Ipad oplichter

Pagina: 1
Acties:
  • 687 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeHa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 18:15
Beste medetweakers,

Ik ben deze week opgelicht door een Ipad verkopen uit Maastricht (?) genaamd *snip*. Vriendelijke kerel, totdat de betaling was gedaan. Daarna niets meer vernomen en geen Ipad ontvangen uiteraard.
Er zijn er vast meer die dit is overkomen. Laat even wat weten in dat geval, wellicht kunnen we een groepsactie starten of iets dergelijks. Ik ben er E 350 bij ingeschoten, dat is me net even teveel. :'(

groeten,
Hans

[ Voor 2% gewijzigd door Orion84 op 18-05-2013 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Dit is inderdaad een vervelende zaak. Hoe ben je opgelicht?, via Marktplaats/V&A?

Je kan het beste alvast aangifte doen van oplichting bij de politie, dit kan ook digitaal.

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-10 21:44
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php

[ Voor 50% gewijzigd door Keversloper op 18-05-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:20
JeHa schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:57:
Beste medetweakers,

Ik ben deze week opgelicht door een Ipad verkopen uit Maastricht (?) genaamd Jan Verhoeven. Vriendelijke kerel, totdat de betaling was gedaan. Daarna niets meer vernomen en geen Ipad ontvangen uiteraard.
Er zijn er vast meer die dit is overkomen. Laat even wat weten in dat geval, wellicht kunnen we een groepsactie starten of iets dergelijks. Ik ben er E 350 bij ingeschoten, dat is me net even teveel. :'(

groeten,
Hans
Ik word hier altijd een beetje kriebelig van, je maakt toch niet zomaar even 350 euro over naar iemand zonder dat je weet wat de staat is van het apparaat?

bij 50+ ga ik het altijd ophalen, ik verstook liever 50 euro aan benzine dan dat ik zoveel geld zomaar even over maakt naar een totaal bekend iemand, hoe vriendelijk hij ook is.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-10 17:25
JeHa schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:57:
Beste medetweakers,

Ik ben deze week opgelicht door een Ipad verkopen uit Maastricht (?) genaamd Jan Verhoeven. Vriendelijke kerel, totdat de betaling was gedaan. Daarna niets meer vernomen en geen Ipad ontvangen uiteraard.

groeten,
Hans
Bedankt voor de info.... maar het zou een stuk praktischer zijn als je direct het e-mail adres van degene waarmee je contact heb gehad kan posten inclusief waar, hoe, wanneer, wat heb je zelf al gevonden aan informatie, aangifte gedaan? etc.

Misschien niet de meest ideale actie i.v.m. privacy.

[ Voor 3% gewijzigd door Junia op 18-05-2013 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Daarbij ... een paar dagen geen reactie is nog geen aanwijzing voor fraude of oplichting, tenzij je op basis van de gegevens die je hebt van deze verkoper al meer meldingen hebt kunnen vinden her en der.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 20:13

E-Rick

I love it :7

Check hier het rekeningnummer: https://www.mijnpolitie.nl/miocheck

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 17:37

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het Shopping Forum is niet bedoeld om beschuldigingen te uiten en voor oproepjes om samen actie te ondernemen. Kijk ook even in How to - Help! Ik ben opgelicht op V&A! voor de nodige tips (ook nuttig als het niet via de Tweakers V&A is gebeurd).

Dit topic gaat in elk geval op slot bij gebrek aan discussiewaarde. Als je daadwerkelijk wat wilt bespreken over hoe je dit het beste verder aan kan pakken: open gerust een nieuw topic, maar dan dus duidelijk met die insteek en niet om een heksenjacht of groepsactie op te zetten.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.