Ik heb van de week een advertentie geplaatst waarin ik aanbod om mijn Versio code te ruilen met iemand die ook zo'n code had ontvangen. Gaat om een gratis domeinnaam. Aangezien dit in het topic niet werd toegestaan (logisch) en er vaak wordt doorverwezen naar V&A heb ik zodoende een advertentie aangemaakt.
Hallo Freakster86,
Een van de Frontpage Admins zag de onderstaande advertentie van jou staan in Vraag & Aanbod en heeft besloten deze te verwijderen. De reden hiervoor is dat deze kortingscodes hier niet aangeboden mogen worden. Wanneer je een volgende keer weer een advertentie wilt plaatsen, let dan even speciaal op de zaken die wij in de FAQ (reviews: Tweakers FAQ) beschreven hebben.
Met vriendelijke groet,
Beste,
Mag ik vragen waar dat dan precies staat in de FAQ? Ik kan het zo 1,2,3 niet vinden.
Ik ging er juist vanuit dat vragen en ruilen in topics niet was toegestaan, maar dat juist vraag & aanbod daar dé plek voor was.
Ik zie het kwalijke van mijn advertentie ook niet echt in eerlijk gezegd.
Met vriendelijke groet,
Beste Freakster86,
Als het in de topics niet toegestaan is, geldt dat voor heel Tweakers.net.
Beste,
Ik volg je even niet. Vraag & Aanbod reacties in topics worden juist verwijderd vanwege het feit dat dit niet thuis hoort in het forum, maar juist in de V&A sectie.
Ik kan nergens in jouw eerdere link vinden dat het ruilen van kortingscodes tegen het beleid/AV van V&A ingaat.
quote:
Niet toegestaan zijn o.a. : gemodde consoles of consoles met modchip (in het algemeen: alles wat de auteursrechtelijke beveiliging kan omzeilen). Engineering Sample processors (deze zijn eigendom van de fabrikant en mogen niet publiekelijk verkocht worden), software met een persoonlijke of eenmalige licentie evenals kopieën of back-ups van software. Verder is het alleen toegestaan artikelen of diensten aan te bieden die binnen de V&A categorieën vallen. Artikelen of diensten die hier niet binnen vallen zijn niet toegestaan (bijv. een powerball, zitzak e.d.). Bij twijfel kan je altijd even een mailtje sturen naar pricewatch[at]tweakers.net.
Een kortingscode voor een gratis domeinnaam valt hier naar mijn idee niet onder. Het zou prima passen in http://tweakers.net/categ...es-en-communities/aanbod/
Beste Freakster86,
Zie de opmerking van mijn collega admin in het Versio topic: Ruilen is hier niet de bedoeling, de code kan je plaatsen tussen de members only tag door gebruik te maken van [mo].
Ruilen mag niet in het topic, en dus ook niet in V&A.
Mijn vraag: hoe zit dit nou? Ik zie namelijk niet in waarom mijn (ruil)advertentie is verwijderd.Beste,
Ik zie niet in hoe die opmerking het ruilen in V&A verbiedt. Ruilen is hier (in het topic) niet de bedoeling. Als je een code wilt plaatsen kun je de members only tag gebruiken.
Zo lees ik die zin. Waarom zou ik niet met een medetweaker een code mogen ruilen? Nogmaals, er staat niks over in de AV van V&A.