[search=error 2048] levert op:
Ik krijg een 1009 of 2048 melding
Een 1009 of een 2048-melding wordt in bijna alle gevallen veroorzaakt door een geïnstalleerde extensie. Schakel al je extensies uit en controleer of de video werkt. Indien dit werkt, schakel de extensies een voor een in.
Extensies zoals HTTPS-everywhere en Adblock zorgen veelal voor de problemen. Indien je deze hebt geïnstalleerd, dan kan dit de oorzaak zijn voor de foutmelding. Controleer bij HTTPS-everywhere welke scripts je blokkeert en whitelist de domeinen tweakers.net, tweakimg.net en tweakers.tv in je Adblocker om het probleem te verhelpen.
Bedankt, mijn adblocker gaf inderdaad problemen, vreemd genoeg is dit de 1e keer dat ik hiermee problemen had op Tweakers, vandaar dat ik het melde. Eerder kon ik met deze extentie aan gewoon de video's op tweakers kijken.
Bedankt voor het antwoord.
Het gaat er dan om dat de adblocker de preroll blocked en het daardoor fout gaat. Niet alle filmpjes hebben een preroll, dus niet alle filmpjes gaan foutSpeedyCat schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:52:
Bedankt, mijn adblocker gaf inderdaad problemen, vreemd genoeg is dit de 1e keer dat ik hiermee problemen had op Tweakers, vandaar dat ik het melde. Eerder kon ik met deze extentie aan gewoon de video's op tweakers kijken.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Als nette Tweaker heb je Tweakers toch wel ge-whitelist mag ik hopen...SpeedyCat schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:52:
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.