Beste Tweakers,
Gister een Harde Schijf van 2.5j oud in me schoot geworpen gekregen, ik zal even kort vertellen wat er aan het falen vooraf is gegaan, ik kom er zelf namelijk niet meer uit.
1. 1TB 7200 RPM schijf, Samsung.
2. 3 Partities (200/400/rest), C=Windows, D=Data, E=Media
Dan komen we bij 2 dagen geleden:
1. ShoGun2 wil niet installeren via Steam
2. Steam deinstalleren, opnieuw installeren en komt niet verder dan 70%
3. Minkukel stelt voor om een Error-Check te doen van de Data partitie
4. ???
5. Blijft vast zitten op USN-Log na de CHKDSK.
We kunnen nu geen systeemherstel uitvoeren, we kunnen geen opstartherstel uitvoeren, we kunnen niet meer op Windows komen want starten in veilige modus wil die niet en Normaal starten gaat ie weer een Error-Check uitvoeren (en die loopt weer vast). Als ik 'm aan mijn eigen PC hang dan gaat mijn PC ook Error-Checken...
Er zit nog garantie op dus het fysieke is geen probleem, maar hoe redt ik de data die erop zit?
Bij voorbaat dank,
Gister een Harde Schijf van 2.5j oud in me schoot geworpen gekregen, ik zal even kort vertellen wat er aan het falen vooraf is gegaan, ik kom er zelf namelijk niet meer uit.
1. 1TB 7200 RPM schijf, Samsung.
2. 3 Partities (200/400/rest), C=Windows, D=Data, E=Media
Dan komen we bij 2 dagen geleden:
1. ShoGun2 wil niet installeren via Steam
2. Steam deinstalleren, opnieuw installeren en komt niet verder dan 70%
3. Minkukel stelt voor om een Error-Check te doen van de Data partitie
4. ???
5. Blijft vast zitten op USN-Log na de CHKDSK.
We kunnen nu geen systeemherstel uitvoeren, we kunnen geen opstartherstel uitvoeren, we kunnen niet meer op Windows komen want starten in veilige modus wil die niet en Normaal starten gaat ie weer een Error-Check uitvoeren (en die loopt weer vast). Als ik 'm aan mijn eigen PC hang dan gaat mijn PC ook Error-Checken...
Er zit nog garantie op dus het fysieke is geen probleem, maar hoe redt ik de data die erop zit?
Bij voorbaat dank,