Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[FEAT] Inklapbare tabellen

Pagina: 1
Acties:

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:56

Ultimation

Het is als Appels en peren

Topicstarter
Zelf onderhoud ik in de Film, TV & Muziek groep, het topic over de serie Suits. In de 2e post heb ik een tabel staan waarin alle afleveringen per seizoen staan. Alleen deze tabel begint nu het 3e seizoen bekend is een beetje groot te worden. Gezien seizoen 1 en 2 al geweest zijn zouden deze verwijderd kunnen worden, maar ze zouden ook ingeklapt kunnen worden (de feature) waardoor seizoen 3 direct zichtbaar is. Mocht er iemand zijn die wilt weten welke afleveringen in voorgaande seizoenen zijn geweest dan kan hij deze uitklappen en toch zien.

Zo zouden wel meer topics wat meer overzicht kunnen krijgen. Tabellen die in OP's staan die wel relevant maar niet direct voor ieders interesse zouden ingeklapt kunnen worden. Dit zou best simpel te bewerkstelligen zijn door een extra variabele toe te voegen die 'hide' heet. Door deze een stukje Javascript of jQuery uit te voeren kan een tabel worden ingeklapt.

Dit zou ook op een rij of een cel in een tabel gebruikt kunnen worden.

Hopelijk kunnen jullie er wat mee!

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

• Ultimation

Ultimation

Topicstarter
Vroeg mij af hoe het hier mee stond en wat men ervan vindt.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoe zie je dit voor je zonder aan elke tabel een knopje toe te voegen? Een groot deel van de bestaande grote topics gebruiken tabellen voor layout en daar zou het dus lelijk worden. Wat wel zou kunnen is een eigen tag [collapse] ofzo die je weer om je table heen zou kunnen zetten. Dat lijkt me dan weer een bruikbaarder idee. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Ultimation

Ultimation

Topicstarter
Wanneer er een collapse attribuut is ingevuld komt erboven de tabel in het klein in constrast kleur in/uitklappen te staan, zoiets?

[ Voor 6% gewijzigd door Ultimation op 07-05-2013 15:18 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Attribuut lijkt me sowieso niet handig, want in de kommasyntax moet 'ie dan helemaal achteraan komen voor backwards compatibility met al bestaande tabellen. Ik zou dan eerder voor een losse tag kiezen, niet in de laatste plaats omdat je complete stukken info zou moeten kunnen inklappen en of het nu een table is of een stuk tekst moet niet uitmaken, IMO.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.