Advertentie verwijderd maar is dat terecht en zo ja, waarom?

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:31
Ik ben opzoek naar een korting coupon voor de logitech webshop.
Omdat request niet via het shoppingforum gedaan mogen worden heb ik gisteren de volgende vraag advertentie geplaatst:
Beste mede-tweakers,

via deze weg wil ik een beroep op jullie doen.
Wij zijn net verhuisd naar ons eigen huisje, weg huur huis, welkom koop huis :)

Maar nu is tijdens de verhuizing de batterij van mijn Harmony one kwijt geraakt
Na overal te hebben gezocht kan ik concluderen dat ik hem pas vind zodra ik een nieuwe batterij besteld heb; dus dat ga ik dan ook maar doen.

Maar ja ik ben een Hollander en na de verhuizing is de beurs leeg, dus daarom zoek ik dus een couponcode voor de Logitech webshop
Zodat ik de pijn een beetje kan verzachten met een leuke korting :)

Heb jij nog een geldige couponcode liggen voor de Logitech webshop, die jezelf niet gaat gebruikenLaat het mij dan weten, want ik zou hem graag van je willen ontvangen :)

Alvast bedankt!
Op de advertentie kwamen al een aantal reacties, maar nog geen code.

Opeens kreeg ik vanmiddag onderstaande mail:
Hallo mistervis007,

Een van de Frontpage Admins zag de onderstaande advertentie van jou staan in Vraag & Aanbod en heeft besloten deze te verwijderen. De reden hiervoor is dat dit niet op V&A thuishoort. Wanneer je een volgende keer weer een advertentie wilt plaatsen, let dan even speciaal op de zaken die wij in de FAQ (reviews: Tweakers FAQ) beschreven hebben.
Met vriendelijke groet,

Namens Tweakers.net,
Mijn advertentie is dus verwijderd.
En wel om de reden dat dit niet thuis zou horen op V&A.

Maar wat hoort er aan deze advertentie niet thuis op V&A?
Het is een vraag advertentie, waarvoor een aparte categorie is (was) binnen V&A.
Ik vraag om een code, niks vreemds lijkt mij.

Dan wordt ik ook nog eens doorverwezen naar de FAQ om te lezen wat wel en niet mag.
Nou ik heb de FAQ voor V&A nogmaals 2 keer doorgenomen, al ken ik hem haast van buiten.
Mar ik ben nergens een punt tegengekomen waar beschreven staat dat je niet om een kortingscoupon mag vragen.
Dat houdt in, dat of ik niet goed gelezen heb of dat het verboden wordt in de FAQ.

Mijn vraag is dan ook; waarom is mijn advertentie nu eigenlijk verwijderd?
Is het omdat ik het op een leuke en eerlijke manier probeer te brengen, ipv die standaard requests?
Of wat is er aan de hand?

Graag verneem ik ook duidelijkheid over het feit of dit nu wel of niet is toegestaan op V&A.
Ik ben dan ook benieuwd, of ik het nu zo verkeerd zie :?

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
volgensmij mag je niet vragen naar specifieke couponcodes, wel mag je zoeken in de algemene kortingen een aanbiedingen topic of je daar wat kan vinden

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik heb er verder geen mening over, maar ik doe gewoon een gok:
Verder is het alleen toegestaan artikelen of diensten aan te bieden die binnen de V&A categorieën vallen.
Ik zie couponcodes niet als categorie erbij staan in de V&A.... ;)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals met de meeste zaken: mail simpelweg even de moderator terug en je krijgt ongetwijfeld een uitleg. Als je dan vindt dat het niet duidelijk is of beter beschreven kan worden, dan kan diegene het meenemen en eventueel aandragen voor aanpassing.

Ofwel; topics starten over individuele moderatie is nooit de handigste weg, en ja, dat staat wel her en der beschreven ;)

Dit topic is gesloten.