Ik kan mij toch vaag herinneren dat je vroeger bij een gekregen feedback zag om welke advertentie het ging? Is dat niet meer zo of vergis ik mij nu?
Zelfs als ik niet ingelogd ben met een andere browser zie ik het staan. Custom-CSS of zo?
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Nope, helemaal niets. Ook bij anderen zie ik het niet staan. Zal eens kijken wat er bij een andere browser gebeurd.
Nu Opera 12.15 build 1748 x64 op Win 8.
Edit,
met Chrome zie ik het wel staan. Opera issue dus?
Nu Opera 12.15 build 1748 x64 op Win 8.
Edit,
met Chrome zie ik het wel staan. Opera issue dus?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2013 14:38 ]
Geen Opera issue, bij mij (Chrome) zijn ze ook weg sinds gisteren.
Ah, ik vroeg me ook al af waar alle links naar de betreffende advertenties waren gebleven. Ik was bang dat het intentioneel was. Blijkbaar niet dus?
Overigens gebruik ik Firefox.
Overigens gebruik ik Firefox.
[ Voor 10% gewijzigd door Therapy777 op 22-05-2013 00:48 ]
Hier zijn ze ook zichtbaar. Gebruik je extensies?
Kijk jij dan bij feedback die je zelf hebt gehad, of de feedback van de topicstarter? Kan daar een verschil in zitten, dat die linkjes wel zichtbaar zijn als je andermans feedback bekijkt, maar ze niet worden getoond als je je eigen ontvangen feedback bekijkt?Misha schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:39:
Hier zijn ze ook zichtbaar. Gebruik je extensies?
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ik zie ze zelf gewoon bij iedereen. Eens kijken of het een rechtenissue kan zijn
edit: nope, ook uitlogd zie ik de advertenties...
edit: nope, ook uitlogd zie ik de advertenties...
[ Voor 24% gewijzigd door Misha op 22-05-2013 09:46 ]
Als ik ciris impersonate zie ik de linkjes in elk geval ook gewoon, dus het lijkt er niet op dat het verschillend is voor het bekijken van je eigen feedback, of het bekijken van andermans feedback. En dat zou dan een rechtenissue ook uitsluiten lijkt me?
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ik gebruik Adblock Plus 2.2.4 (Firefox) en blijkbaar ligt het daar aan. Als ik 'm uit zet zie ik de links allemaal wel. Maar tot een aantal dagen terug heb ik daar nooit last van gehad.
Het weren van advertenties is sowieso tegen onze voorwaarden. Als je ons whitelist is er niets aan de hand. Ik neem aan dat je begrijpt dat we bugs die voortvloeien uit het gebruik van dergelijke extensies/tegen onze gebruiksvoorwaarden in gaan niet verhelpen?
Ja hoor, begrijp ik heel goed. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ooit lang geleden Adblock had geïnstalleerd omdat ik me ergerde aan de ads op een andere website die ik vaak bezocht. Daarna heb ik er eigenlijk nooit meer naar omgekeken, dus ik had niet veel erg in hoe het deze (en andere) website(s) beinvloedt. Dus ff tweakers whitelisten en klaar is kees.
[ Voor 12% gewijzigd door Therapy777 op 22-05-2013 12:55 ]
Ik heb ook een soort van blocker maar heb wel netjes een abbo. Ik gebruik hem voor andere sites. Toch zou het niet zo moeten zijn dat ik dat die beschrijvingen niet zie omdat ik een ad block gebruik lijkt mij?Misha schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:50:
Het weren van advertenties is sowieso tegen onze voorwaarden. Als je ons whitelist is er niets aan de hand. Ik neem aan dat je begrijpt dat we bugs die voortvloeien uit het gebruik van dergelijke extensies/tegen onze gebruiksvoorwaarden in gaan niet verhelpen?
Dan zou je volgens mij niet meer de adtags moeten inladen, maar het kan zijn dat je adblocker gewoon iets te fanatiek is en te pas en te onpas elementen met 'ad' er in alsnog blokkeert
Probeer ons eens te whitelisten en kijk dan of het nog voorkomt
Probeer ons eens te whitelisten en kijk dan of het nog voorkomt
De css-klasse van de afbeelding en link is adLink, die door AdBlock inderdaad standaard geblokkeerd wordt.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.