Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[V&A] Feedback pagina geen product link meer?

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-11 14:55
Hallo,

Ik weet niet wat jullie gedaan hebben, maar ik zie bij de beoordelingspagina nergens meer een link naar de advertentie.

gallery: BLACKfm

Ik mag hopen dat dit geen nieuwe 'feature' is want dit vond ik toch een verrekt handige manier om nog eens terug te kijken naar oude advertenties (die je anders volgens mij ook helemaal niet meer kunt terugvinden zonder directe link (ook een gemis)).

Hoe zit dat?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Heeft adblock laatst een update gehad? Dit is alweer het derde topic over hetzelfde in korte tijd...

Feedback op welke advertentie?
Verdwijnen link advertentie in feedback

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• BLACKfm
  • Laatst online: 14-11 14:55
Staat in een ander (/verkeerd) subfora, vandaar dat ik het even gemist heb...

Tja, een semi effectieve manier om te zorgen dat men geen adblocker gebruikt (net als vroeger dat je toen geen advertenties meer kon plaatsen), wordt blijkbaar niet tegen gedevved aldus één van die topics...

Dan maar op 'adlink' filteren...

• Carpento
  • Laatst online: 21:28
Je moet iets harder roepen dat je Adblock gebruikt, en blijft gebruiken, dan heb je straks helemaal geen ads meer op Tweakers :)

offtopic:
Tenminste, op het scherm met je banmelding zitten geen reclames toch ? :+

Zie Puntje 4.2 XII :P

[ Voor 13% gewijzigd door Carpento op 26-05-2013 16:04 ]

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:57

rob_erwt

What does this button do?

BLACKfm schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:48:
Staat in een ander (/verkeerd) subfora, vandaar dat ik het even gemist heb...
Definieer verkeerd... ;) Die andere topics staan juist goed. Overigens is daar ook keurig de oplossing in te vinden (adblocker uit of whitelisten), dus naast dat ik dit topic naar het juiste forum verplaats, sluit ik hem ook meteen. ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Dit topic is gesloten.