Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tweety1972
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-11-2022
Beste,

Onlangs heb ik een tablet gekocht van een ex college :( . Deze heeft zijn naam als account erin gezet. Vervolgens heeft hij dit gmail account verwijderd van google; terwijl deze nog als account in de tablet stond. Hem diverse malen om hulp gevraagd als ook de leverancier Battal. Maar niemand geeft antwoord :(

Wat als gevolg heeft dat dit account niet uit de tablet verwijderd kan worden. Ook als je eerst een ander account erin zet en dan fjorri@gmail.com wilt verwijderen; dan blijft de melding komen; dat dit account nodig is voor de store.

Vervolgens diverse malen geprobeerd om de fabrieksinstellingen terug te zetten, maar ook dit helpt niet. Want op de een of andere manier wordt deze opdracht niet goed uitgevoerd.

Iemand ideeen?

Het gaat om een: ARM CortexTM-A8
CPU: Samsung S5PV210 1,2 Ghz
RAM: 512 Mb
Android 2.2

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11 14:18

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Probeer een andere firmware of ROM te flashen of neem eens een kijkje in het Herotab MID816 topic.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:38
hoe zet je dan de fabrieksinstellingen terug? want dan zou deze toch echt met de hele intro moeten beginnen. waarbij de eerste stap is: je google account toevoegen.

Wat gaat er precies mis? met "op de een of andere manier wordt de opdracht niet goed uitgevoerd" kunnen we je niet verder helpen

[ Voor 46% gewijzigd door Prulleman op 05-06-2013 18:27 ]

Strava

• Tweety1972
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-11-2022
Iedereen bedankt. Maar ik heb inmiddels een andere tablet :D