Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Security issue bij filmpjes & Controle token ongeldig

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:17
Twee problemen ineens met jullie website:

Bij verschillende video's die ik wil afspelen krijg ik een 'security issue' als ik op de grote 'play' button druk, daarna op het kleine knopje naast de voortgangsbalk drukken werkt dan wel..

Afbeeldingslocatie: http://snag.gy/A8xap.jpg

Tweede: Bij het plaatsen van een reactie krijg ik de melding "Controletoken ongeldig", eerst als volledige pagina, bij poging twee en verder als rode melding boven het quick-reply veld. Na F5 blijkt mijn reactie toch geplaatst..

[ Voor 4% gewijzigd door Torrentus op 14-05-2013 14:05 ]

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-11 15:06
Een snelle zoek op error 2048 levert op dat je je adblock aan hebt staan wat niet mag volgens de algemene voorwaarden. Grote kans dat als je die uitzet op tweakers dat dat probleem in ieder geval opgelost is.

[ Voor 4% gewijzigd door Sleepkever op 14-05-2013 14:11 ]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Dat tweede: we hebben zojuist een release uit de deur gedaan. Tijdens een release kan dit altijd voorkomen

Voor het eerste verwijs ik je graag door naar dit topic: Video FAQ: 1e hulp bij problemen met afspelen van video's

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:17
Hmm, ik zie inderdaad dat AdBlock de oorzaak is. Misschien is het een idee om de melding wat duidelijker te maken en dat de gebruiker ook te laten vertellen? Ik begrijp dat de melding weghalen geen prioriteit of zelfs interesse heeft, aangezien jullie AdBlock niet toestaan, maar een melding die uitlegt wáárom die error er komt is misschien een goed idee.

Bedankt voor de verklaringen :)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Het staat nog op het lijstje om ooit eens te doen :)

Ik sluit je topic omdat de case closed is. Mocht je nog wat tegen komen; schroom je niet om een nieuw topic aan te maken

Dit topic is gesloten.