Een beginnende Ontwikkelaar/Developer Tips/Tricks?

Pagina: 1
Acties:
  • 590 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben "Dommejongen", 20 jaar oud (voel me 30), woon in Amsterdam en ga binnenkort na de zomervakantie een nieuw opleiding volgen voor Applicatie Ontwikkeling. Het bouwen van Website en Apps.

Omdat ik nu nog relatief nieuw ben in dit vak, vroeg ik mij af.. Of jullie misschien tips/tricks hebben om mij kennis "beter" te vergaren?

Ik weet de kleine basis dingen van HTML/CCS, JavaScript, PHP, en MySQL, maar dat was meer kopieer/plak werk. Ik zou graag vanaf de begin willen beginnen, maar weet me god niet waar ik moet beginnen.

Alvast hartelijk dank voor jullie steun en hulp.
@: Moderator, ik weet niet exact of ik hier dit kan vragen, alvast excuses als ik het fout heb gedaan.

Groetjes,

Dommejongen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:28:
@: Moderator, ik weet niet exact of ik hier dit kan vragen, alvast excuses als ik het fout heb gedaan.
Je hebt niets "fout" gedaan, maar je kunt niet verwachten dat we in dit topic allemaal ideeën gaan spuien; dat wordt een oneindige stroom aan info die varieert van de meest basale basiskennis t/m dingen die 99.9% van de lezers hier boven de pet gaan en alles daar tussenin. GoT is een discussieform; een "spui hier alles wat je weet" is geen discussie ;)

Als je interesse hebt in 't vak en je wil "willekeurige" kennis opdoen dan raad ik je aan eens te beginnen met een projectje voor jezelf en daar op los te gaan. Verder kun je natuurlijk eens neuzen in Programming of SO in de gaten houden (evt. gefilterd op je interessegebieden/talen) en anders kun je een dagelijks rondje doen langs /r/programming e.d. Ook in De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 3 komen interessante discussies/topics/linkjes voor en als je dan nog niet genoeg hebt, zoek dan wat blogs die op je interessegebied(en) opereren en bookmark/subscribe die.

En omdat je nieuw bent wijs ik je meteen even op onze Quickstart; als je die voortaan even hanteert bij 't openen van een topic komt 't vanzelf goed ;)

[ Voor 23% gewijzigd door RobIII op 21-05-2013 11:36 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.