeker nooit half life 1 gespeeld?
als je eenmaal die makers van half-life snapt , dan weet je al zo'n beetje wat er gaat gebeuren (kan het ook zien aan de func's btw)
maarja , 5\6 uur over gedaan , was nou niet echt moeilijk te noemen. Suc6 ermee, het is vrij voor de handliggend lijkt me...
als je eenmaal die makers van half-life snapt , dan weet je al zo'n beetje wat er gaat gebeuren (kan het ook zien aan de func's btw)
maarja , 5\6 uur over gedaan , was nou niet echt moeilijk te noemen. Suc6 ermee, het is vrij voor de handliggend lijkt me...
Verwijderd
Je hoeft helemaal niet naar de overkantOp dinsdag 05 juni 2001 07:10 schreef SuB het volgende:
ik zit dus vast.. en wel hier:
[afbeelding]
wat moet ik doen? die generators oid staan al aan
Ik zit ook vast bij die treinen.. Die mannetjes komen door die grote deur, waar die mitrailleur op gericht staat.. Ik knal ze af en weet de scientist te redden, maar die heeft nu zoveel trauma opgelopen dat hij in het wilde weg rent (terwijl ik hem volgens mij met zijn hand op die handscanner moet hebben)..
Ook staat aan het eind van die gang een truck met een tank. Daar word ik steevast afgeknald door ofwel de tank ofwel de mannetjes die eromheen lopen..
Wat te doen??
Dentist
Ook staat aan het eind van die gang een truck met een tank. Daar word ik steevast afgeknald door ofwel de tank ofwel de mannetjes die eromheen lopen..
Wat te doen??
Dentist
Dentist lok dan ook eerst die mannetjes.. hebbie eenmaal die snel in de truck springen en de rocketlauncher pakken en dan moet je gewoon snel lopen en dan bij de tank in de buurt komen, kun je zelfs onder, nou dan gewoon zorgen dat je de loop in de gaten houdt.. niks moeilijks aan eigenlijk..