Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus N56 4215H

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views

• jochem4207
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Zoals de titel zegt ben ik van plan deze asus te kopen. pricewatch: Asus N56VZ-S4215H

Maar voor dat ik iets koop kijk ik altijd een beetje rond en kwamen er een paar vragen naar boven.

Ik zie best wel veel problemen al zoek ik op dit forum naar de laptop! Komt dit door de populariteit van dit model? Problemen met de behuizing/touchpad/etc.

Mijn budget voor de laptop is ongeveer 750 euro.
Dus ik kwam op deze laptop uit nadat ik wist dat er een kortingsactie aankomt.
De asus is volgende week voor rond de 730 euro te koop, weet niet precies hoe de btw acties berekent worden.

Wat ik zoek is een laptop (voor school) die ook spellen aan kan ( bf3 op medium bijv, en straks bf4 op low/med).
Een GT650M leek me wel net geschikt hiervoor, verder speel ik niet zo vaak zulke zware spellen. De mw3 lijn is al een stuk lichter.
Ik zoek daarnaast een sterke I5 of I7.
6 of 8gb ram maakt niet uit dat zet ik er wel in als het nodig is.
Wat ik zeker graag wil is een HD scherm. Mat zou fijn zijn.

Zelf kwam ik bij de Inspiron 15R SE uit van 849,- maar die vind ik best lelijk en het oog wil ook wel iets.
En een lenovo in dit topic.

Klik

Ik lees ook veel over dell kortingscodes, ik heb hier nog geen ervaring mee.
Misschien dat jullie meer weten over de kortingscodes waar ik zoveel over hoor (of nog hebben)?

Caddy (in het geval dat ik voor de asus ga)
Ik heb al een SSD en die wil er erbij zetten.
Raden jullie dan aan om via e-bay te bestellen?
http://www.ebay.nl/itm/ws...0634030604#ht_4731wt_1139
(iemand enig idee hoelang het er gemiddeld over doet. Ik vind van 5-17 dagen nogal ruim genomen)

of via hddcaddy?
http://hddcaddy.nl/winkel...egory=5516327&id=23861353

Alvast bedankt voor de hulp :)

• Mister8th
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-11 05:06
Beste Jochem,

Zelf heb ik de Asus N56 4215H al een paar maanden, ik ben er zeer tevreden over.
Ik weet niet wat voor problemen jij tegen bent gekomen, maar ik heb nergens last van.

Een vriend van me heeft ook een N56, die heeft er zelf een SSD ingezet en zijn HDD in de caddy geplaatst. Echt een top combinatie, ik ga binnenkort ook een SSD aanschaffen.

Verder gebruik ik mijn laptop vooral voor school en af en toe gamen (GTA IV, Batman Arkham City en Hitman Absolution).

Zeker een aanrader!!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:11

Bolletje

Moderator Harde Waren

Dit topic is gesloten.