Acer laptop HDD stuk?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 12:12
Hallo ik heb een Acer Aspire V3-771G-73638G87Maii
linkje:
http://tweakers.net/price...638g87maii/specificaties/

Ik heb de laptop na aankoop al terug moeten sturen voor reparatie van de S knop. 4 weken de laptop kwijt.

Nu hoor ik zo nu en dan een tik, zover ik mijn kennis reikt is dat een teken van de HDD die niet zuiver is.
klopt dit? kan het ook de SSD zijn? is het waard om hem dan alsnog terug te sturen?
zou iemand weten hoe ik dit geluid kan opwekken met een programma?

als ik de laptop aan het net stroom heb, kan ik de connector die in me laptop gaat redelijk wat bewegen, alsof het niet helemaal goed vast zit. voor een laptop van 1000 euro valt me dit erg tegen.

wat zou ik hiermee kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 19:58
Dat geluidje heb ik ook wel eens gehad bij een laptop harde schijf.

Het geluid komt van de harde schijf. Het kan niet van de SSD komen, omdat in de SSD geen bewegende delen zitten.

Ik weet niet of je een nieuwe pc/harde schijf krijgt als je hem nog eens opstuurt, je kan het natuurlijk altijd proberen. Als ze het niet willen repareren, kan je de harde schijf verkopen en een nieuwe kopen.

Het geluidje is niet dat je performance verlies krijgt, het is alleen (misschien) een irritant geluidje.

No one is listening until you fart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-e
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-12-2024
Kan je persoonlijk vertellen dat ik dezelfde problemen heb als jij met mijn Acer Aspire 8942G.

Zit ook met een kapotte S knop, altijd al druk ik bovenaan het knopje schiet hij los. Heb hem hier al eens voor opgestuurd, viel net buiten de garantie. Weer een berg geld kwijt om er een nieuw toetsenbord in te laten zetten (Aparte knopjes doen ze weer eens niet he) Enja hoor. Na een week of 5 was het S knopje alweer kaduuk.

Ook heb ik met alle poorten die erin zitten flink wat speling gekregen, vond dit er ook niet heel normaal uit zien maar ik heb het probleem al 3 jaar (Gedeeltelijk mijn eigen schuld weleenswaar)

Bij mijn stroomconnector zit toch zeker 3 a 4 mm speling op.
en mijn USB poorten wel 5 mm.

Maar na 3 jaar werkt nogsteeds alles.
Ook had ik problemen met de HDD, maar na een partitie en een clean install werkt alles weer.

Vastlopende laptop in verschillende games.

heb ik hier geen last meer van gehad, heb veel last gehad van crashes, als ik games aanklikte kwam hij in het laadscherm, daarna totale freeze. D.M.V. de powerknop 10 seconde in te houden uit moeten schakelen.

Maar na een partitie en een clean install waren de softwareproblemen voorbij.

Ook heeft dit persoon hetzelfde probleem, zou toch maar eens Acer contacteren.

http://www.helpmij.nl/for...D-geeft-af-en-toe-een-tik

[ Voor 4% gewijzigd door Erik-e op 22-05-2013 23:25 ]