ora et labora
En grote lappen code in PRG horen daar bijna nooit. Indien iemand 100 regels code post is het in 99% van de gevallen gewoon een geval code dumpen waar redelijk snel een slotje of edit in komt.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Hij bedoelt een FAQ in een uitgebreide topicstart (van een "het grote xx topic" bijvoorbeeld).MueR schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:38:
Misschien mis ik je bedoeling compleet, maar waarom zou je antwoorden op een vraag/probleem willen verbergen?
Zit een beetje in de lijn van [FEAT] Inklapbare tabellen
[ Voor 7% gewijzigd door Coocoocachoo op 16-05-2013 17:42 ]
Oh, je bedoelt zoiets?
Tenminste, als je webkit hebt..
In andere browsers is dit hippe stuk HTML5 nog niet werkend... (behalve blackberry.. wtf )
[ Voor 10% gewijzigd door MueR op 16-05-2013 17:58 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
ik had ff snel op mn mobiel getypt, ik zal nu even beter uitleggen.MueR schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:38:
Misschien mis ik je bedoeling compleet, maar waarom zou je antwoorden op een vraag/probleem willen verbergen?
En grote lappen code in PRG horen daar bijna nooit. Indien iemand 100 regels code post is het in 99% van de gevallen gewoon een geval code dumpen waar redelijk snel een slotje of edit in komt.
In grote topics, bijv [PC] Diablo 3 - Deel 30 heb je een stukje vraag en antwoord. sommige antwoorden zijn vrij lang. Als je iets zoekt in de TS moet je meer scrollen dan wanneer grote stukken ingeklapt zijn. niet alles hoeft dat natuurlijk te zijn, maar voor grote stukken zou het helpen.
maar ook in PRG lijkt het mij handig om de [code] tag in te kunnen klappen, bijv als je veel stukken hebt met daar text tussen. En wat is "groot"? 25 regels? ik kom niet vaak in PRG , ik zou het alleen als voorbeeld noemen bijv. [PHP] Redirecten werkt niet met variabel
Gewoon dat users naar eigen inzicht text/code/afbeeldingen kunnen verbergen, niet dat er een aparte tag komt.
afbeeldingen zijn handig in CM omdat in posts al snel 6-12 afbeeldingen komen te staan, als je juist zoekt naar text kan dat makkelijker zijn. Ook voor jezelf als je text wil editen, en het voorbeeld wil zien. zonder plaatjes. Ik verdwaal soms wel eens op een pagina tijdens het editen aangezien het <voorbeeld><input textvak><andere posts> is.
De implementatie ga ik niet over, Ik weet ook niet wat het handigst/haalbaarste is. Ik hoop wel dat ie in de poll van de volgende iteratie komt. Om te kijken of meer mensen dit een handige functie vinden.
[ Voor 19% gewijzigd door mrc4nl op 16-05-2013 18:54 ]
ora et labora
Het is nog maar de vraag of dat ooit gaat komen, volgens de HTML5 spec is dit een feature 'at risk of being removed'MueR schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:57:
[...]
Tenminste, als je webkit hebt.. In andere browsers is dit hippe stuk HTML5 nog niet werkend... (behalve blackberry.. wtf)
Intentionally left blank
Daar was een beslissing over genomencrisp schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:32:
[...]
Het is nog maar de vraag of dat ooit gaat komen, volgens de HTML5 spec is dit een feature 'at risk of being removed'
[ Voor 10% gewijzigd door MueR op 17-05-2013 12:23 ]
Ja dat bedoel ik.MueR schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:57:
[html]<details style="padding:0 0 25px;outline:none;cursor:pointer;"><summary style="outline:none;padding:5px 0;">Oh, je bedoelt zoiets?</summary><div style="margin-left:25px;"><p>Tenminste, als je webkit hebt..</p><p>In andere browsers is dit hippe stuk HTML5 nog niet werkend... (behalve blackberry.. wtf)</p></details>[/html]
ora et labora